Gå til innhold

Billige karafler og vaser


Huldra:)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal gifte meg til sommeren og trenger karafler til både vann og vin. Siden vi trenger en del, så er jeg altså ute etter noen som både er billige og greie å se på. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne det? Har prøvd å søke på Ikea, Bohus, Skeidar, m.,fl.

Lurer også på å ha små vaser med blomster i stedet for pompøse oppsatser på bordene. Vet noen av dere hvor jeg kan få fatt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått i butikkene til Skeidar og IKEA og sånn jeg - slike ting er aldri spesielt profilert på nettsidene, i tillegg til at de kan ha mye mer enn de viser.

Jeg ville også heller hatt små vaser el fremfor digre oppsatser. Vi hadde gerberahoder over hele bordet i telysestaker fra IKEA (til 5,- pr stk). Mye bedre og folk kan se hverandre og det ser enkelt og i mine øyne langt mer elegant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte typer vann/brus kommer på lekre flasker, f.eks Mozell, Imsdal og Farris på glassflasker.

Karaflene mine er enkelt og greit blå Farris-flasker.

Evt kan du få dem glassblåst for å få frosta overflate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Ta en tur innom Storo eller Gunerius (ser du bor i Oslo ;) ). Vet at begge de sentrene har en slik billig-butikk med masse glassartikler, men klarer ikke å huske navnet i farten. På Gunerius ligger den ihvertfall rett ovenfor Dollarosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur innom Storo eller Gunerius (ser du bor i Oslo  ;) ). Vet at begge de sentrene har en slik billig-butikk med masse glassartikler, men klarer ikke å huske navnet i farten. På Gunerius ligger den ihvertfall rett ovenfor Dollarosa.

Det er sikkert Max50 du mener? :)

Det hender at de har mye billige vaser og slikt på både Nille, Pytt i Panne, og Max50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du tilfeldigvis innom København, eller en annen dansk by, så ta turen innom en butikk som heter Søstrene Grene. Oversikt over deres butikker finner du her. De har mye billig, kjøpte et par karafler der selv, for en tid tilbake + en hel masse annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernia ( i allefall fleste av de)

har billige enkle glass-karafler.

trur de er på 0.6l..

de koster ca 30 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernia ( i allefall fleste av de)

har billige enkle glass-karafler.

trur de er på 0.6l..

de koster ca 30 kr.

er fra numinark.. eller hvordan det nå skrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...