Gå til innhold

Lamineringsmaskin.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trådstarter_*
vi kjøpte vår på MEKK, 350,- tror jeg. Kjekk sak... brukes endel.

Blir resultatet alltid bra? Jeg er ute etter hvor høyt opp i pris jeg må for å få en maskin som gir bra resultat.

Ser Clas Ohlson selger en maskin for under kr 200. Jeg synes det er så billig at jeg lurer på hvordan resultatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart club 300. Vet ikke hvordan kvalitetet er, men regner med at det skal være greit. Noe mer for en lamineringsmaskin bør man visst ikke gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binders har flere. Du kan også kjøpe på nett hvis du ikke har en butikk i nærheten. Den billigste koser 1000 kroner og den dyreste 2700. Du trenger jo ikke kjøpe de dyreste, men jeg ville nok ikke gått for en til 2-300 kroner, som oftest får man det man betaler for.

Binders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Arkana, var litt info om det jeg var ute etter - hvilket prisnivå man ikke bør under. Jeg vet om Binders, var den siden som førte til spørsmålt mitt. :ler:

Noen som har lamineringsmaskin her og kan si hvordan den de har fungerer og hva den kostet. Jeg er ute etter informasjon om hva som eventuelt er negativt med de billige.

Hvorfor bør man ikke gi mer enn kr 300 for en lamineringsmaskin Lillesøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jeg som var gjest og har kjøpt på MEKK....

Har brukt min mye, har klipt ut det som er laminert og det "frynser" seg ikke likevel. Vet ikke hva som er dårlig ï forhold til dyrt eller billig.Har laminert rutetabeller, som ligger i veska og blir sjekket stort sett hver dag,de holder seg godt de..

uff, mange feil i setningene her.... men du skjønner vel hva jeg mener... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener anneliane. :)

Jeg har sjekket nettsidene til mekk, men så den ikke der. Da vet jeg at jeg kanskje ikke trenger kjøpe den på Binders til kr 1000. :)

Noen flere erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...