Gå til innhold

Garnalternativer Marble Sweater

Ullakrula

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hvilket garn DU strikker Marble Sweater i? Jeg blir så usikker på hva jeg skal gå for og synes det er vanskelig å finne god info om alternativer på nett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ullakrula skrev (15 minutter siden):

Hei! Jeg lurer på hvilket garn DU strikker Marble Sweater i? Jeg blir så usikker på hva jeg skal gå for og synes det er vanskelig å finne god info om alternativer på nett. 

Noen skrev nylig om det i denne tråden som er full av inspirasjon 🥰

Anonymkode: 73c54...f92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke undersøkt veldig, men kan godt gjøre det i morgen, men hvis du tenker på noe som ligner på marble garn så har jeg sett meg ut dette: https://www.garnius.no/garn-meny/kvaliteter/alpakka/alpakka-tweed-classic

Du må bare sjekke om det går opp med strikkefasthet, pinnebruk osv. 

Anonymkode: 4a13e...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 23.38):

Jeg har ikke undersøkt veldig, men kan godt gjøre det i morgen, men hvis du tenker på noe som ligner på marble garn så har jeg sett meg ut dette: https://www.garnius.no/garn-meny/kvaliteter/alpakka/alpakka-tweed-classic

Du må bare sjekke om det går opp med strikkefasthet, pinnebruk osv. 

Anonymkode: 4a13e...390

Det vet jeg jo. Synes det var vanskelig å finne garn som er «Marble» og ikke bare repeterer to farger med likt «mellomrom». 
MEN nå har jeg startet 🥳 Ble en tråd Kos, en tråd Alpakka ull og en tråd Bella fra Permin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullakrula skrev (2 timer siden):

Det vet jeg jo. Synes det var vanskelig å finne garn som er «Marble» og ikke bare repeterer to farger med likt «mellomrom». 
MEN nå har jeg startet 🥳 Ble en tråd Kos, en tråd Alpakka ull og en tråd Bella fra Permin :) 

Åjaa. Beklager, jeg misforsto spørsmålet ditt!  Vil du legge ut bilde av hvordan dem ser ut til nå? #inspo🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (7 timer siden):

Åjaa. Beklager, jeg misforsto spørsmålet ditt!  Vil du legge ut bilde av hvordan dem ser ut til nå? #inspo🙈🙈🙈

image.thumb.jpg.199c6cd47cdd26857be508f8d041e9e5.jpg

sånn ser den ut foreløpig 🤗 Den blir ganske lys, men tror den blir veldig fin ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å strikke denne, men usikker på hvilke garn jeg skal velge for å få samme fargespillet som den som er avbildet på Petiteknit sine sider. Har ikke lyst på ensfarget 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Ullakrula skrev (På 22.1.2022 den 9.47):

image.thumb.jpg.199c6cd47cdd26857be508f8d041e9e5.jpg

sånn ser den ut foreløpig 🤗 Den blir ganske lys, men tror den blir veldig fin ❤️

Hei, den ser nydelig ut på bildet🤩

Hvilket garn bruker du? 

Og hvor mange nøster av hver?
(Helt ny her inne, så beklager h is jeg spør om noe du allerede har svart på🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...