AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #21 Skrevet 21. januar 2022 Smertemessig føles det bare som du har luft i magen etterpå. Personlig hadde jeg aldri trent, faren for å slippe brakere som blir hørt lang vei er stor. Anonymkode: 3d119...c3d
Taluno Skrevet 21. januar 2022 #22 Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du selv tatt moviprep eller picoprep? Hvis ikke; er du klar over hvor mye folk må løpe på do for å få tømt tarmen helt? Anonymkode: 2410b...db7 Men hvorfor mener du det er så farlig om man løper masse på do kvelden før en trening? Jeg var iallefall helt ferdig tømt på morgen når jeg skulle ha undersøkelse, og gikk ikke noe mer enn vanlig på do på kvelden etter undersøkelsen... Samme dag som man tar avføringsmiddel er man selvfølgelig ikke i stand til trening, men det er jo noe helt annet enn hva TS spør om... Ts: du må egentlig bare se an formen din. Jeg var utslitt på kvelden samme dag som undersøkelsen, men jeg fikk både beroligende og smertestillende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå