Gå til innhold

deppa-tråden

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er litt trist i dag, og når jeg er trist så hjelper det alltid at folk sier noe hyggelig om/til meg. Så derfor lager jeg en tråd, hvor folk kan skrive at de er deppa, også kan andre brukere si noe hyggelig for å muntre opp brukeren.

Jeg er først. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Å, dette er jeg med på.

Jeg er utrolig glad for å ha deg her på kg, Grønnsky. Du er morsom, fornuftig og ærlig. Et godt innslag. :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

Åh, tusen takk! :sjenert: Og du har ikke skrevet at du er deppa, Fighter, men jeg ve at du har det tøft av og til. Vil derfor si at jeg beundrer deg, og du virker som et flott menneske. :)

Skrevet

:troest: stakar grønska. :klem:

det går nok over snart skal du se, søte flinke du er dømt til å bli u-deppa ganske kjapt vet du.

Skrevet

Så søt tråd! :)

Nå kjenner jeg ingen av dere, men har vært her og postet og lest sporadisk og har godt inntrykk av dere alle tre :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Åh, tusen takk!  :sjenert: Og du har ikke skrevet at du er deppa, Fighter, men jeg ve at du har det tøft av og til. Vil derfor si at jeg beundrer deg, og du virker som et flott menneske.  :)

Jeg skrev det ikke, men jeg er litt smådeppa. Blir litt irritert når folk ikke tar meg på alvor og prøver å tråkke meg ned i søla.

Det var forresten veldig godt å ha deg i den tråden, Aline. :klem:

Skrevet
Jeg skrev det ikke, men jeg er litt smådeppa. Blir litt irritert når folk ikke tar meg på alvor og prøver å tråkke meg ned i søla.

ikke la deg tråkke på av slike, det er bare å bli deppa helt unødvendig. :klem:

at noen ikke overhode klarer å sette seg inn i at noen faktisk er sykere en de forstår, er ikke ditt eller mitt problem egentlig.

jeg er håpløs på den fronten at jeg tror alle egentlig klarer å eie litt empati, og lærer ikke at det faktisk ikke gjelder alle.

kan nok la meg provosere ja, men ikke i en grad som gjør at det faktisk går inn på meg. råder deg til det samme, ellers får du unødvendig vondt. ;)

jeg ser siden din, og klart jeg er der når det utvikler seg som det gjør. :klem:

Skrevet

Du tråkker ned deg selv. Det er du som drar inn ditt eget sykdomsbilde sånn at det blir vanskelig å diskutere generelt.
Skrevet

Ønsker alle som er deppa en bedre dag i morgen. Dessuten har det meste med å ordne seg til slutt. :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet
ikke la deg tråkke på av slike, det er bare å bli deppa helt unødvendig.  :klem:

at noen ikke overhode klarer å sette seg inn i at noen faktisk er sykere en de forstår, er ikke ditt eller mitt problem egentlig.

jeg er håpløs på den fronten at jeg tror alle egentlig klarer å eie litt empati, og lærer ikke at det faktisk ikke gjelder alle.

kan nok la meg provosere ja, men ikke i en grad som gjør at det faktisk går inn på meg. råder deg til det samme, ellers får du unødvendig vondt.  ;)

jeg ser siden din, og klart jeg er der når det utvikler seg som det gjør.  :klem:

Jeg prøver å la være.

Du tråkker ned deg selv.  Det er du som drar inn ditt eget sykdomsbilde sånn at det blir vanskelig å diskutere generelt.

Jeg nevnte min situasjon for å fortelle at verden ikke er så enkel som en del kanskje ser ut til å tro.

Skrevet
Jeg nevnte min situasjon for å fortelle at verden ikke er så enkel som en del kanskje ser ut til å tro.

Hvis du dropper å fortelle om sykdommen din, så vil du vel heller ikke føle at noen angriper deg personlig. Ingen som tvinger deg.
Skrevet

på ett visst punkt er det like greit å ignorere veggen fighter, nå er ett av punktene. ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
på ett visst punkt er det like greit å ignorere veggen fighter, nå er ett av punktene.  ;)

Jeg vet. ;) Jeg ser en annen vei. :sjarmor:

Skrevet

Jeg tok en pause på jobben for et par dager siden, bare gikk ut en tur. Det er høye bygninger på alle kanter - jobber i Oslo sentrum - men plutselig slapp solen fram over en litt lavere bygning og skinte meg rett i ansiktet. Jeg stoppet opp, snudde ansiktet oppover og lukket øynene. Solen varmet så deilig, jeg følte at den lyste langt inn i hele meg. Jeg har mistet jobben (to uker igjen), "må" selge huset og er dritlei av å være alenemor. Men et lite øyeblikk skinte lyset altså inn i meg, og jeg følte et lite løfte om at ting skal bli bedre. Kanskje ikke vinterdepresjonen kommer i år? Kanskje vi får så mye for huset at økonomien får et sårt trengt løft? Kanskje jeg får drømmejobben i morgen? Og kanskje drømmemannen venter rundt neste sving i livet mitt? Ikke vet jeg. Men jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal skje! Kanskje hjalp det med et lite glimt av lys og varme, kanskje var det ingenting. Men jeg følte meg bedre!

Aline, Grønska, Fighter og alle andre som trenger et lite løft: jeg håper solen i dag skinner langt inn i hjertet på dere alle sammen! :klem:

Skrevet

Så fint innlegg du skrev, Apple :) Ble i godt humør her, jeg :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tok en pause på jobben for et par dager siden, bare gikk ut en tur. Det er høye bygninger på alle kanter - jobber i Oslo sentrum - men plutselig slapp solen fram over en litt lavere bygning og skinte meg rett i ansiktet. Jeg stoppet opp, snudde ansiktet oppover og lukket øynene. Solen varmet så deilig, jeg følte at den lyste langt inn i hele meg. Jeg har mistet jobben (to uker igjen), "må" selge huset og er dritlei av å være alenemor. Men et lite øyeblikk skinte lyset altså inn i meg, og jeg følte et lite løfte om at ting skal bli bedre. Kanskje ikke vinterdepresjonen kommer i år? Kanskje vi får så mye for huset at økonomien får et sårt trengt løft? Kanskje jeg får drømmejobben i morgen? Og kanskje drømmemannen venter rundt neste sving i livet mitt? Ikke vet jeg. Men jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal skje! Kanskje hjalp det med et lite glimt av lys og varme, kanskje var det ingenting. Men jeg følte meg bedre!

Aline, Grønska, Fighter og alle andre som trenger et lite løft: jeg håper solen i dag skinner langt inn i hjertet på dere alle sammen! :klem:

Det var fint skrevet.

Gjest WaterWaves
Skrevet
:vinke: Jeg har lært meg at jeg får god selvtillitt og overvinner angsten ved å fortelle meg selv jeg er mye bedre enn alle dere i denne tråden :) Og jeg klarer det! :klappe::klem:
Skrevet
:vinke: Jeg har lært meg at jeg får god selvtillitt og overvinner angsten ved å fortelle meg selv jeg er mye bedre enn alle dere i denne tråden :) Og jeg klarer det! :klappe::klem:

så sympatisk du er da. :roll:

jeg skal klare å overvinne angsten min og få opp selvbildet mitt pga egenskaper jeg ser på som positive ved meg selv jeg, ikke ved å bruke andre mennesker som trapp opp. (det er nemlig ikke en egenskap jeg ser på som positiv, så det ville definitivt ikke bygget opp meg ihvertfall)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...