Gå til innhold

Kan noen se, spå eller føle noe her?💜

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for at du så på hva du fikk opp❤️ Ble så glad for at du tror han har romantiske følelser for meg🥰 Selv om det selvsagt ikke kan gjøres noe med når han er gift (har stor respekt for andres forhold og ekteskap).

Takk for tips om å google drømmesymboler, det skal jeg se på! Tror du sjelene våre møttes i den drømmen? Tror du han også drømte noe lignende? Det føltes ut som en sterk kjærlighetsfølelse på sjelenivå, spørsmålet er om han har opplevd noe lignende, skal tro?

Anonymkode: cea00...8e0

Ja, jeg ser for meg at han har hatt samme drømmen . Når det er så intenst i drømme , er det ofte gjensidig . ❤️Håper for din del at han skiller seg etterhvert 🙏😅 Ja drømmesymbol er en fin link til å tyde drømmene sine . Jeg tyder mine regelmessig 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg ser for meg at han har hatt samme drømmen . Når det er så intenst i drømme , er det ofte gjensidig . ❤️Håper for din del at han skiller seg etterhvert 🙏😅 Ja drømmesymbol er en fin link til å tyde drømmene sine . Jeg tyder mine regelmessig 😘

Så spennende at du tror han drømte det samme🥰🥰🥰 Blir helt ør her😅 Jeg også håper han skiller seg😅😄 Tusen takk igjen😘❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så spennende at du tror han drømte det samme🥰🥰🥰 Blir helt ør her😅 Jeg også håper han skiller seg😅😄 Tusen takk igjen😘❤️

Bare hyggelig ❤️❤️ Les om twinflames. ( tvillingsjeler ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (10 minutter siden):

Bare hyggelig ❤️❤️ Les om twinflames. ( tvillingsjeler ) 

Nå var du tankeleser, for jeg grublet på hvilket ord jeg skulle søke på😄 Tusen takk! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (På 18.1.2022 den 20.52):

Du kan kommunisere med universet selv . Si høyt hva du lurer på og hva du ønsker deg . Be om at svaret kommer i en drøm eller som andre tegn . Tilfeldige møter / andre tegn . Les om manifestering 😘

Tusen takk for dette. Jeg har faktisk testet det ut i dag (spurt universet), selv om jeg ærlig må innrømme at jeg virkelig ønsker meg et veldig konkret tegn … Det føles forferdelig skummelt å ta kontakt, bare. Jeg aner jo ikke hvordan han vil oppfatte det. Jeg føler jeg trenger et tegn som gjør meg sikker på at det ikke blir oppfattet negativt.

Anonymkode: 3174d...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 23.45):

Tusen takk for dette. Jeg har faktisk testet det ut i dag (spurt universet), selv om jeg ærlig må innrømme at jeg virkelig ønsker meg et veldig konkret tegn … Det føles forferdelig skummelt å ta kontakt, bare. Jeg aner jo ikke hvordan han vil oppfatte det. Jeg føler jeg trenger et tegn som gjør meg sikker på at det ikke blir oppfattet negativt.

Siterer meg selv…

Jeg har enda ikke gjort noe her, jeg har vel en følelse av at sjansen for å bli avvist er størst. Det er iallefall det som skjedde den gangen tidligere, derfor ble det ikke noe mer. Og så har jeg allikevel ikke glemt han og potensialet vi hadde for noe (som forøvrig HAN påpekte, mens jeg var mer usikker, dog håpefull, og ble «sporet videre» av hans iver). Jeg har tenkt at han kanskje bare fikk kalde føtter og at han har blitt såret tidligere, derfor var det vanskelig for han å ta det videre den gangen. Jeg var også usikker som sagt, det var veldig bra den lille flingen vi hadde, men jeg var på et sted i livet hvor det overhodet ikke passet med en mann.

Sånn jeg tolker han er han en ensom mann som har viet livet sitt til jobb/hobbyer, og ellers har han stengt døra for en evt relasjon til noen. Jeg tolket ikke noe vondt i ham og kjente igjen mye av meg selv i han, var vel også derfor vi hadde så god connection den gangen. Men merker at jeg begynner å tvile på min egen evne til å lese andre mennesker, jeg har alltid tenkt at jeg var god på det, men nå tviler jeg.

Har vel tenkt at han ville åpne opp eventuelt om han følte at noen han fikk skikkelig god connection med dukket opp, det er ihvertfall slik jeg selv er (og har hørt fra folk som kjenner ham at det er slik han ser seg selv også). 

Ellers er han så vidt jeg vet kjent for å være en hyggelig og snill mann, men klart det ikke hjelper noe det om han ikke er interessert/ har lukket døra for en relasjon. (Og da er han vel emosjonelt utilgjengelig kanskje?)

Jeg la tarotkort på situasjonen selv her, spørsmålet var; Skal jeg kontakte ham? Kortene jeg fikk opp var Verden, Begrenes Ess og Seks Mynter. Tenkte at det må vel være positivt, kanskje ikke så farlig å kontakte han da, om ikke annet så tar han det som et kompliment.

Så ringte jeg Magic sin spålinje. (Ja, ganske desperat, men har jo hatt er stort håp om kjærlighet og en mann inn i livet.) Kan godt være hun har rett og hun påstod at hun fikk «alt fra den andre siden», (jeg blir litt skeptisk når det blir så bastant). Men hun var iallefall helt «han evner ikke å ta noen inn i hjertet sitt, han klarer ikke gi kjærlighet, han har stengt av, du må kontakte han for å gi slipp på han, det er ikke han som er mannen for deg, du tror at ingen kan elske deg og kjærlighet skal være lett og bla bla bla».

Så da mistet jeg gnisten kan du si, og vet ikke om jeg orker å kontakte han bare for å bli avvist, som jo vel er det hun sier. Og hektet på han, hvis det er det det er, det ble ikke noe bedre av å høre dette - tydeligvis kan jeg ikke stole på noen egne instinkter. Det gjør at jeg bare får lyst til å gi opp menn helt og lukke døra jeg også, jeg orker rett og slett ikke mer, siden jeg åpenbart ikke får det til og «du tror at ingen kan elske deg». Jeg har jobbet med meg selv i terapi i flere år, så om jeg enda ikke «tror at noen kan elske meg» da får det bare være. Det hjelper meg heller ikke at rådet hennes til meg er å skrive ned 50 (!!) egenskaper som jeg vil at en mann skal ha. Jeg har gjort dette flere ganger før, og vel, den eneste som har blitt sendt min vei av noen interesse for meg er denne gamle flammen.

Ifølge henne så var det også en annen mann som ventet «der framme» som var «myyye bedre», men det er jo veldig generelt da og jeg kjenner jeg bare blir provosert; det kommer alltid en ny tydeligvis, men aldri noen her og nå.

Så vel, jeg har tro på at folk kan «se» ting, men kanskje være forsiktige med å være for bastante. Det kan virke mot sin hensikt.

At jeg kanskje bør komme meg ut og treffe menn og smile, le, flørte er et godt råd, men livet er en gang ikke sånn at jeg har kjempemuligheter til å dra ut på ting (ihvertfall ikke for ofte). (Også derfor jeg har tenkt på denne gamle flammen, i og med at han allerede er kjent.) Men om jeg får mulighet så gjør jeg det, det er hyggelig tross alt å være sosial. Men at jeg skal se etter en mann - nei, jeg vil bare ikke mer nå, kjenner jeg.

Jeg føler i grunn at hele greia bare ble trist nå. Jeg har sett på meg selv som ei med et stort potensialet for å elske noen og som har mye å gi, men alt jeg har i «track recorden» min er mislykkete forsøk. Og jeg har virkelig prøvd å kjenne etter hva JEG følte når jeg har vært sammen med potensielle menn, ikke latt meg styre av hva DE evt følte (som en av de andre interesserte fra i fjor, der den ene var veldig på, men jeg kjente at det ble feil for meg.) Og - så klart har denne gamle flammen også lov til å ikke være interessert. 

Dagens oppdatering🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...