AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Ser de har en del litt kjekke strikker, hårklyper osv, og for ei som bruker det daglig er det bestandig kult med noe nytt og nyttig.. Men tør ikke bestille for ser så tvilsomt ut 🤔 så lurer på om noen av dere har bestilt derfra og om dere fikk varene dere skulle ha innen vettug tid og om varene holdt mål? Anonymkode: 73181...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg synes de ser veldig tvilsomme ut. Alt de har får man også på eBay og wish, langt rimeligere. Anonymkode: d9486...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes de ser veldig tvilsomme ut. Alt de har får man også på eBay og wish, langt rimeligere. Anonymkode: d9486...4da Ja, er det jeg og syntes, derfor jeg ønsket å høre om noen faktisk hadde brukt de 😬 skulle ønske man gikk kjøpt sånt I andre fysiske butikker.. Anonymkode: 73181...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Ikke noe tlf nr, kun mail. Ville styrt unna. Anonymkode: 581aa...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Del Skrevet 25. desember 2022 Styr unna dette er en dropshipper, som har flere hundre nettbutikker. Og sender direkte fra Taobao/Aliexpress. Ikke bruk penger i disse scam-butikkene. Anonymkode: 8da8a...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. desember 2022 #6 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg var dum og kjøpte noe der. Kunne kjøpt det samme fra Wish selv og betalt mindre/fått det raskere. De handler fra Wish og sender videre, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somler Skrevet 12. juli 2023 #7 Del Skrevet 12. juli 2023 Som det blir sagt er dette dropshoppere. Kjøp heller dette direkte selv fra Aliexpress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 12. juli 2023 #8 Del Skrevet 12. juli 2023 Gå på wish.. akkurat det samme..og de får du faktisk veldig god kundestøtte og penger tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Del Skrevet 13. juli 2023 Bare tull. Tok tre måneder før jeg fikk varene, og de var skikkelig stygge! Ikke lik bildene. Plastræl Anonymkode: fbae1...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå