AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Hvordan reagerte dere? Prøvde dere å ta kontakt? Sendte avsluttende melding? Kald skulder? Når godt voksne mennesker gjør dette sitter man jo igjen med TUSEN spørsmål … 🙄 Ikke minst når personen som gjør dette mot deg går fra å være varm oppmerksom og snill mot deg til å plutselig.. forsvinne Anonymkode: e8a37...35e
Beatbox Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan reagerte dere? Prøvde dere å ta kontakt? Sendte avsluttende melding? Kald skulder? Når godt voksne mennesker gjør dette sitter man jo igjen med TUSEN spørsmål … 🙄 Ikke minst når personen som gjør dette mot deg går fra å være varm oppmerksom og snill mot deg til å plutselig.. forsvinne Anonymkode: e8a37...35e Jeg har opplevd ghosting og ble mentalt veldig syk av det. Psykiatere og psykologer betegner det som mentalt overgrep nettopp fordi man får ikke svar. For det er veldig vanskelig å * bare let go * når hodet spinner med sine tusen spørsmål. Og i mitt tilfelle så var det fra alt til ingenting! Senere fant jeg ut at han hadde gjort dette mot veldig mange....fattig trøst men det gjorde at jeg klarte å se på ham som den drittsekken han faktisk er. 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Opplevd det et par ganger. Den ene gangen var fryktelig vondt, da det viste seg at han hadde lurt meg trill rundt i tillegg. Jeg var lei meg en stund, men prøvde ikke å ta kontakt. Prøvde å bestemme meg for at dette ikke skulle kontrollere meg. 3 år senere fikk jeg plutselig melding av han igjen. Jeg lata som ingenting, å svarte bare hei tilbake. Fikk etterhvert en lang unnskyldning om at han hadde fått panikk, at han aldri skulle behandlet meg på den måten, bla bla bla. Også lurte han på hva jeg skulle til helga.... Da var det veldig deilig å svare at jeg skulle hjelpe min nye samboer å pakke de siste eskene han skulle ha med over til meg (og det var sant og). Etter det ble jeg blokket på nytt, så det var visst ikke så oppriktig med den unnskyldningen. Anonymkode: 4d58b...ac4 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 Har opplevd kun fading, og da fortrinnsvis tildlig fase. Da tar jeg alltid og sender en melding ala " Hei, jeg føler at interressen ikke helt er her, så tenker vi avslutter dette. Hva tenker du?" Det hjelper på psyken å få være den som faktisk sender meldingen som avslutter det. Da har jeg kontroll på mitt liv framfor at jeg overlater kontrollen til andre. Man vil jo ikke bruke id på noen som ikke er nok interessert uansett. i fortjener bedre, så da er det bedre å avslutte og gå videre. Jeg tenker også at menn som ikke klarer å si fra at de ikke er interessert lengre absolutt ikke er menn jeg vil bruke tid på. Anonymkode: 84261...8c6 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har opplevd kun fading, og da fortrinnsvis tildlig fase. Da tar jeg alltid og sender en melding ala " Hei, jeg føler at interressen ikke helt er her, så tenker vi avslutter dette. Hva tenker du?" Det hjelper på psyken å få være den som faktisk sender meldingen som avslutter det. Da har jeg kontroll på mitt liv framfor at jeg overlater kontrollen til andre. Man vil jo ikke bruke id på noen som ikke er nok interessert uansett. i fortjener bedre, så da er det bedre å avslutte og gå videre. Jeg tenker også at menn som ikke klarer å si fra at de ikke er interessert lengre absolutt ikke er menn jeg vil bruke tid på. Anonymkode: 84261...8c6 Det siste du skriver der; godt voksne menn, med ansvarsfulle jobber, med barn, som er såååå på deg i månedsvis, og så fader på denne måten.. altså; NEI TAKK.. det er bare så umodent og feigt.. klarer meg veldig godt uten sånne. Men lurer jo på hva de tenker om seg selv i en sånn situasjon Anonymkode: e8a37...35e 5
Engel Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det siste du skriver der; godt voksne menn, med ansvarsfulle jobber, med barn, som er såååå på deg i månedsvis, og så fader på denne måten.. altså; NEI TAKK.. det er bare så umodent og feigt.. klarer meg veldig godt uten sånne. Men lurer jo på hva de tenker om seg selv i en sånn situasjon Anonymkode: e8a37...35e Utrolig mange menn er konfliktsky. Tydelig bedre å stikke hodet i sanda og håpe ting går over av seg selv... Tror det er akkurat det de tenker "Hvis jeg bare blir veldig stille så tar hun sikkert hintet". Eller de tenker ikke i det heletatt, de bare mister interessen og går videre, uten å tenke på at de kanskje burde si fra.🤪 Heldigvis opplever jeg like ofte at menn faktisk rydder opp skikkelig også, de jeg faktisk har datet over tid har gjort det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 Har nettopp blitt det og det er sinnsykt vondt. Her er jeg og kjenner på panikkangst, men han svarer meg ikke engang. Det er så drittsekk oppførsom som det kan bli. Dem glemmer at byen er liten, og om jeg ser han igjen på gata, så skal han få høre. Anonymkode: 580d7...7e3 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #8 Skrevet 18. januar 2022 Jeg har opplevd det flere gangen og ble dypt deprimert de første gangene. Det er veldig vondt og i allefall mens man er ung og sårbar er det veldig vanskelig å unngå å føle skyld og skam i fb med slik oppførsel. For meg har det også ført til at jeg strever følt med tillit og knytte meg til andre, spesielt til menn i dating og med tanke på forhold. Jeg er nå voksen og har i dag ingen problemer med å legge ansvaret på den som stikker. Men jeg er veldig glad for at det rettes oppmerksomhet imot denne typen oppførsel slik at i allefall unge har et bedre grunnlag å stå på når de opplever det. I dag tenker jeg på de som stakk uten forvarsel og bare kutta meg ut som sosialt og emosjonelt inkompetente personer som jeg er oppriktig glad for at jeg ikke har i livet mitt. For meg er slik oppførsel faktisk en velsignelse i forkledning. Anonymkode: 9e92f...310 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #9 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan reagerte dere? Prøvde dere å ta kontakt? Sendte avsluttende melding? Kald skulder? Når godt voksne mennesker gjør dette sitter man jo igjen med TUSEN spørsmål … 🙄 Ikke minst når personen som gjør dette mot deg går fra å være varm oppmerksom og snill mot deg til å plutselig.. forsvinne Anonymkode: e8a37...35e AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nettopp blitt det og det er sinnsykt vondt. Her er jeg og kjenner på panikkangst, men han svarer meg ikke engang. Det er så drittsekk oppførsom som det kan bli. Dem glemmer at byen er liten, og om jeg ser han igjen på gata, så skal han få høre. Anonymkode: 580d7...7e3 Dette er menn dere overhode ikke skal gi tid, oppmerksomhet eller tanker til. De er ikke verdt dere overhode. Hev dere over slik barnlig og smålig oppførsel. Dette er deres tap ❤️ Anonymkode: 9e92f...310 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #10 Skrevet 18. januar 2022 Har opplevd det med ei venninne faktisk. Aldri skjedd før og aldri siden, vi var mye sammen begge familier. Har ikke fått noen forklaring, har forsåvidt ikke spurt etter det så veldig heller. Jeg prøvde å ta initiativ uten svar en stund, eller bare med korte svar. Til slutt tar man jo hintet. Har ikke vært så "dramatisk" at jeg har slettet vedkommende fra sosiale medier, men jeg har sluttet å følge, da. Det var trist, for både vi og ungene hadde det fint sammen trodde jeg. Men jeg ble ikke ødelagt psykisk av det, eller noe sånt. Anonymkode: 7e895...68e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #11 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er menn dere overhode ikke skal gi tid, oppmerksomhet eller tanker til. De er ikke verdt dere overhode. Hev dere over slik barnlig og smålig oppførsel. Dette er deres tap ❤️ Anonymkode: 9e92f...310 Takk, hjelper lite med hjemmekontor og alt i tillegg. Men prøver å tenke at det bare sier litt om han uansett. ❤️ Anonymkode: 580d7...7e3 2
MacadamiaNut Skrevet 18. januar 2022 #12 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har nettopp blitt det og det er sinnsykt vondt. Her er jeg og kjenner på panikkangst, men han svarer meg ikke engang. Det er så drittsekk oppførsom som det kan bli. Dem glemmer at byen er liten, og om jeg ser han igjen på gata, så skal han få høre. Anonymkode: 580d7...7e3 Ikke ta det på gata! Da ser du ut som en gal kjerring og den gleden vil du ikke gi han.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #13 Skrevet 18. januar 2022 Helt ærlig. Jeg tenker bare fuck han og går videre med livet. Har liten hensikt å sitte å plage seg selv med hvorfortanker. Anonymkode: aefe8...7c2 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #14 Skrevet 18. januar 2022 Jeg synes man burde ha litt folkeskikk når det gjelder folk man faktisk har lugget med (!!) og sånne ting. Det burde vært en minimums krav av respekt der! 🤨 Ellers, folk man bare har chatta med med på tinder som ikke gidder mer, who cares.. det var ingenting til å begynne med. Anonymkode: a3f79...2a9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Skrevet 18. januar 2022 Jeg har lenge skrevet mye med og jobbet helger med en kollega av meg. Vi har en syyyk kjemi, men ingen har turt å gjøre noe mer. Over julen har vi snappet mye. Han ber om bilder og jeg det samme. Så plutselig forrige uke så sluttet alt. Han svarte ikke på siste spm på teams og null snaps. Jeg skjønner ingenting, men rygger pent og pyntelig unna og tenkte ikke noe mer over han. Har ikke tålmodighet til å tenke over sånt og er glad for den egenskapen. Jeg skulle ønske alle andre damer og var sånn❤️ De er ikke verdt det! Anonymkode: 144f4...a90 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har lenge skrevet mye med og jobbet helger med en kollega av meg. Vi har en syyyk kjemi, men ingen har turt å gjøre noe mer. Over julen har vi snappet mye. Han ber om bilder og jeg det samme. Så plutselig forrige uke så sluttet alt. Han svarte ikke på siste spm på teams og null snaps. Jeg skjønner ingenting, men rygger pent og pyntelig unna og tenkte ikke noe mer over han. Har ikke tålmodighet til å tenke over sånt og er glad for den egenskapen. Jeg skulle ønske alle andre damer og var sånn❤️ De er ikke verdt det! Anonymkode: 144f4...a90 Ja, men dette blir vanskeligere når relasjonen har vart noen måneder. Når de har nærmest behandlet deg som om dere var et par. Når dere har truffet hverandre og har avtale om flere treff.. og så plutselig blir det stille … Anonymkode: e8a37...35e 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #17 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har lenge skrevet mye med og jobbet helger med en kollega av meg. Vi har en syyyk kjemi, men ingen har turt å gjøre noe mer. Over julen har vi snappet mye. Han ber om bilder og jeg det samme. Så plutselig forrige uke så sluttet alt. Han svarte ikke på siste spm på teams og null snaps. Jeg skjønner ingenting, men rygger pent og pyntelig unna og tenkte ikke noe mer over han. Har ikke tålmodighet til å tenke over sånt og er glad for den egenskapen. Jeg skulle ønske alle andre damer og var sånn❤️ De er ikke verdt det! Anonymkode: 144f4...a90 Jeg har en sånn relasjon med en gammel kollega, men det kommer og går og jeg klarer ikke kutte ut 😩 Anonymkode: a3f79...2a9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #18 Skrevet 18. januar 2022 Jeg blir sånn "Åja du ghoster MEG? Javel da ghoster jeg deg også. Blokk og slett. TAr dem kontakt igjen så bare ignorerer jeg. Det er mange der ute man kan velge mellom og bruke tid på, hvorfor bruke tid på folk som gjør sånn mot deg? Ikke kast bort mer tid, energi eller tanker enn det du må. Anonymkode: 008a3...cf0 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #19 Skrevet 18. januar 2022 Har blitt både fada og ghosta. Fading er ikke så ille som ghosting, det svei skikkelig synes jeg. Ble sletta 1 time etter at han dro fra meg. Akkurat nå driver jeg å fader en date/ff/fwb selv, men må snart si noe for jeg har ikke tenkt å ghoste han. Men jeg vet ikke hva jeg skal si… (jeg har møtt en annen) Anonymkode: 49e07...4fd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #20 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir sånn "Åja du ghoster MEG? Javel da ghoster jeg deg også. Blokk og slett. TAr dem kontakt igjen så bare ignorerer jeg. Det er mange der ute man kan velge mellom og bruke tid på, hvorfor bruke tid på folk som gjør sånn mot deg? Ikke kast bort mer tid, energi eller tanker enn det du må. Anonymkode: 008a3...cf0 Hva med fading da..? Når de plutselig bruker timesvis på å svare, men svarer veldig hyggelig. Og initierer ikke kontakt selv lenger.. akkurat som en helt annen person man tekster med plutselig.. som gjør deg sykt forvirret.. sier du noe, sletter, eller bare går videre? Anonymkode: e8a37...35e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå