Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg hadde en litt selsom opplevelse her forleden..slik som man kun ser på film(OG AllyMc Beal). Da jeg skulle hilse på en så var det som om alt gikk føre seg i sakte film..fra jeg så han til jeg hilste tok det evigheter føltes det som(selv om det sikkert bare tok 1 sek)..og etterpå husker jeg ingenting...Hmmmm :oops: Har jeg sett for mye Ally, eller har andre også opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 hvorfor forbandt du denne opplevelsen m Ally?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Fikk bare en sånn assosiasjon til denne TV-serien..Ally opplever og "ser" jo ting gjerne litt "paralysert"..ikke sant? Kanskje jeg begynner å bli like "gal" som henne ...Har liksom tenkt på det i ettertid, og kanskje var det bare innbildning(sett for mye Ally )...Eller er det andre som har opplevd det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vel, Noen ganger har jeg kanskje sett for mye på Sopranos......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 hvorfor forbandt du denne opplevelsen m Ally?? Jeg skjønner heller ikke hva den opplevelsen har med Ally å gjøre, men mulig jeg er litt treg av meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 *nysgjerrig på hva det var med han kisen som gjorde at alt plutselig gikk i sakte film* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hvor mye hadde du drukket?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 14. oktober 2002 #8 Del Skrevet 14. oktober 2002 SS: Hvordan blir man av å ha sett for mye Sopranos? Jeg ser mye på mtv, og da er det vanskelig å holde konsentrasjonen i mer enn et par sekunder av gangen. Det er ganske slits.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 dr. ian : Jeg blir litt "Tony" opp i hodet mitt for å si d sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå