Gå til innhold

Hva slags godteri snacks eller brus savner du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

On 2/19/2022 at 9:41 PM, Frøkensina said:

Er Schweppes Grape Soda borte? Jeg finner den ikke noen steder 🥺

Herregud jeg trodde jeg var den eneste som savnet denne 😭 Favorittbrusen min som barn, alle syntes jeg var SÅ rar. Vokste opp til å bli en skikkelig storfan av gin, skulle så gjerne ha opplevd kombinasjonen. Det finnes en del rosa grapefrukt-tonics som NESTEN dekker savnet da.

Anonymkode: 9c4f3...979

• Hjerte 3
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Herregud jeg trodde jeg var den eneste som savnet denne 😭 Favorittbrusen min som barn, alle syntes jeg var SÅ rar. Vokste opp til å bli en skikkelig storfan av gin, skulle så gjerne ha opplevd kombinasjonen. Det finnes en del rosa grapefrukt-tonics som NESTEN dekker savnet da.

Jeg elsket den også som barn! Og vil enda ikke helt godta at den virkelig er borte 😭 De rosa har jeg ikke smakt, hvor får man kjøpt dem? Fått litt akutt savn nå 😢 

1 hour ago, Frøkensina said:

Jeg elsket den også som barn! Og vil enda ikke helt godta at den virkelig er borte 😭 De rosa har jeg ikke smakt, hvor får man kjøpt dem? Fått litt akutt savn nå 😢 

Jeg har kjøpt en som heter Three Cents på Gulating før mener jeg :) Fås sikkert på nett også. Den er ikke helt det samme, men jeg savnet bare grapefruktsoda noe helt vilt og den er ganske lik synes jeg.

• Hjerte 1

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikker?

Anonymkode: cb268...a25

Ja jeg har smakt den andre for noen år siden. Jeg synes Freia sin er bedre, på samme måte som jeg synes Freia melkesjokolade er bedre enn Nidar sin.

Polyester skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har smakt den andre for noen år siden. Jeg synes Freia sin er bedre, på samme måte som jeg synes Freia melkesjokolade er bedre enn Nidar sin.

Trist når produkter man liker forsvinner 😕 

Anonymkode: cb268...a25

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...