Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann på drøyt 30, har vært singel i 3 år. Ønsker noe seriøst, og har nok uansett ikke mulighet til å ende opp med noe annet. Dessverre går det fryktelig trått, så jeg vil si det er rundt 50/50 om jeg kommer til å finne noen eller ikke. Er på både Happn og Sukker, men synes det blir vanskeligere og vanskeligere å komme i kontakt med kvinner som faktisk er interesserte i å bli kjent.

Anonymkode: 90c23...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hev ut mannen i juni 2020. Har data i et år nå, men har ikke blitt noe forhold av det bare sex 😅 Begynnte på ny(tt) i julen å tror det går bedre denne gangen. 

Anonymkode: 87f0c...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hev ut mannen i juni 2020. Har data i et år nå, men har ikke blitt noe forhold av det bare sex 😅 Begynnte på ny(tt) i julen å tror det går bedre denne gangen. 

Anonymkode: 87f0c...b5a

Kvinne 44 år

Anonymkode: 87f0c...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M45. Singel snart 1 år, deita ein del damer, men kjærleiken er vanskeleg. Ikkje lett å finne dama eg vil ha, som og vil ha meg :)

 

Anonymkode: dedbe...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 37. Flyttet fra eksen i februar 2021, men forholdet tok slutt vinteren 2019, en del praktiske og økonomiske årsaker til at jeg utsatte å kjøpe egen leilighet vel sent etter bruddet. Har 2 sønner 50%.
Jeg har datet bare 1 mann 🙈 Det ble kaffe på cafe og ikke noe mer. Jeg har full jobb nå, så ikke bare bare å finne tid til dating. Får krysse fingrene for at noe skjer mot sommeren. Men jeg er bare ikke typen til å ligge rundt, søker kun seriøst forhold. 

Anonymkode: 6deea...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og søker dere noe seriøst, eller bare en fling? Del gjerne om du er mann eller kvinne også, og ca alder.

Jeg har vært singel i 3 år nå. Ønsker meg noe seriøst, er kvinne i 30-årene.

Anonymkode: 96416...713

Singel i 3 år, ønsker noe seriøst, er 44år ung 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker ikke å ha barn heller. Dessverre har jeg aldri møtt en mann som ikke har lyst på barn. 

Anonymkode: 64153...767

Nei, det snevrer inn mulige partnere betraktelig når man ikke ønsker barn, har jo merket det selv opp gjennom livet. Har vært heldig da, funnet noen kjærester som ikke ønsker barn eller som har litt store barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel et halvt års tid. Ønsker et seriøst forhold etter hvert, null behov for flørt og flings før jeg finner the one. 

K45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt. Har vært singel i 5 år. Er 29 år. Interessert i kun seriøst forhold.

Anonymkode: dda26...ec3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i 10 gode år og har tenkt å fortsette med det, ønsker altså ikke noe som helst.

2 år til jeg er 40 :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slutt med meg og eksmannen i juli i fjor,  var sammen i 6 år, og gift i 3 år. Har 2 barn. Han ble sammen med ei ny 2 måneder etter bruddet bare, men hun er veldig hyggelig da:-) 

Når jeg en dag skal ur i et forhold igjen ønsker jeg såklart seriøst. Men enn så lenge nyter jeg tiden alene med barna 😁

Anonymkode: aaa26...096

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært singel. Forstår ikke hvorfor jeg aldri møter noen, syns det var vanskelig. Er glad jeg slipper exer, og har ikke barn. 

Kvinne 40.

Anonymkode: 384f9...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 år… skulle ønske jeg fant noe seriøst, men ingen vil ha mer enn en knullekompis.

k34

Anonymkode: 11f2b...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig singel her, så foreløpig 32 år. Har vært null stress når livet er normalt. Men under pandemien hadde det vært fint å ha noen å tilbringe tiden etter jobb med.

Anonymkode: 3e850...9f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I snart 3 år. Jeg er 38, kvinne.

Litt flaut, synes jeg. Det blir jo ikke enklere med årene. Føler meg usynlig for menn nå. Det var ikke sånn for 5 år siden...🙄

Anonymkode: 64153...767

Jeg har vært singel i et år, men før det i 8 år (var et kort forhold på et år jeg var i). Men føler meg usynlig. 
Jeg kjenner veldig på å gå igjennom mesteparten av livet alene. 
k39

Anonymkode: cabeb...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i 14 år. K45. Vært syk i flere år. Ønsker egentlig en kjæreste men er for syk til å leve normalt så blir nok evig singel. Man er dessverre ikke populær når man er sengeliggende og ikke kan være med ut på det sosiale. Gudskjelov har jeg et barn fra før jeg ble syk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...