Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

veldig overraskende hvor mange single det faktisk er her på Kvinneguiden. 

Jeg som trodde at de aller, aller fleste var sammen med noen, og alle kjærestene (eller samboere / ektefeller) hadde autisme, store økonomiske problemer, er mest sannsynlig utro. :babyjente: 

Anonymkode: 17fc1...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært singel i 10 år, har hatt en del ff opp igjennom. Nå har jeg pause. 

Mann 40

Anonymkode: 1cbc5...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dustete

M40, var singel i 6 år og dyppa løken i allt mulig dritt før jeg fant ekte kjærlighet igjen i fjor.

Endret av Dustete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 38, vært singel i drøyt to år, ønsker noe seriøst. Har tatt litt pause nå, eksepsjonelt lei av datingapper, og smittevernsfanteriet gjør det håpløst å treffe folk. Har nylig flyttet og har minimalt med nettverk her, så regner med at situasjonen må bli værende omtrent som den er i minst tre-fire måneder. Kanskje sommeren gir noen muligheter.

Så spørs det om det er et tidspress da, fordi de skal stenge ned igjen til høsten. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel altfor lenge etter egen smak... nærmer seg 8 år. Jeg er 42 , dame  

Anonymkode: 45ef7...a98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vært singel altfor lenge etter egen smak... nærmer seg 8 år. Jeg er 42 , dame  

Anonymkode: 45ef7...a98

og ja, jeg søker kjæreste. 

Anonymkode: 45ef7...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj 21 år! Måtte telle litt her! Uff å uff, det var aldri planen nei, ble singel da jeg var 34 og nå 55 år. 

Datet endel de første årene, hadde pause noen år, datet igjen endel, var på Match i flere omganger.  Normal, hundeeier og aktiv person. Men fant aldri den spesielle. Men var nok noen jeg ikke gav god nok tid til heller da... 

Ønsker meg kjæreste, men det har gått litt i glemmeboka, har ikke vært på Match eller noe på flere år nå. 

Anonymkode: 1378f...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i snart 5 år. Er ikke på leting etter noe som helst. Men er vel alltids åpen for forslag (- hvis de er skikkelig gode) K48 med hjemmeboende tenåringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 37, vært singel i 7 år. Datet de siste årene, men ikke helt falt for noen. Klar for kjærligheten, så får vi se om og når den dukker opp😊🤷‍♀️
som flere skriver er det mange som ser etter ff og lignende, så ofte er det ikke reelle matcher man får på disse appene😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...