AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Hei, tok en cb early, den nederste på bilde er 17dpo og den øverste på bildet er 18dpo.. begge hadde anntydning til skygge innen 10 min men ble sterkere etter 15-30 min.. tok en idag (metode)19dpo som var blenda.. blir så usikker… ingen tegn til at mensen skal dukke opp… Anonymkode: 497dd...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Beklager men 19 DPO da burde det være godt synlig strek. Har erfaring med at svake streker så langt etter EL er kjemisk eller noe som fører til SA. Men det er alltid noen som får ett mirakel. Test om 2 dager og se. Lykke til 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muligheter Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Spoiler Ja enig.. blir bare så usikker, er egentlig ikke prøvere men om det skjer så skjer det🤍 får bare vente på tr.. bare litt rart at det blir skygger osv… har også hatt litt blødningsforstyrrelser etter covid vaksinen.. får ta en test om noen dager..:) haha vet ikke hvordan jeg svarer anonymt men meg som la ut innlegget Endret 20. januar 2022 av Muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Bestill en legetime. Om det kommer to streker vil du vel verifisere det uansett? Anonymkode: 62ec3...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muligheter Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestill en legetime. Om det kommer to streker vil du vel verifisere det uansett? Anonymkode: 62ec3...b9e Ja… får vente noen dager og se… så om ikke det blir noe positiv test og ikke tr dukker opp bestiller jeg en legetime! tusen takk for svar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 Er enig ovenfor, ta blodprøve hos lege. Det er greit å ha det ‘journalført’ - i tilfelle man trenger no hjelp senere så har du det der ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muligheter Skrevet 20. januar 2022 #7 Del Skrevet 20. januar 2022 SuzsuZ skrev (19 minutter siden): Er enig ovenfor, ta blodprøve hos lege. Det er greit å ha det ‘journalført’ - i tilfelle man trenger no hjelp senere så har du det der ☺️ Ja lurt det! Takk! Man blir så gal av å gå uten å vite noe..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå