Gå til innhold

Tips til nye hobbyer? Maling, Lego, diamond painting?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker å jobbe med henda, for tiden sliter jeg med depresjon og ønsker å ha noe å bruke kveldene på. Noen gode tips? 

Anonymkode: 4e046...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikking
Hekling
Nålefilting
Hakking
Brodering (aggressive broderier er in, sjekk ut gruppa med samme navn på Facebook!)
Hardangersøm
Akvarell
Tegning

Anonymkode: 31c3f...822

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyer er så mangt

gaming 😅

Møbelsnekring

Lage miniatyrting - ex: plastelina 

lage keramikk - vaser, boller

Begynne å sy/lage egne klær/putetrekk

Lære å skreddersy - skreddersy klær som ikke passer

Ikke akkurat en hobby, men å gå igjennom alle skuffer og skap for å kaste overflødige ting.

Lære å lage ny mat (på kvelder, joda for neste dag, mealprepping om en liker slikt). Kan være all slags drikke (saft, sitronvann, brus, te, øl, vin osv.)

Kanskje noe aktivt som yoga, tøyeøvelser, eller kanskje en liten kveldstur?

Lese bøker/evt kanskje kjøpe en pensumbøker innenfor et tema som du er interessert i og studerer egen interesser? Er du interessert i psykologi, gå inn på psykologi profesjonsstudiet og finn ut hva slags bøker due bruker der for eksempel. Eller arkitektur/lover. Alt ettersom.

Lage ting kan være alt mulig, har du potter til planter du ikke synes er fine lenger? google mal, lag ny tekstur på disse.

Er det noe i hjemmet du kunne tenkt deg å forandre? Finn inspirasjon og sett i gang hjemmeprosjekter :) Våren nærmer seg og kan en begynne å forberede seg til dette?

Lære å spille keyboard, annet instrument

bildekollage

Anonymkode: 92035...f2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å skrive på Wikipedia? bare å velge noen tema du er mest interessert i, og begynt å skrive:

Wikipedia:Ønskelisten – Wikipedia

så lenge du husker å legge til passende eksterne lenker, kategorier, og så videre...  

Anonymkode: 35a8b...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg syns ser litt gøy ut som jeg rett og slett bare aldri har gjort er å lage pynt og diverse øredobber og lignende med leire. Finnes my inspirasjon på nett. 

Generelt crafting virker ganske gøy. Sånn nålfelting syns jeg også så sykt kult ut en periode men bare glemte det etterhvert. 

Anonymkode: fe9e8...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego og strikking er mine «nå er jeg full av uro»-hobbyer.

Anonymkode: cf1aa...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...