jes923 Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Hei! Jeg er nå mellom 5-7 dager over ikm. Har fått flere negative tester både før og etter ikm. Etter å ikke ha testet på noen dager fikk jeg derimot denne i går kveld: Men er usikker på om det er den berømte skyggestreken? Burde den ikke vert sterkere så langt over ikm? 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Den burde hvert sterkere. Anonymkode: 24e2e...44f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg tror også streken burde vært sterkere dessverre har du kanskje tatt helt feil av el? Eller mulig kjemisk? test igjen om et par dager. Dersom vedvarende svak/ lett økning på strek ville jeg tatt kontakt med fastlege for å utelukke patologisk svangerskap som b.o. exu osv.. masse masse lykke til! Anonymkode: 4f9aa...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 Sikker på eggløsning?😊 mulig eggløsningen var senere? Anonymkode: 812c5...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jes923 Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Ikke 100% sikker, men fikk denne i dag 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 Kan jo hende eggløsning har vært senere enn forventet. Spesielt om du ikke har regelmessig syklus eller kanskje har tatt Covid-vaksine i det siste? Jeg ville uansett i ditt tilfelle ha tatt kontakt med fastlegen for å måle stigning i HCG. Da får du godt svar på fremgangen av svangerskapet så tidlig. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 5a729...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå