Gå til innhold

Noen som har brukt nettstedet hjemsol?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de har en del litt kjekke strikker, hårklyper osv, og for ei som bruker det daglig er det bestandig kult med noe nytt og nyttig.. Men tør ikke bestille for ser så tvilsomt ut 🤔 så lurer på om noen av dere har bestilt derfra og om dere fikk varene dere skulle ha innen vettug tid og om varene holdt mål? 

Anonymkode: 73181...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de ser veldig tvilsomme ut. Alt de har får man også på eBay og wish, langt rimeligere.

Anonymkode: d9486...4da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes de ser veldig tvilsomme ut. Alt de har får man også på eBay og wish, langt rimeligere.

Anonymkode: d9486...4da

Ja, er det jeg og syntes, derfor jeg ønsket å høre om noen faktisk hadde brukt de 😬 skulle ønske man gikk kjøpt sånt I andre fysiske butikker.. 

Anonymkode: 73181...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Styr unna dette er en dropshipper, som har flere hundre nettbutikker. Og sender direkte fra Taobao/Aliexpress. Ikke bruk penger i disse scam-butikkene.

Anonymkode: 8da8a...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dum og kjøpte noe der. Kunne kjøpt det samme fra Wish selv og betalt mindre/fått det raskere. 
De handler fra Wish og sender videre, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Som det blir sagt er dette dropshoppere. Kjøp heller dette direkte selv fra Aliexpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på wish.. akkurat det samme..og de får du faktisk veldig god kundestøtte og penger tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare tull. Tok tre måneder før jeg fikk varene, og de var skikkelig stygge! Ikke lik bildene. Plastræl

Anonymkode: fbae1...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...