Gjest vimse Skrevet 20. oktober 2005 #21 Skrevet 20. oktober 2005 Det regner ute, og vi sitter inne alle fire og noen kjeder seg mer en andre. Så finner mor ut hun skal lage pizza sånn for kos, og ender opp med et smil verd mer enn annet fra kjæresten min, og da blei jaggu min dag ganske så flott!! Tenk å bli så glad for å få pizza Håper dere alle får et like verdifullt smil i dag Det er dere vel unt! fra me
Gjest WaterWaves Skrevet 20. oktober 2005 #22 Skrevet 20. oktober 2005 så sympatisk du er da. jeg skal klare å overvinne angsten min og få opp selvbildet mitt pga egenskaper jeg ser på som positive ved meg selv jeg, ikke ved å bruke andre mennesker som trapp opp. (det er nemlig ikke en egenskap jeg ser på som positiv, så det ville definitivt ikke bygget opp meg ihvertfall) ← Psykologen min sier at sånn er det.
Gjest Hel Skrevet 20. oktober 2005 #23 Skrevet 20. oktober 2005 Psykologen min sier at sånn er det. ← Da burde du finne deg en ny psykolog.
aline Skrevet 20. oktober 2005 #24 Skrevet 20. oktober 2005 Psykologen min sier at sånn er det. ← usympatisk psykolog du har da, og å gjøre deg usympatisk.... bra deal.
Ephemera Skrevet 20. oktober 2005 #25 Skrevet 20. oktober 2005 Vi overser WaterWaves drittkasting. til alle dere andre. Snart er det helg!
Anglofil Skrevet 20. oktober 2005 #26 Skrevet 20. oktober 2005 Til mine KG-venner her inne, som jeg ønsker alt godt i livet. Dere er der for meg, og er det noe, så er jeg alltid der for dere. Jeg har selv hatt en litt tøff tid, med mye følelser, da er det deilig å komme hit til en den fine atmosfæren dere lager. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå