AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Sitter på nattevakt og hører diverse historier fra de andre nattevaktene. Både plutselige røyklukter, skygger og romsteringer i tomme rom. Har dere opplevd noe? Spennende å høre! Anonymkode: 96571...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Ja, jobber i et gammelt kontorbygg. Skulle vært revet for mange år siden. Hører historier om at det går noen igjen i kjelleren. Jobbet overtid en sen kveld. Da hørte jeg at noen dører smalt igjen det nede, saken er den at det ikke er dører der i det hele tatt. De er skrudd ned for flere år siden. Har aldri reist fra jobb så fort noen gang. Anonymkode: b3ec6...c30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Ikke på jobb men fortsatt litt creepy. Jeg har ledlampe i taket som lyser veldig svakt selv om man skrur av lyset. Jeg våkner og snur meg over i senga, mens jeg ser ned mot foten av senga, der så jeg en slags skygge som så ut som en stor hund/ stort hunde hode, så jeg trodde det var min hund med engang som satt og så på meg(jeg har en stor hund på 65kg). Men etter typ 3 sekunder så reiste skyggen seg opp og bare blenda inn i mørket. Var jo litt skummelt men bare børsta det av med at jeg var trøtt eller noe og kan ha sett syner så jeg la meg igjen. Men syntes det var litt merkelig i etterkant for har aldri opplevd noe lignende før og jeg tror egentlig ikke på noe overnaturlig. Anonymkode: 4d006...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En dråpe i havet Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Jobber som nattevakt her å. På denne ruta skal det vistnok spøke i huset. Dører har gått opp av seg selv, banking i veggen midt på natten(ikke bruker), folk har sett en gjennomsiktig skikkelse, lys gått av og på, følt som noe kaldt har passert gjennom kroppen, bruker som har kommunisert med noe som ikke er der osv. Har vært her mange ganger og ikke opplevd noe enda 🥱. Håper jo jeg opplever noe, syns sånne ting er spennende og ikke skummelt i det hele tatt 😁. Bodde selv i et hus under oppveksten hvor det skjedde ting, lys som knustes, lyder, så gjennomsiktige skikkelser som hadde bodd i huset tidligere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 Skummelt! Anonymkode: 96571...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 noen gamle kjærringer der jeg tidligere jobbet, påstod faktisk at det viss nok fantes "spøkelser" på den arbeidsplassen. hvis det for eksempel var en dør som blåser igjen. Eller noen trær som står nærme bygningen, og greinene stryker mot veggene når det er vind ute. Det skal tydeligvis ingenting til, før noen begynner å nevne "overnaturlige fenomener" som bakgrunn for alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 1c669...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå