Gå til innhold

Daglig inntak av alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er alkoholmisbruk når en drikker hver dag. Så ja, bekymringsverdig. Det tenker jeg ikke er nødvendig å spørre om engang.

Anonymkode: d5191...f0d

Da har middelhavslandenet et massivt problem!!

Anonymkode: fdaea...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ikke om jeg engang tørr p svare på ettersom dere kjefter sånn. Trodde man kunne spørre om alt her . Men tydeligvis ikke 

Anonymkode: 518bf...3e4

Ingen kjefter. Men du trenger tydeligvis klar tale og det får du. Men hva du gjør med det er opp til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle jeg tulle med dette? Jeg spurte fordi jeg lurte og jeg har nettopp innrømmet at jeg har et problem. Herregud! 

Anonymkode: 518bf...3e4

Så bra! Jeg blir bare litt svett av noen av svarene dine her, men det er mulig jeg mistolker deg.

Snakk med fastlegen din, det er ikke farlig. Det er hvertfall farligere å IKKE snakke med legen over tid. Vet hva jeg snakker om. (Noe som sikkert er med å gjør meg unødvendig provosert) 

 

Anonymkode: 2c583...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg ikke om jeg engang tørr p svare på ettersom dere kjefter sånn. Trodde man kunne spørre om alt her . Men tydeligvis ikke 

Anonymkode: 518bf...3e4

Tror ingen her mener å kjefte. Men det er som sagt et alvorlig tema som må tas på alvor. Alle som har svart her vil jo bare at du skal søke hjelp på riktig plass. 

Anonymkode: 2c583...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så bra! Jeg blir bare litt svett av noen av svarene dine her, men det er mulig jeg mistolker deg.

Snakk med fastlegen din, det er ikke farlig. Det er hvertfall farligere å IKKE snakke med legen over tid. Vet hva jeg snakker om. (Noe som sikkert er med å gjør meg unødvendig provosert) 

 

Anonymkode: 2c583...fec

Er du voksen? 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ingen her mener å kjefte. Men det er som sagt et alvorlig tema som må tas på alvor. Alle som har svart her vil jo bare at du skal søke hjelp på riktig plass. 

Anonymkode: 2c583...fec

Det føltes ikke sånn når dere ble så sinte. Men jeg kan virkelig ikke si det til fastlegen. Kan jeg kontakte noen andre? 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så bra! Jeg blir bare litt svett av noen av svarene dine her, men det er mulig jeg mistolker deg.

Snakk med fastlegen din, det er ikke farlig. Det er hvertfall farligere å IKKE snakke med legen over tid. Vet hva jeg snakker om. (Noe som sikkert er med å gjør meg unødvendig provosert) 

 

Anonymkode: 2c583...fec

Jeg mente ikke og gjøre deg provosert, unnskyld. 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du voksen? 

Anonymkode: 518bf...3e4

Ja jeg er voksen. Har du familie eller venner du kan rådføre deg med. Noen du stoler på? Da kan du jo starte der. 

Anonymkode: 2c583...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke fyllesyk dagen etterpå? Drar du på jobb? Kan du da kjøre hvis du drikker så mye på kvelden?

Anonymkode: 99b17...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg er voksen. Har du familie eller venner du kan rådføre deg med. Noen du stoler på? Da kan du jo starte der. 

Anonymkode: 2c583...fec

Ja jeg har mange venner og stor familie men jeg har holdt det hemmelig ganske lenge. 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir du ikke fyllesyk dagen etterpå? Drar du på jobb? Kan du da kjøre hvis du drikker så mye på kvelden?

Anonymkode: 99b17...db7

Nei pleier ikke og bli dårlig, kanskje litt hodepine. Ja jeg studerer og jobber deltid. Kjører ikke etter jeg har drukket alkohol. 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig lurt å spørre her på KG. Her får du reflekterte og godhjertede tilbakemeldinger

Anonymkode: 2395c...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir du ikke fyllesyk dagen etterpå? Drar du på jobb? Kan du da kjøre hvis du drikker så mye på kvelden?

Anonymkode: 99b17...db7

Men jeg kjører dagen etterpå. Ikke tenkt på at det skulle være noen problem det er Jo bare 5 cidere eller rusbrus 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg kjører dagen etterpå. Ikke tenkt på at det skulle være noen problem det er Jo bare 5 cidere eller rusbrus 

Anonymkode: 518bf...3e4

Du kan jo sjekke promillekalkulator eller ta promilletest. Uansett høres ikke denne drikkingen helt bra ut. Det finnes sikkert en hjelpetelefon du kan ringe?

Anonymkode: 99b17...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt alkoholiker. Jeg har vært rundt alkiser hele mitt liv, og jeg vet når jeg ser en. Så aggressive, gretne og nedfor når de ikke har råd til alkohol på noen dager. Når de drikker er de verdens gladeste personer.

Søk hjelp.

Anonymkode: 64ab3...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo sjekke promillekalkulator eller ta promilletest. Uansett høres ikke denne drikkingen helt bra ut. Det finnes sikkert en hjelpetelefon du kan ringe?

Anonymkode: 99b17...db7

Jeg regnet det ut til 1,28 og ville være edru til 06:00 og det går med rutinene . 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan jo sjekke promillekalkulator eller ta promilletest. Uansett høres ikke denne drikkingen helt bra ut. Det finnes sikkert en hjelpetelefon du kan ringe?

Anonymkode: 99b17...db7

Men 0,00 

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan jo sjekke promillekalkulator eller ta promilletest. Uansett høres ikke denne drikkingen helt bra ut. Det finnes sikkert en hjelpetelefon du kan ringe?

Anonymkode: 99b17...db7

Men 00,00 er kl 10:30. så da kan jeg ikke kjøre kl 08?

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Definitivt alkoholiker. Jeg har vært rundt alkiser hele mitt liv, og jeg vet når jeg ser en. Så aggressive, gretne og nedfor når de ikke har råd til alkohol på noen dager. Når de drikker er de verdens gladeste personer.

Søk hjelp.

Anonymkode: 64ab3...f61

Jeg er ikke alkoholiker selvom jeg drikker for mye alkohol kanskje i forhold til anbefalinger 

Anonymkode: 518bf...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det føltes ikke sånn når dere ble så sinte. Men jeg kan virkelig ikke si det til fastlegen. Kan jeg kontakte noen andre? 

Anonymkode: 518bf...3e4

Sliter med samme som deg! Jeg går i AA! Det er ingen som finner ut - bortsett fra de som går i AA da. Men de sier ingenting :) 

Anonymkode: a9975...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...