Gå til innhold

Tenner dere av å bli sett ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker det og kona mi elsker det, vi har praktisert det ofte særlig om sommeren

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle tenner vel litt på å bli sett, selv de som fornekter det av full kraft.

Anonymkode: 8be37...9df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alle tenner vel litt på å bli sett, selv de som fornekter det av full kraft.

Nei, alle gjør ikke det. Sexlivet mitt er privatsak.

Jørgen

Anonymkode: c1469...75f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, alle gjør ikke det. Sexlivet mitt er privatsak.

Jørgen

Anonymkode: c1469...75f

Du tar feil Jørgen. Finn din indre stemme, slå av en prat med den, så vil du forstå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på tanken av å bli sett, men det tør jeg ikke da mange hadde nok filmet, og det blir spredt på nettet.

Anonymkode: 4751d...62d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du tar feil Jørgen. Finn din indre stemme, slå av en prat med den, så vil du forstå.

Burde ikke like gjerne du gjøre det samme?

Må alle andre like noe, før du kan innrømme at du liker det?

Anonymkode: 79f30...118

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på en måte. Det er ikke noe jeg har utforsket enda siden eksene mine ikke var så interessert i det, men jeg tenner litt på å bli sett.

Ikke nødvendigvis sånn at jeg ønsker å ha sex et sted der sjansen er veldig stor for å bli oppdaget, men kanskje heller tanken på at det kan skje.

Anonymkode: ce961...b43

Skrevet

Ja, absolutt. Da jeg var yngre og bodde på internat gjorde vi det foran andre 😄 Nå tenker jeg nok litt mer over konsekvensene.. Spennende å tenke at man kan bli sett, men samtidig gjør jeg alt for å unngå det. Har en fantasi om å møte noen som liker det samme, slik at vi kan ha sex foran hverandre, eller bare en mann som «kikker». Fantasi er dog én ting, kan godt hende jeg syntes det var creepy i virkeligheten 😅

Skrevet

De fleste er vel litt exhibitionister... bortsett fra Jørgen da. Tenner litt på tanken at en dame kan se på meg i smug, men som jeg har forstått det her inne på KG så synes alle kvinner at alle nakne menn er motbydelig hvis det ikke er partneren deres.

Har vært moro å vite om en dame kunne finne på å smugtitte på en mann om hun fikk sjansen. 

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Var det noen som fikk utløp for ekshibisjonisme lystene sine i sommer ?

Anonymkode: 31b9e...a99

Skrevet

Nei, men jeg fikk min voyeur-drøm oppfylt.. Tror ikke hun var proffesjonell exhib.. hun kunne like gjerne ha vært ei helt vanlig dame fra KG😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Nei, men jeg fikk min voyeur-drøm oppfylt.. Tror ikke hun var proffesjonell exhib.. hun kunne like gjerne ha vært ei helt vanlig dame fra KG😅

Mange exhebisjonister her da, ikke undervurder oss. Jeg vil påstå jeg er ganske så proff også😆

Anonymkode: b718d...6d3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange exhebisjonister her da, ikke undervurder oss. Jeg vil påstå jeg er ganske så proff også😆

Så artig å lese.. Har du tatt BDSM-testen? haha, jo du har vel selvfølgelig det?

På min har jeg 99% voyeur og 98% exhib.. Er det normalt at disse to ligger så nært hverandre?🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 15.46):

Jeg stiller meg i båsen til Jørgen, etter å snakket med min indre stemme. Så da er vi to.

Det gir null ekstra tenning med ekstra tilskuere, enten det er frivillig eller ikke. Om noe, så er det bare kleint...

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Så artig å lese.. Har du tatt BDSM-testen? haha, jo du har vel selvfølgelig det?

På min har jeg 99% voyeur og 98% exhib.. Er det normalt at disse to ligger så nært hverandre?🤭

Man skulle i alle fall tro du er naturist om ikke annet. Tror ikke det er så vanlig at de ligger så nær hverandre.

Jeg er også 98% exhibitionist, nr 2 og 3 er like under 60% på eksperimentalist og submissive så exhibitionist skiller seg tydelig ut. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hillbill skrev (1 time siden):

Jeg stiller meg i båsen til Jørgen, etter å snakket med min indre stemme. Så da er vi to.

Det gir null ekstra tenning med ekstra tilskuere, enten det er frivillig eller ikke. Om noe, så er det bare kleint...

Men partneren kan jo være tilskueren? Behøver ikke å bety noen ekstra personer. 

Skrevet

Kunne godt ha smug kikka på menn jeg, he he.  🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Funker som en fantasi, men dessverre er jeg ikke bekvem nok med hvordan jeg ser ut til at det hadde funket på ordentlig. For det første så kan det ikke være planlagt med "kikkerne", for det fjerner spenningen. Og da blir jo neste problem at om det skal være en tilfeldig mann (må være mann som kikker, ikke dame) så er jo ønsket at han skal se fordi han tenner på det. Men man kan jo fort bli stående å glo bare fordi det er et uvanlig syn. Selv jeg kunne ha glodd på andre ha sex gjennom et vindu selv om det ikke tente meg. Det er jo et show uansett om man er tent eller ikke. Så jeg hadde hatet om noen så på meg bare som en kuriositet uten å bli tent.

Anonymkode: c43f0...5bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Funker som en fantasi, men dessverre er jeg ikke bekvem nok med hvordan jeg ser ut til at det hadde funket på ordentlig. For det første så kan det ikke være planlagt med "kikkerne", for det fjerner spenningen. Og da blir jo neste problem at om det skal være en tilfeldig mann (må være mann som kikker, ikke dame) så er jo ønsket at han skal se fordi han tenner på det. Men man kan jo fort bli stående å glo bare fordi det er et uvanlig syn. Selv jeg kunne ha glodd på andre ha sex gjennom et vindu selv om det ikke tente meg. Det er jo et show uansett om man er tent eller ikke. Så jeg hadde hatet om noen så på meg bare som en kuriositet uten å bli tent.

Anonymkode: c43f0...5bb

Det beste er selvsagt at de blir tent, men for andre kan det være det tabu indet også. Å bli tatt i å gjøre noe ulovlig. Da er det mindre viktig hvem man blir tatt av (så lenge det ikke er barn). Men for de fleste av oss holder den imaginære risikoen ved å bli tatt mer enn lenge nok, vi gjemmer oss godt. Tanken på å gjøre noe ulovlig (feks å sitte å fingre seg selv under bordet på en restaurant) hvor man er hel tildekket er likevel deilig. At andre tennes av det er ikke nødvendigvis målet. Alltid i alle fall. 

Anonymkode: 12ea9...0f6

Skrevet

Jeg tenner absolutt på å bli sett

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...