Gå til innhold

Noen med erfaring med Malu? Tips til seriøs spåer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har veldig behov for å prate med en klarsynt nå. Jeg har erfaring med å ringe en seriøs igjennom mange år, som var helt unik. Hun sluttet så det er skikkelig trist. 

Har hørt at Malu skal være flink og seriøs? Noen med erfaring med henne? 

Anonymkode: a5609...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv Jemmy på Magic Circle. Hun har hatt rett i alt hun har spådd om meg.

Anonymkode: 8284e...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/19/2022 at 6:04 AM, AnonymBruker said:

Har veldig behov for å prate med en klarsynt nå. Jeg har erfaring med å ringe en seriøs igjennom mange år, som var helt unik. Hun sluttet så det er skikkelig trist. 

Hun har for det meste tatt feil på meg. Hun har hatt et par treff sånn situasjoner jeg har ringt om, men generelt sett vil jeg gi tommel ned. Det gjelder forøvrig for de fleste jeg har snakket med. 

Hvem var det som sluttet?

Jeg syns Wenche Trondsen er flink (Mika), men hun har noen dager hvor hun ikke er like mye "på".

Anonymkode: 88259...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har noen erfaring med Elisabeth Grimsøy?

Anonymkode: 70be0...e50

Ja det lurer jeg også på! 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Elisabeth Gimsøy en gang om en jeg datet. Husker ikke hele samtalen, men tror hun ble litt usikker og så trodde det var han jeg skulle flytte inn hos. Men det forholdet tok slutt.

Mener å huske hun fikk rett på andre ting uten at jeg husker detaljer. Har dere prøvd Elisabeth Lian? Vurderer å ringe henne, men vil høre andres erfaringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakket med Elisabeth Gimsøy en gang om en jeg datet. Husker ikke hele samtalen, men tror hun ble litt usikker og så trodde det var han jeg skulle flytte inn hos. Men det forholdet tok slutt.

Mener å huske hun fikk rett på andre ting uten at jeg husker detaljer. Har dere prøvd Elisabeth Lian? Vurderer å ringe henne, men vil høre andres erfaringer 

Elisabeth Lian er død, det er mange år siden hun gikk bort. 

Anonymkode: 89373...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Du tenker vel på Eth? Det er to forskjellige personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei? Du tenker vel på Eth? Det er to forskjellige personer

Beklager, ja! Mente Eth! Uff..

Anonymkode: 89373...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 20.04):

Har noen erfaring med Elisabeth Grimsøy?

Har snakket med henne ved flere tilfeller. Noe hadde hun rett på når det kom til utfall, det nyeste er så nytt at jeg ikke helt vet om hun har rett eller ikke.

Anonymkode: 793e3...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har snakket med henne ved flere tilfeller. Noe hadde hun rett på når det kom til utfall, det nyeste er så nytt at jeg ikke helt vet om hun har rett eller ikke.

Har du snakket med henne om relasjoner eller mer praktiske ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du snakket med henne om relasjoner eller mer praktiske ting?

Relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har ringt har tatt feil. Det var en britisk mann som holdt til i Kristiansand en stund som var ekstremt treffsikker, han kunne til og med fortelle om en abort jeg hadde tatt som jeg ikke hadde fortalt til noen.. Han gikk dessverre bort for noen år siden. Navnet hans var det samme for- og etternavn, med -sen på etternavnet. Husker dessverre ikke hva det var. 

Ellers har jeg som sagt kun opplevd skuffelser fra de jeg har ringt inn til. Noen har hatt rett på småting, men ingen har vært konsekvente nok til at jeg tror de var ekte. 

Anonymkode: 39391...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Alle jeg har ringt har tatt feil. Det var en britisk mann som holdt til i Kristiansand en stund som var ekstremt treffsikker, han kunne til og med fortelle om en abort jeg hadde tatt som jeg ikke hadde fortalt til noen.. Han gikk dessverre bort for noen år siden. Navnet hans var det samme for- og etternavn, med -sen på etternavnet. Husker dessverre ikke hva det var. 

Ellers har jeg som sagt kun opplevd skuffelser fra de jeg har ringt inn til. Noen har hatt rett på småting, men ingen har vært konsekvente nok til at jeg tror de var ekte. 

Anonymkode: 39391...a3f

Det er dessverre mange dårlige der ute. Kan ikke skjønne at de har hjerte til å ta seg betalt for spådommer som de selv vet ikke stemmer. Jeg har ikke så mange gode erfaringer. Men det er lett tjente penger for de som har spålinjen, er vel derfor de holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 6.04):

Hva vil du spørre om? Jeg kan foreta en reading, om du vil?

Anonymkode: b2894...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...