AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Spørsmålet sier seg selv, lurer på hvordan bør fordele dette. I forhold til min vekt legger jeg opp til 150 g protein. Da gjenstår 102 gram. Hvordan skal jeg fordele dette på fett og karbohydrater? Anonymkode: c36b3...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elib Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Er du topptrent? Og trener stykteøkt flere ganger pr dag? Jeg trener styrke 5- 6 ganger pr uke, og spise et lite måltid m protein, fett og karbohydrater etter trening. Og det går helt strålende. Feks byggrynsgrøt m banan og litt nøtter/ mandler Knekkebrød m majones, skinken eller egg og tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Det er helt irrelevant så lenge du ikke er eliteutøver, som det hintes til over. Kun at du har nok kalorier, dernest protein, betyr noe 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå