AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Leppene mine er bare så sykt stygge! Har stor og bred underleppe og overleppen er nesten ikke synlig.. Når jeg smiler ser det bare sykt rart ut. Vurderer å ta lip fillers. De fleste mener nok restylanelepper er enda styggere men jeg klarer ikke leve med de leppene jeg har nå.. syns restylane lepper er mye penere enn de jeg har så vurderer å gjøre det. Noen som sliter med det samme problemet? Er bare så lei av hvordan jeg ser ut.. Anonymkode: 1138c...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Leppene mine er bare så sykt stygge! Har stor og bred underleppe og overleppen er nesten ikke synlig.. Når jeg smiler ser det bare sykt rart ut. Vurderer å ta lip fillers. De fleste mener nok restylanelepper er enda styggere men jeg klarer ikke leve med de leppene jeg har nå.. syns restylane lepper er mye penere enn de jeg har så vurderer å gjøre det. Noen som sliter med det samme problemet? Er bare så lei av hvordan jeg ser ut.. Anonymkode: 1138c...9c9 Vær så snill, ikke ta fillers. Da går vondt til verre. Hva er denne nymotens leppefokus? Jeg som mann har aldri tenkt selv eller hørt at en annen mann har ment at noen kvinner har stygge lepper. Det har aldri skjedd at man har omtalt leppene til kvinner uten fillers, helt uavhengig av hvordan leppene er. Jeg tror rett og slett du er et offer for generasjon Z som påvirker hverandre og bryter hverandre ned med et vanvittig utseendefokus. Jeg er rimelig trygg på at du absolutt ikke har lepper som vil være en dealbreaker for andre, og at sjansen er ekstremt stor for at det er KUN du som tenker tanker om leppene dine. Anonymkode: 1ef41...66d 18
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 For hva det er verdt, de fleste har en litt større underleppe. Mer eller mindre da 😊 Om det er et problem som ikke klarer som å tenke annerledes om så synes jeg fillers kan være en ide, ikke alle får et stygt eller unaturlig resultat, det er litt en ide man har etter å ha sett folk med dårlige og/ for mye fillers. Men når det er sagt så er jeg enig i innlegget over her. Og jeg synes du høres flott ut, vær litt rausere med deg selv. Anonymkode: 899e6...522 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Det som er så fint er at alle har lepper som passer til sitt ansikt. Du har dine lepper. De er unike. Vær stolt over dine lepper og hvordan du er. Fremhev deg selv fra din beste side, for det gjør alle andre. Du kan aldri få leppene til dama i et moteblad, som helt sikkert er sminket og retursjert. Eller til den jenta du kjenner som du tror er perfekt. Anonymkode: 11f59...e28 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Forresten, jeg har større underleppe enn overleppe. Venninna mi har større overleppe enn underleppe. En annen venninne av meg har veldig små lepper. Og så har vi venninna vår som har veldig smale lepper. Det som er så bra er at det bare er vi som tenker på det, ingen andre. Om du smiler, vil folk se DEG ikke leppene dine. Og om noen skulle kommentere noe negativt ved deg, så er det de selv som sliter, og de får jobbe med seg selv. Det er ikke din skyld og du skal ikke la deg dra ned av en dum kommentar sagt et sek i ren frustrasjon. Anonymkode: 11f59...e28 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Er jo bare å ta fillers. Evt lip lift. Enten kirurgisk, eller med botox. Ikke hør på hva andre mener, det er din kropp, du gjør som du vil. Anonymkode: d495c...95f 5
Gjest BrittEkeberg Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Syns det er penest med naturlige lepper, uansett form. Bruk heller sminke enn fillers. 😊
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo bare å ta fillers. Evt lip lift. Enten kirurgisk, eller med botox. Ikke hør på hva andre mener, det er din kropp, du gjør som du vil. Anonymkode: d495c...95f Problemet er at det ser forferdelig ut... Var en kollega som kom med fillers på jobben, men det så ikke bra ut. Veldig unaturlig. Er vel bedre å like seg selv enn å fikse på seg selv? Syns man bare skal bruke kosmetisk når man har gode grunner som brannskade, ulykke osv. Dere vet ikke hvor heldige dere er, dere som ikke har noen skade i ansiktet eller på kroppen. Anonymkode: 11f59...e28 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du tror at du blir gladere av det, så bare gjør det vel. Personlig synes jeg det er bedre å være naturlig enn å gå rundt med et skilt midt i ansiktet som sier "jeg har fiksa på meg". Anonymkode: fcffd...7fe 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Problemet er at det ser forferdelig ut... Var en kollega som kom med fillers på jobben, men det så ikke bra ut. Veldig unaturlig. Er vel bedre å like seg selv enn å fikse på seg selv? Syns man bare skal bruke kosmetisk når man har gode grunner som brannskade, ulykke osv. Dere vet ikke hvor heldige dere er, dere som ikke har noen skade i ansiktet eller på kroppen. Anonymkode: 11f59...e28 Mange, mange, mange av dem du ser rundt deg med pene lepper har fillers. Man legger bare merke til fillers når det er dårlig resultat (for mye). Du kan godt ta litt fillers uten at det blir unaturlig. Go for it! Anonymkode: 23313...98d 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du har stor underleppe og skal fylle overleppen kan det bli voldsomt. Du kan fylle den litt, men ikke kompensere. snakk med en som driver med dette og forhøre deg. Jeg personlig synes det er finest med det naturlige, det som passer ansiktet. Anonymkode: 9fef2...f56
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du skal ta fillers, så anbefaler jeg at underleppen fortsetter å være støtte enn overleppen. Dette fordi at da blir resultatet mest mulig naturlig, og det er faktisk det de fleste har naturlig. Altså at underleppen er litt større. Anbefaler å se på Victorian cosmetic institute på You Tube. Der er det en fyr som snakker mye om dette. Han er lege og har jobbet mange år med fillers. Er utrolig flink til å åppnå et naturlig resultat. Jeg har selv tatt fillers en gang for 8 år siden. Jeg ser nå at jeg virkelig ikke trengte det, for har naturlig store lepper fra naturens side. Men jeg var utrolig usikker og hadde mye selvhat. Men nå er leppene permanent skadet, for de satte det feil og har dermed fått klumper og volumtap i leppene som ikke går vekk. Kan fjerne de, men da vil jeg få synlige arr og det vil jeg jo ikke. Så pass på at den du går til er lege og med mye erfaring. Sier ikke dette for å skremme, men vær sikker på at det er dette du vil og at det er noen som har mye kunnskap. Gjør research. Lykke til 🙂 Anonymkode: 608ce...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du har lyst til å bli styggere så kjør på! 😊👍 Anonymkode: da162...a48 5
Herxulez Skrevet 17. januar 2022 #14 Skrevet 17. januar 2022 Da tar du fillers 😄 Men husk du kan bli avhengig.. Også kan det oppstå klumper🤗
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Skrevet 18. januar 2022 Elsker leppene mine etter jeg tok fillers Anonymkode: 518f8...87a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Skrevet 18. januar 2022 trodde det var snakk om andre lepper....... Anonymkode: 239e9...33c 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #17 Skrevet 18. januar 2022 Du må ta mye fillers over tid om overleppen er veldig smal. Om du absolutt skal ta det, finn noen som har god kunnskap om anatomi og som ikke overbehandler. Unngå klinikker som setter i nese og kjeve og husk at før og etter bilder er tatt med hevelse og lenge før det ferdige resultatet kommer. Dessverre er det sånn at fillers egentlig ikke passer til oss med smale lepper da det ikke er plass i leppa og den kommer til å legge seg litt over leppa. Anonymkode: d0813...296 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #18 Skrevet 18. januar 2022 Ta kontakt med en flink behandler, så kan hen vurdere. Jeg har tatt filler flere ganger, ingen som ser det. 😅 De aller nærmeste vet jo om det, men andre folk blir sjokkerte når jeg forteller om det. Med en flink behandler kan man få et naturlig og fint resultat. Anonymkode: 9ffbe...fe1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #19 Skrevet 18. januar 2022 Slike ting er surrealistisk for meg å lese. Jeg har fyldig munn fra naturens side, og jeg ble ertet for den da jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg har litt komplekser den dag i dag, selv om det har kommet seg litt. (Takket være en mann som elsker både leppene mine og meg og prøver å bygge meg opp, ikke at store lepper for tiden er mote.) Anonymkode: 5c4e4...a77 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #20 Skrevet 18. januar 2022 Herxulez skrev (12 timer siden): Da tar du fillers 😄 Men husk du kan bli avhengig.. Også kan det oppstå klumper🤗 Haha «husk du kan bli avhengig» 😂😅Ja husk på det TS! Du kan bli like avhengig av Restylane som med Heroin!! Anonymkode: 1a891...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå