Gå til innhold

Eleah, Oleah, Aleah eller Mileah?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse «unike» navnene som må gjentas og staves er til å spy av. Har selv et sånt navn, som rask ble byttet til Lise så fort jeg ble myndig.

Selv ikke kongelige bruker alle navnene sine. 

Anonymkode: c268a...019

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med disse navnene? Hold det enkelt! 

Tro meg, jeg har irritert meg 100 millioner ganger over å ha et såkalt spesielt navn - som må staves hver fuckings gang noen skal skrive det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elea eller Milea. Ville ikke hatt H bak, synes alle de du nevnte er finere uten 😊

Anonymkode: 6aaea...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er finest?

Anonymkode: 61f89...880

Olea er det eneste som er et noegelunde ok navn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olea. Uten h. H'en gjorde alle de navnene slitsomme å lese, på en måte, følte jeg. Men Olea er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Olea uten h går an. Synes sånne -eah navn generelt er forferdelige. Jentenes svar på -ander hos gutter.

Endret av Anonymus Notarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (23 timer siden):

Hva er greia med disse navnene? Hold det enkelt! 

Tro meg, jeg har irritert meg 100 millioner ganger over å ha et såkalt spesielt navn - som må staves hver fuckings gang noen skal skrive det.

Helt enig. 

Datteren til en venninne hadde dette navnet som ett av alternativene: Chrizthinah. Heldigvis endte barnet opp med å hete noe annet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt blir finere med -eah. 

Gunnbjørgeah. 

Karieah. 

Anonymkode: 61a47...438

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår heter Aleah. Vi elsker navnet hennes 😃 jeg syns aleah og eleah er finest av de du nevner. For dere som lurer på dette med hvorfor det er h bakerst så kan jeg svare hva vi tenkte da vi valgte. Jeg har tilknytning til navnet Leah gjennom bekjente og har alltid elsket navnet. Kjenner ingen som heter lea og føler selv at det mangler noe. Ble derfor naturlig for oss å gå for aleah. jeg syns nå det oser «lav sosioøkonomisk status» av mennesker som sitter og kommenterer slikt på kvinneguiden jeg da. Smålig. 

Anonymkode: 36702...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elea er det eneste av disse navnene jeg syns er ok. Det siste, Mileah er virkelig ikke pent. 

Anonymkode: c9977...806

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg syns nå det oser «lav sosioøkonomisk status» av mennesker som sitter og kommenterer slikt på kvinneguiden jeg da. Smålig. 

Au, den svei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 13.29):

Hva skjedde med norske navn?

Anonymkode: 3a027...6a8

Olea er ett gammelt norsk navn. Uten h

Anonymkode: 59838...b56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Datteren vår heter Aleah. Vi elsker navnet hennes 😃 jeg syns aleah og eleah er finest av de du nevner. For dere som lurer på dette med hvorfor det er h bakerst så kan jeg svare hva vi tenkte da vi valgte. Jeg har tilknytning til navnet Leah gjennom bekjente og har alltid elsket navnet. Kjenner ingen som heter lea og føler selv at det mangler noe. Ble derfor naturlig for oss å gå for aleah. jeg syns nå det oser «lav sosioøkonomisk status» av mennesker som sitter og kommenterer slikt på kvinneguiden jeg da. Smålig. 

Anonymkode: 36702...468

Lea er tusen ganger finere enn Aleah. Og jo det oser lav sosioøkonomisk status av disse navnene som er nevnt. Olea går an uten H.

Anonymkode: 88525...46e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...