Gjest *kosejoker* Skrevet 14. november 2005 #21 Del Skrevet 14. november 2005 Det spørs vel helt på om fallet kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SNUE Skrevet 16. november 2005 #22 Del Skrevet 16. november 2005 Hvorfor er alle så usaklige...? Håper du finner ham og blir lykkelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 16. november 2005 #23 Del Skrevet 16. november 2005 Men kanskje den mest realistiske kommentaren i denne tråden..? Jenter, verden er ikke en romantisk bok eller film. Noe blant annet Lilleulvs tråd var et bevis for. Men for all del, følg drømmer, men ha i bakhodet gjestens realistiske betrakning. Og når ble det ondskapsfull å være litt realistisk? ← takk for den du!! jeg har fått god hjelp av min politimann i ettertid jeg... til å varsle meg om kontroller ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 19. november 2005 #24 Del Skrevet 19. november 2005 Livet kan godt være som en film av og til. jeg erfarte det selv i sommer. ikke mist håpet fordi noen er negative.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå