AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #41 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Light olivenolje? Har du en link til det? Anonymkode: 6bc3c...3f6 Det var vel jeg som tolket dit hen siden du nevnte grekerne behandler oliven olje på en helt annen måte enn i Norge. Det er jo forskjellige varianter av olivenolje. Noen som benyttes til salat, og andre som kan benyttes til steking. Til det så leser jeg på baksiden den formålet de har. Light olivenolje var i grunn noe jeg kun kom på selv, egen oppfinnelse av uttrykk. Så det finnes helt sikkert ikke. Anonymkode: 721eb...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #42 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var vel jeg som tolket dit hen siden du nevnte grekerne behandler oliven olje på en helt annen måte enn i Norge. Det er jo forskjellige varianter av olivenolje. Noen som benyttes til salat, og andre som kan benyttes til steking. Til det så leser jeg på baksiden den formålet de har. Light olivenolje var i grunn noe jeg kun kom på selv, egen oppfinnelse av uttrykk. Så det finnes helt sikkert ikke. Anonymkode: 721eb...93f Nå var det ikke jeg som snakket om hvordan grekerne bruker olivenolje, men som du ser av linkene mine finnes det merkelig nok noe som kalles light olivenolje, selv om det ikke har noe med mengden kalorier å gjøre. Anonymkode: 6bc3c...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #43 Del Skrevet 18. januar 2022 Typisk kg og ikke svare på det Ts faktisk spør om Til Ts. Jeg bruker disse https://helsekost.no/butikk/sunn-mat/oljer/extra-fine-sun-flower-cooking-spray-1x200ml/?gclid=EAIaIQobChMIsdTUiNq79QIVQIxoCR0NpQ9DEAQYBCABEgJ44vD_BwE https://www.tights.no/butikk/best-joy-cooking-spray-canola-oil-500ml/ Anonymkode: 90a0b...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 18. januar 2022 #44 Del Skrevet 18. januar 2022 Kjøp deg airfryer👍 Da får man saftig og god mat, nesten uten bruk av fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå