AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Del Skrevet 19. januar 2022 Ble du gravid med Ovitrelle? Isåfall hvor mange forsøk med Ovitrelle før den satt? Anonymkode: e86af...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. januar 2022 #2 Del Skrevet 19. januar 2022 Ja, etter 2 forsøk. Endte i SA, nå er jeg på 2. forsøk igjen. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Elise93 skrev (21 timer siden): Ja, etter 2 forsøk. Endte i SA, nå er jeg på 2. forsøk igjen. 😊 Tusen takk for svar! Trist å høre at det endte i SA. Lykke til videre ❤️ Anonymkode: e86af...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 20.41): Ble du gravid med Ovitrelle? Isåfall hvor mange forsøk med Ovitrelle før den satt? Anonymkode: e86af...9db Ja, satt på første forsøk etter 1.5års prøving på vårt første barn. Prøver nå på nr. 2 i 2 år snart og tatt hormonkur og ovitrelle 4 ganger uten hell.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 Ja. Da vi forsøkte på nr. 3 var det første syklus med ovitrelle jeg ble gravid med en spire som holdt. Da vi forsøkte på nr. 4 måtte det fire sykluser med ovitrelle til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Del Skrevet 21. januar 2022 Tusen takk for svar! Satte min første dose med Ovitrelle på onsdag, så blir noen spennende uker framover! Har vært prøver i snart to år, så hadde vært veldig fint med positiv test! Anonymkode: e86af...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 21. januar 2022 #7 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tusen takk for svar! Satte min første dose med Ovitrelle på onsdag, så blir noen spennende uker framover! Har vært prøver i snart to år, så hadde vært veldig fint med positiv test! Anonymkode: e86af...9db Oi, akkurat det samme som meg og oss. Stre ovitrelle på onsdag og vi har vært prøvere i 2 år i mars. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 21. januar 2022 #8 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk for svar! Satte min første dose med Ovitrelle på onsdag, så blir noen spennende uker framover! Har vært prøver i snart to år, så hadde vært veldig fint med positiv test! Anonymkode: e86af...9db Frøken_lurepave skrev (Akkurat nå): Oi, akkurat det samme som meg og oss. Stre ovitrelle på onsdag og vi har vært prøvere i 2 år i mars. 😫 Lykke til 😃🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 21. januar 2022 #9 Del Skrevet 21. januar 2022 Elise93 skrev (54 minutter siden): Lykke til 😃🤞 I like måte🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå