Gå til innhold

Stygge lepper :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lepper med fillers er alltid finere enn naturlige lepper synes jeg

Anonymkode: 28c1c...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 18.31):

Leppene mine er bare så sykt stygge! Har stor og bred underleppe og overleppen er nesten ikke synlig.. Når jeg smiler ser det bare sykt rart ut. Vurderer å ta lip fillers. De fleste mener nok restylanelepper er enda styggere men jeg klarer ikke leve med de leppene jeg har nå.. syns restylane lepper er mye penere enn de jeg har så vurderer å gjøre det. Noen som sliter med det samme problemet? Er bare så lei av hvordan jeg ser ut..

Anonymkode: 1138c...9c9

Troll! 

Anonymkode: c97b5...39f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 1.02):

Elsker leppene mine etter jeg tok fillers 

Anonymkode: 518f8...87a

Men alle andre synes du ser ut som en dust. De er bare for høflige til å si det. 

Anonymkode: c97b5...39f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lepper med fillers er alltid finere enn naturlige lepper synes jeg

Anonymkode: 28c1c...fe5

Det er hele Andeby enige i. 

Anonymkode: ea33a...55a

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig aldri hørt noen klage på andres lepper, før lipfillers ble et alternativ. 

Etter det har jeg hørt flere folk klage på andres lepper, men da fordi de har brukt fillers.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 18.31):

Leppene mine er bare så sykt stygge! Har stor og bred underleppe og overleppen er nesten ikke synlig.. Når jeg smiler ser det bare sykt rart ut. Vurderer å ta lip fillers. De fleste mener nok restylanelepper er enda styggere men jeg klarer ikke leve med de leppene jeg har nå.. syns restylane lepper er mye penere enn de jeg har så vurderer å gjøre det. Noen som sliter med det samme problemet? Er bare så lei av hvordan jeg ser ut..

Anonymkode: 1138c...9c9

Hvis du ikke klarer å leve med de leppene du har så kjør på å ta Restylane/Juvederm i de da. Er vel ikke noe big deal uansett. Blir du fornøyd så er jo det kjempe bra, er du fortsatt misfornøyd så kommer du nok alltid til å være det uansett hvordan leppene ser ut med eller uten fillers! Eneste måten å finne ut av dette er å gjøre det. Bestill time allerede i morgen å få problemet ut av verden. 

Anonymkode: 1a891...cd0

Skrevet

Gjennom heile barneskulen og ungdomsskulen hata eg leppene mine for dei var så fyldige, no er plutseleg dei det alle vil ha 🙈  Ikkje gjer det, ts! Eg er sikker på at du er den einaste som tenkjer leppene dine er stygge. Har aldri snakka om leppene til andre! Og i verste fall kan du lære deg å sminke dei større om du ikkje slår vekk tanken om at dei er stygge :) 

• Liker 2
Skrevet

At underleppen er størst er absolutt finest, og det tror jeg mange er enige i. Ellers er vel ikke fillers noe problem, tar du bare litt diskret er det ingen av fillers-haterne der ute som vil ane at du har gjort det. Kjør på! (Men ikke bli avhengig slik at du får sånne crazylips som hun Caroline Nitter for eksempel..) 

Anonymkode: e19b3...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...