AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Ser andre her har spurt om det, så da vil jeg også - om noen har lyst❤️ Bakgrunn: Kvinne i 30-årene, vært singel lenge. Er tiden endelig kommet for å møte den rette mannen? I fjor var to stykker interesserte, jeg hadde ingen følelser for noen av dem. Han ene var mye eldre (20 år) og jeg følte ikke noe kjærestefølelser, han andre trengte å rydde i livet sitt, jeg ønsket ikke å begi meg ut på noe sånt (av tidligere dårlig erfaring). Jeg har en lærer (på et kurs jeg går på) som jeg tenker er veldig hyggelig, kanskje det kunne vært noe der. Men usikker. Vi er ca jevngamle, der jeg er litt eldre (5 år). Jeg har en "gammel flamme" som jeg tenker på innimellom, men der ble det aldri noe mer. Vi er ca jevngamle, der han er litt eldre (5 år der også). Jeg dater litt av og på datingapper, men engasjerer meg aldri særlig mye. Er flere interesserte der, men jeg er skeptisk til å møte noen via app... Så ... Kommer det en helt ny kanskje, der ting faktisk vil klaffe? Som jeg treffer i det virkelige livet? Jeg er sååå lei av å være singel! Anonymkode: f09d7...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Ingen?😌 Anonymkode: f09d7...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg har ikke lagt kort. Fikk et syn da jeg leste overskriften, før jeg gikk inn og leste. Det jeg så, var at en mann fridde til deg. Hadde mørkt hår. Det vil skje mye på kort tid, og du vil bli svært lykkelig! Anonymkode: 6a9c7...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke lagt kort. Fikk et syn da jeg leste overskriften, før jeg gikk inn og leste. Det jeg så, var at en mann fridde til deg. Hadde mørkt hår. Det vil skje mye på kort tid, og du vil bli svært lykkelig! Anonymkode: 6a9c7...5f3 Hadde du kunnet se om du får opp noen bilder på meg også? Hadde blitt så takknemlig❤️ Jeg er midt i livet, og har vært mye singel opp gjennom årene. Har sterke følelser for en mann nå, men han er i et annet forhold. Han kjenner ikke til mine følelser, og jeg kjenner ikke til hvordan han har det i forholdet sitt. Får du opp noe ang dette? Evt et bilde av en annen mann som blir min? ❤️ På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: 68cf1...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 16. januar 2022 #5 Del Skrevet 16. januar 2022 Noen som kan spå meg dette året? 🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Del Skrevet 16. januar 2022 Blir lettere om du har noen spørsmål Ellers så blir det så generelt. Anonymkode: fd782...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 16. januar 2022 #7 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg ønsker vite hva som skjer dette året i kjærligheten og jobb:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 16. januar 2022 #8 Del Skrevet 16. januar 2022 Å legge kort for et helt år er mye arbeid. Det er mye lettere å kunne trekke noen få kort når du har noen konkrete spørsmål. "Hva skjer i kjærligheten/jobb" er fortsatt nokså generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 16. januar 2022 #9 Del Skrevet 16. januar 2022 Vil jeg møte drømmemannen?🤴🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #10 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg får opp at du vil flytte, gode og nye muligheter og kreativitet i jobben og at det er jobben som er årsaken til flyttingen. Lykkelig avslutning på året, han er en flamme men jeg kan ikke si om det er drømmemannen. Du trenger en avslutning på noe før dere kan gå videre, det er noe du trenger fra din fortid eller nåværende liv. Men det er mye lidenskap her. Anonymkode: fd782...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg får opp at du plutselig innser hvor idiotisk det er å tro på spådommer. Anonymkode: 9677b...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får opp at du plutselig innser hvor idiotisk det er å tro på spådommer. Anonymkode: 9677b...036 Kom du inn i denne tråden fordi du ville skrive dette bare.....eller var du litt nysgjerrig? Anonymkode: fd782...19b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Del Skrevet 16. januar 2022 Har lyst å prøve på gøy Anonymkode: 5ec3a...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Del Skrevet 16. januar 2022 The High Priestess skrev (20 minutter siden): Å legge kort for et helt år er mye arbeid. Det er mye lettere å kunne trekke noen få kort når du har noen konkrete spørsmål. "Hva skjer i kjærligheten/jobb" er fortsatt nokså generelt. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får opp at du vil flytte, gode og nye muligheter og kreativitet i jobben og at det er jobben som er årsaken til flyttingen. Lykkelig avslutning på året, han er en flamme men jeg kan ikke si om det er drømmemannen. Du trenger en avslutning på noe før dere kan gå videre, det er noe du trenger fra din fortid eller nåværende liv. Men det er mye lidenskap her. Anonymkode: fd782...19b Er jeg litt slem om jeg kupper tråden til ts litt? Det er så vanskelig at noen spår deg på kg da det ofte er mange om beinet i slike tråder "spår de 10 første" og så er jeg 20 eller noe. Eller at det er helt dødt og ingen spår deg. Tror dere to kanskje kan hjelpe? Kan starte egen tråd om ts ikke synes dette er greit! Gi beskjed ts! Jeg lurer konkret på helse og karriere dette året, eventuelt 1. eller 2. halvår om det er lettere. Anonymkode: bce52...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bra nok Skrevet 16. januar 2022 #15 Del Skrevet 16. januar 2022 Kan jeg stjele tråden din å spørre om noen som kan spå meg og? Gjerne både jobb og kjærlighet🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 16. januar 2022 #16 Del Skrevet 16. januar 2022 Bare å stjele 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 16. januar 2022 #17 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jeg litt slem om jeg kupper tråden til ts litt? Det er så vanskelig at noen spår deg på kg da det ofte er mange om beinet i slike tråder "spår de 10 første" og så er jeg 20 eller noe. Eller at det er helt dødt og ingen spår deg. Tror dere to kanskje kan hjelpe? Kan starte egen tråd om ts ikke synes dette er greit! Gi beskjed ts! Jeg lurer konkret på helse og karriere dette året, eventuelt 1. eller 2. halvår om det er lettere. Anonymkode: bce52...8a3 I utgangspunktet bør ikke tarotlesninger over KG være noe problem, men akkurat nå er det så mye useriøsitet ute og går - og jeg holder meg derfor unna å spå andre nettopp fordi jeg ikke vil bli sett på som useriøs. Men; jeg veileder gjerne litt om hvordan man bør spesifisere spørsmålene sine - slik at andre kan spå hvis de har lyst. Dessuten spår jeg stort sett bare meg selv. Jeg har lagt noen kort på 1 bruker på kg, og det var rett og slett fordi jeg følte et oppriktig kall på å hjelpe henne, og vi endte med å faktisk få ganske god kontakt i ettertid, så det var helt sikkert meningen. Utover dette så spår jeg dessverre ikke andre per nå. Jeg unngår for øvrig å spå om helse og døden, fordi dette er svært såre temaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #18 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg har en drøm som stadig kommer tilbake. Det er en person som vil være i forhold med meg, og drømmen er utelukket positiv. Jeg blir overveldet av en lykkefølelse og kjenner at jeg nesten ikke kan vente til dette skjer❤️ Denne mannspersonen stod tydelig foran meg i en drøm og sa jeg måtte vente og være tolmodig - det er nå 3 år siden. Når jeg våkner kan jeg av og til nærmest kjenne at noen er nær meg, det er bare en god følelse. Er det noen som kan hjelpe meg med å se hva som skjer i fremtiden her?🥰 Anonymkode: 75302...962 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Del Skrevet 16. januar 2022 Humbug! Slutt å lur folk!! Anonymkode: 9677b...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 16. januar 2022 #20 Del Skrevet 16. januar 2022 Tråden er slått sammen med tilsvarende emne. - Rhodiola, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå