Gå til innhold

Ditt beste kjøkken redskap?


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en som lager mye mat er det vanskelig å plukke ut bare ett redskap. Men kokkekniven, foodprocessoren og den elektriske håndmikseren er noe av det jeg ville savnet mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tenker jeg på hva som helst som brukes på kjøkkenet til å gjøre hverdagen og matlagingen lettere!!

Et funn av en visp jeg har. Så har jeg en dyr kokkekniv. Trenger ikke mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og et funn av en visp. mye bedre enn alle andre visper, men hvorfor? den er en slik med vispen i en ring vertikalt nederst på et håndtak. den er nok litt mindre enn andre og så tror jeg kanskje at snurringen på selve vispen er tettere? i alle andre visper jeg har brukt har det satt seg fast saker og ting hele tiden, slik at det blir vanskelig å vispe ut klomper etc. men denne - perfekt!

ellers er jeg også nysgjerring på hva dere bruker stavmiksere til....jeg har en jeg nesten aldri bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stavmixeren bruker jeg når jeg er lat og skal rive ost..

vel da setter jeg stavmixeren oppe på et annet redskap.. en sånn liten hakkebolle.. og voila.. revet ost..

men den er ikke mitt beste redskap

er ovnen det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at mitt aller beste kjøkkenredskap rett og slett er hendene mine! De er helt fantastiske og kan brukes til så mangt ;)

Ellers har jeg et veldig godt forhold til ei gammel tresleiv vi har arva etter svigermor..

Og så ønsker jeg meg foodprosessor til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stekepinsetten

Vår er er med sånn vanlig stavmikserdel, hakke"boks" og visp. Bruker den til å lage rører, kaker, krem, smoothies, salsa/pizzasaus(Slenge i tomat, løk, krydder, hvitløk og jalapenos og starte den), osvosv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er er med sånn vanlig stavmikserdel, hakke"boks" og visp. Bruker den til å lage rører, kaker, krem, smoothies, salsa/pizzasaus(Slenge i tomat, løk, krydder, hvitløk og jalapenos og starte den), osvosv:)

Det var litt av en stekepinsett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pinsetten min, den 15 år gamle kokkekniven( god som gull!), ballongvispen og traktørpannen fra 365+ IKEA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...