AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Mensen er 17 dager forsinket, men alle de tre testene jeg har tatt er negative. Har alltid hatt ujevn syklus, men aldri gått så lang tid som dette. kan jeg være gravid likevel? Har ingen symptomer. Anonymkode: 88c24...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg har ingen erfaring med det, men hvis du har tatt covid19-vaksiner kan det slå krøll på mensen dessverre. Så hvis du ikke er gravid/testene er negative, så kan det være at det er senvirkninger av vaksine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mensen er 17 dager forsinket, men alle de tre testene jeg har tatt er negative. Har alltid hatt ujevn syklus, men aldri gått så lang tid som dette. kan jeg være gravid likevel? Har ingen symptomer. Anonymkode: 88c24...b02 Nei du er neppe gravid hvis den er negativ. Her har nok eggløsning vært forsinket eller uteblitt helt, og da vil mensen også forskyves eller utebli en stund. Hvis du har tatt vaksine kan dette være årsaken. Tror du selv det er årsaken kan det være fint å melde det inn som bivirkning inne på Helse-Norge, det er viktig for oss damer at flest mulig reelle bivirkninger meldes, dersom vi tror det skyldes det; for da kan dette forskes på og kanskje klarer de finne årsaken og gjøre endringer så vi kan få vaksiner vi slipper miste eggløsning etc av Endret 21. januar 2022 av Laura80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg syns det høres rart ut at det er pga vaksinen. Jeg har ikke tatt 3.dose ennå, fikk nr 2 i august. Har hatt normal mens siden det. begynte på letrozol i min forrige menstruasjon. Så syns også at det er rart om det er slik at eggløsningen ikke har skjedd. ts Anonymkode: 88c24...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mensen er 17 dager forsinket, men alle de tre testene jeg har tatt er negative. Har alltid hatt ujevn syklus, men aldri gått så lang tid som dette. kan jeg være gravid likevel? Har ingen symptomer. Anonymkode: 88c24...b02 Jeg fikk forsinket menstruasjon to ganger etter jeg tok 2.dose med vaksina. Da var den forsinket med 10 og 8 dager, og jeg trodde jo logisk nok et jeg kanskje hadde blitt gravid. Men det var nok pga vaksina og det trodde gyn også. Kanskje du kan kontakte gyn og høre? Jeg gjorde det og hun tok UL, og så at mensen var på vei.. Bare veldig forsinket. Kan jo selvfølgelig være pga andre årsaker også, hør med gyn. Masse lykke til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. januar 2022 #6 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg syns det høres rart ut at det er pga vaksinen. Jeg har ikke tatt 3.dose ennå, fikk nr 2 i august. Har hatt normal mens siden det. begynte på letrozol i min forrige menstruasjon. Så syns også at det er rart om det er slik at eggløsningen ikke har skjedd. ts Anonymkode: 88c24...b02 Jeg tok dose to rett før sommeren. Etter tre-fire måneder ble syklusen ujevn i forhold til hva den pleier å være. I underkant av tre uker etter femte menstruasjonen siden dose to fikk jeg en ukes mellomblødning. Noen murringer, men ikke menstruasjonssmerter. Så gikk det to måneder til neste menstruasjon kom, men etter den har det vært normalt. Var sent ute med boosterdosen, så lurer på om jeg kommer til å få trøbbel med menstruasjonen nå, eller i løpet av noen måneder. Venter spent 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #7 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg har opplevd at vanlige tester en får kjøpt på butikken ikke funket i ene graviditeten, men testen hos legen var positiv. Aner ikke hvorfor testene ikke funket, skal jo litt til for at flere tester kjøpt på forskjellig tidspunkt skulle være ødelagte feks. Denne gangen og forrige graviditet fikk jeg positiv hjemmetest. Anonymkode: cecde...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #8 Del Skrevet 21. januar 2022 Min er også forsinket, noe den er rundt juletider hvert eneste år... 😐 Anonymkode: 523fc...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå