Gjest Gjest_nasse nøff_* Skrevet 19. oktober 2005 #1 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Jeg møtte en mann som jeg aldri glemmer, det er så sårt. Det var i fjor da jeg var i Amsterdam på flyplassen der. Jeg kom fra USA og han fra Kos.Han hadde vært på ferie bare fra onsdag til lørdag eller søndag.Datoen var den 5., eller 6. juni. Han Hadde røde sko på, husker jeg. Kanskje det er noen der ute som kjenner ham? Jeg tror han studerte radiografi i Trondheim, fordi jeg hørte han snakket med kameraten sin om en røntgenoppgave han holdt på med. Jeg er nesten litt desperat for å finne ham, selv om det er mest sannsynlig umulig da jeg ikke vet hva han heter. Hmmmm.....men kanskje noen kan hjelpe meg? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete....hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. oktober 2005 #2 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du må spørre Lilleulv. Hun kan alt om å spore opp folk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 19. oktober 2005 #3 Del Skrevet 19. oktober 2005 Oj.. Blir veldig vanskelig å finne igjen en person du vet så lite om.. Men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nasse nøff_* Skrevet 19. oktober 2005 #4 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lilleulv?Er det bare tull eller finnes det noen som heter det?Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #5 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lilleulv?Er det bare tull eller finnes det noen som heter det?Hehe... ← Ja, og hun er rå på å finne mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nasse nøff_* Skrevet 19. oktober 2005 #6 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er Lilleulv en bruker på dette forumet da?Hvordan får jeg tak i henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #7 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har møtt en fyr i Trondheim som studerer (eller studerte) radiografi... Han er av utenlandsk opprinnelse, kan det være ham? Tyrkisk eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 20. oktober 2005 #8 Del Skrevet 20. oktober 2005 å hjelp, her var det høye forventninger til meg ser jeg men denne var vanskelig, iom at du ikke har noe navn. Han går sannsynligvis her: http://www.hist.no/studier/studietilbud/radio/ Skolen har en oversikt med bilder av alle studentene som går i hver klasse, får du innsyn i den lista så bør du jo finne han... Men jeg vet ikke om de vil hjelpe deg med det, du kan jo ta en telefon og høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 20. oktober 2005 #9 Del Skrevet 20. oktober 2005 Se der, Lilleulv. Jeg viste at du var dama vi måtte få tak i ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #10 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hehe...jeg har forsøkt å fått tak i bilder fra radiografutdanninga, men de vil ikke gi de ut ettersom jeg ikke har noen tilknytning til den utdanninga.Skjønner det godt, fordi de har jo taushetsplikt, men er fryktelig irriterende!! Kanskje det er noen her som har navn og bilder fra studentene som gikk ut 1., 2., og 3. året i fjor i Trondheim????? Og han har ikke utenlansk opprinnelse, han var skikkelig trønder. Lurer på om han kanskje kommer fra Stjørdal eller området rundt der, fordi dialekten liknet på det. Vet ikke helt sikkert... Håper noen kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 20. oktober 2005 #11 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hehe...jeg har forsøkt å fått tak i bilder fra radiografutdanninga, men de vil ikke gi de ut ettersom jeg ikke har noen tilknytning til den utdanninga.Skjønner det godt, fordi de har jo taushetsplikt, men er fryktelig irriterende!! Kanskje det er noen her som har navn og bilder fra studentene som gikk ut 1., 2., og 3. året i fjor i Trondheim????? Og han har ikke utenlansk opprinnelse, han var skikkelig trønder. Lurer på om han kanskje kommer fra Stjørdal eller området rundt der, fordi dialekten liknet på det. Vet ikke helt sikkert... Håper noen kan hjelpe? ← Du får reise dit da det er rimelig vanskelig uten navn altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceglow Skrevet 26. oktober 2005 #12 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan ikke noen som går på den skolen, eller kjenner noen som går der, printe ut første innlegg med link og sette opp på oppslagtavlen der? Eller en annonse i en lokalavis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #13 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei Jeg møtte en mann som jeg aldri glemmer, det er så sårt. Det var i fjor da jeg var i Amsterdam på flyplassen der. Jeg kom fra USA og han fra Kos.Han hadde vært på ferie bare fra onsdag til lørdag eller søndag.Datoen var den 5., eller 6. juni. Han Hadde røde sko på, husker jeg. Kanskje det er noen der ute som kjenner ham? Jeg tror han studerte radiografi i Trondheim, fordi jeg hørte han snakket med kameraten sin om en røntgenoppgave han holdt på med. Jeg er nesten litt desperat for å finne ham, selv om det er mest sannsynlig umulig da jeg ikke vet hva han heter. Hmmmm.....men kanskje noen kan hjelpe meg? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete....hihi... ← Å, Tore ja. alle kjenner han da...han studerer ikke radiografi i Trondheim. Dessuten har han fått kjæreste nå. Synd for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nasse nøff_* Skrevet 30. oktober 2005 #14 Del Skrevet 30. oktober 2005 jeg er bare interessert i å møte ham, så kjæreste eller ikke har ingen betydning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_petra_* Skrevet 13. november 2005 #15 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg vet ikke hvem d er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. november 2005 #16 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekke studentersamfunnets hjemmeside, kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. november 2005 #17 Del Skrevet 14. november 2005 Å, Tore ja. alle kjenner han da...han studerer ikke radiografi i Trondheim. Dessuten har han fått kjæreste nå. Synd for deg. ← Jeg håper du tar denne kommentaren med en klype salt. Den virket så useriøst, at jeg nesten får vondt av den personen som eventuelt legger ut en sånn kommentar bare for å være ondskapsfull. Jeg heier på deg, håper du finner han! Det er verdt et forsøk, kjære deg. Blir jo rene eventyret hvis du finner han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 14. november 2005 #18 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg håper du tar denne kommentaren med en klype salt. Den virket så useriøst, at jeg nesten får vondt av den personen som eventuelt legger ut en sånn kommentar bare for å være ondskapsfull. ← Men kanskje den mest realistiske kommentaren i denne tråden..? Jenter, verden er ikke en romantisk bok eller film. Noe blant annet Lilleulvs tråd var et bevis for. Men for all del, følg drømmer, men ha i bakhodet gjestens realistiske betrakning. Og når ble det ondskapsfull å være litt realistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 14. november 2005 #19 Del Skrevet 14. november 2005 Men kanskje den mest realistiske kommentaren i denne tråden..? Jenter, verden er ikke en romantisk bok eller film. Noe blant annet Lilleulvs tråd var et bevis for. Men for all del, følg drømmer, men ha i bakhodet gjestens realistiske betrakning. Og når ble det ondskapsfull å være litt realistisk? ← Mulig det var den mest realistiske kommentaren, det har jeg ikke kommentert. Likevel, det er da en flåsete kommentar til å være realistisk. Den virker mer sarkastisk enn sannferdig, og det var det som irriterte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 14. november 2005 #20 Del Skrevet 14. november 2005 Mulig det var den mest realistiske kommentaren, det har jeg ikke kommentert. Likevel, det er da en flåsete kommentar til å være realistisk. Den virker mer sarkastisk enn sannferdig, og det var det som irriterte meg. ← Men usikker på hva som skader mest: fyre opp en persons forventninger, for dermed å heve fallhøyden, eller komme med en sarkastisk, men kanskje realistisk, kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå