AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #21 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med fading da..? Når de plutselig bruker timesvis på å svare, men svarer veldig hyggelig. Og initierer ikke kontakt selv lenger.. akkurat som en helt annen person man tekster med plutselig.. som gjør deg sykt forvirret.. sier du noe, sletter, eller bare går videre? Anonymkode: e8a37...35e Fading er en helt normal konsekvens av dating dersom det ikke leder noen vei. Hvorfor ikke litt lenger svartid på meldinger og hyggelig respons, enn et langt avsnitt om hvorfor han ikke liker deg og ønsker å se deg mer? Anonymkode: 30a4b...002 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #22 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har blitt både fada og ghosta. Fading er ikke så ille som ghosting, det svei skikkelig synes jeg. Ble sletta 1 time etter at han dro fra meg. Akkurat nå driver jeg å fader en date/ff/fwb selv, men må snart si noe for jeg har ikke tenkt å ghoste han. Men jeg vet ikke hva jeg skal si… (jeg har møtt en annen) Anonymkode: 49e07...4fd Bare si at du har møtt en annen da? men takk for at dere hadde det hyggelig så lenge det varte. Anonymkode: a3f79...2a9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #23 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fading er en helt normal konsekvens av dating dersom det ikke leder noen vei. Hvorfor ikke litt lenger svartid på meldinger og hyggelig respons, enn et langt avsnitt om hvorfor han ikke liker deg og ønsker å se deg mer? Anonymkode: 30a4b...002 Vel.. når vedkommende avsluttet siste møte med å invitere på neste date.. og har kontaktet meg non stop siden.. så plutselig fades det 🙄 just so many questions … 😅 Anonymkode: e8a37...35e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #24 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel.. når vedkommende avsluttet siste møte med å invitere på neste date.. og har kontaktet meg non stop siden.. så plutselig fades det 🙄 just so many questions … 😅 Anonymkode: e8a37...35e Når vedkommende allerede har invitert på date og hatt jevnlig kontakt er det selvfølgelig annerledes. Nå tenkte jeg mer på melding ut fra ingenting om at "jeg liker deg, men ikke på den måten" osv. når det likevel har vært minimum kontakt. Da burde en skjønne hintet uten at det må forklares i det store og brede. Anonymkode: 30a4b...002 1
Floater Skrevet 18. januar 2022 #25 Skrevet 18. januar 2022 Kjæresten min ghosta meg for 3 mnd siden. Sliter med tillit og å stole på at noen ikke bare stikker fra meg. Unner ingen å bli sviktet slik.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #26 Skrevet 18. januar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fading er en helt normal konsekvens av dating dersom det ikke leder noen vei. Hvorfor ikke litt lenger svartid på meldinger og hyggelig respons, enn et langt avsnitt om hvorfor han ikke liker deg og ønsker å se deg mer? Anonymkode: 30a4b...002 Det her. Anonymkode: 057bf...2a8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #27 Skrevet 19. januar 2022 Spørs på relasjonen, hvor mye han betyr for meg. Enkelte gir jeg bare et skuldertrekk og kontakter aldri igjen, men har jeg følelser for fyren så har jeg tatt kontakt. Anonymkode: b98b3...741
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #28 Skrevet 19. januar 2022 Om jeg har følelser får jeg voldsomme fysiske reaksjoner, en blanding mellom sjokk og smerte. Men jeg sier ingenting, når jeg har sagt noe har jeg fått svar som har gjort at jeg føler meg hundre ganger verre, som «slutt å overdriv» eller «vi var en dårlig match, er du ikke enig?». Kommer aldri til å si noe igjen, for min egen del, heller bare blokkere dem. Anonymkode: 09a1a...201
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #29 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva med fading da..? Når de plutselig bruker timesvis på å svare, men svarer veldig hyggelig. Og initierer ikke kontakt selv lenger.. akkurat som en helt annen person man tekster med plutselig.. som gjør deg sykt forvirret.. sier du noe, sletter, eller bare går videre? Anonymkode: e8a37...35e Dersom jeg hadde orket å bruke tid å sagt noe på det så spørs det hvor lenge vi har hatt kontakt, da. Er det en jeg har hatt god kontakt med i flere måneder hadde jeg spurt hva skjer? Er det noen jeg har snakket med noen uker bare, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Uansett, dersom man merker at personen mister interesse så kan man ikke tvinge frem noe heller. En ting er å være opptatt med jobb og andre ting i livet som vi alle blir, og ikke være på telefon hele tiden, en annen ting er å bli helt lunken når det kommer til kommunikasjon. Dersom personen er lunken og ikke gir respons på forsøket mitt til å holde kontakten så hadde jeg blitt lunken selv. Man kan som sagt ikke tvinge frem følelser verken hos seg selv eller andre og ikke alle bruker tid på å skrive forklaring og avskjed når de mister interessen.. noen viser det ved å bli mer fraværende og det er helt OK. De skylder meg ingenting liksom Anonymkode: 008a3...cf0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå