Hannah80 Skrevet 16. januar 2022 #61 Del Skrevet 16. januar 2022 Fløff skrev (2 timer siden): Er vel et fåtall som ser sånn ut punktum 😅 Jepp. Skal ikke krangle på det🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #62 Del Skrevet 16. januar 2022 Det endrer seg etter fødelsden Anonymkode: 985ab...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #63 Del Skrevet 16. januar 2022 Min vakreste og mest ettertraktede venninne har BMI på 28. Hun er fra naturens side født pen, og er alltid velstelt, lukter godt og blid/hyggelig med alle hun møter. Mennene faller som fluer. Litt misunnelig noen ganger 😁 Anonymkode: 5d671...45d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 17. januar 2022 #64 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Jeg tror det har med selvtillit å gjøre. Jeg følte meg stygg da jeg var overvektig, og trodde det hadde med vekta å gjøre. Selv om jeg ikke var i fedmekategorien. Nå er jeg normalvektig, og føler meg fortsatt stygg. Det var/er mer følelser enn tanker. Det nytter ikke hvor mye positivt andre har sagt, eller sier, om mitt utseende. Jeg er også god til å skjule følelsene, så folk tror jeg er psykisk sterk og har god selvtillit. Jeg håper alle kan sette pris på eget utseende. Uansett vekt! Endret 17. januar 2022 av MyMichelle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #65 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva med hva de som faktisk er tynne og har mye usynlig fett, den farligste fetten er den som ikke er synlig. Rundt organene i kroppen.. en kan fint være overvektig uten å ha indre fett. Å være for tynn er også ikke så sunnt. Det er forskning som viser at de med litt ekstra fett på kroppen lever lengre. Dermed stor forskjell på alvorlig overvekt og litt overvekt. Bmi kalkulator er heller ikke helt å stole på. Den er oppskrytt Anonymkode: b786f...68d Nei. Nå lurer du bare deg selv. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan vet du det? Vet du hvor mye hun veier osv? Anonymkode: 76be5...3c0 Her har du flere bilder. Ashley Graham er overvektig, og veier i hvertfall nærnere 100 kilo. Hun er høy og har de riktige propisjonene som gjør at hun ikke ser så stor ut. Nydelig er hun uansett. Sports Illustrated Catwalk Anonymkode: ba45f...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #66 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan vet du det? Vet du hvor mye hun veier osv? Anonymkode: 76be5...3c0 Hun er 178 cm høy og veier 91 kilo. BMI på 28,1. Altså overvektig. Anonymkode: 1e746...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå