AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Del Skrevet 18. januar 2022 Hei. Dette er kanskje et rart spørsmål, men jeg er en kvinne på 30 år, som i flere år har gått uten prevensjon og har hatt kjærester/relasjoner sporadisk. Jeg har ved noen tilfeller benyttet kondom, men ofte ikke. Har begynt å lure på om jeg kan bli gravid eller om jeg er steril. Mennene har alltid «hoppet av i svingen» og jeg har aldri forsøkt å bli gravid. Jeg har tatt angrepille om noen har kommet inn i meg. Tror dere det er mulig for meg å bli gravid om jeg aktivt prøver? Eller sier det sitt at jeg ikke har blitt det til nå? Er nå i et seriøst forhold og vil gjerne ha barn på sikt. Hilsen bekymret kvinne Anonymkode: 910c3...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Del Skrevet 18. januar 2022 Det tror jeg du absolutt kan bli ja! Jeg personlig ble gravid når vi hoppa av i svingen. Men metoden funker for de aller fleste som ikke prøver å bli gravide. Anonymkode: 415e1...dcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Del Skrevet 18. januar 2022 Det tror jeg nok du kan bli! Husk at selv ved aktiv prøving og alle forhold lagt til rette er det kun 20% sjanse for graviditet hver syklus. Mange par bruker månedsvis på å bli gravide, og da med bruk av både el testing, temping og fullt sikte på mål! Det at det ikke har skjedd noe ved tilfeldige samleier, avhopping i svingen, kondombruk og angrepiller er ikke så rart 😊 Anonymkode: 047dc...8c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gompetroll Skrevet 19. januar 2022 #4 Del Skrevet 19. januar 2022 Tror ikke det er noe galt med deg bare fordi du ikke "tilfeldigvis/uheldigvis" har blitt gravid av å "hoppe av svingen" Vi brukte den metoden som eneste prevensjon i 3 år før vi ble gravide, etter ønske! Har du stabil syklus og kjenner kroppen din litt, burde det ikke være store probleme å unngå å bli gravid, selv uten prevensjon. Det er egentlig veldig få dager i en syklus det faktisk er mulig å bli gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg og mannen min har brukt hoppe av i svingen minst 7-8 år uten noen ulykker, men ble gravid første gang etter 3 prøveperioder da vi sluttet med det.. Anonymkode: 7e5f7...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. januar 2022 #6 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Dette er kanskje et rart spørsmål, men jeg er en kvinne på 30 år, som i flere år har gått uten prevensjon og har hatt kjærester/relasjoner sporadisk. Jeg har ved noen tilfeller benyttet kondom, men ofte ikke. Har begynt å lure på om jeg kan bli gravid eller om jeg er steril. Mennene har alltid «hoppet av i svingen» og jeg har aldri forsøkt å bli gravid. Jeg har tatt angrepille om noen har kommet inn i meg. Tror dere det er mulig for meg å bli gravid om jeg aktivt prøver? Eller sier det sitt at jeg ikke har blitt det til nå? Er nå i et seriøst forhold og vil gjerne ha barn på sikt. Hilsen bekymret kvinne Anonymkode: 910c3...b85 Ja hvorfor skulle du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå