Gå til innhold

Tenner dere av å bli sett ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Silvia515 skrev (På 14.11.2023 den 16.53):

Jeg tenner absolutt på å bli sett

Overrasker meg ikke, vi hadde vært gift i  noen årså ville hun plutselig at vi skulle på nudiststrand, etter det utviklet det seg bare vidre og vidre.

Anonymkode: 31b9e...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle menn tenner på kvinner som liker å vise seg fram. Ferdig snakka.

Anonymkode: de156...3fb

• Nyttig 1
Skrevet

Min erfaring er at når enkelte kvinner skjønner at noen smugtitter på dem gjør de som de ikke vet det, men blir mer aktive med å vise seg fram.

Skrevet
Rosa Dartle skrev (På 25.3.2022 den 23.33):

Ja, absolutt. Da jeg var yngre og bodde på internat gjorde vi det foran andre 😄 Nå tenker jeg nok litt mer over konsekvensene.. Spennende å tenke at man kan bli sett, men samtidig gjør jeg alt for å unngå det. Har en fantasi om å møte noen som liker det samme, slik at vi kan ha sex foran hverandre, eller bare en mann som «kikker». Fantasi er dog én ting, kan godt hende jeg syntes det var creepy i virkeligheten 😅

Hvor mange fikk se av gangen?

Anonymkode: 9c566...927

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 9.08):

Jeg og samboeren hadde oss i det fri, så oppdaget jeg to unggutter som «spionerte» på oss jeg fikk gjort henne oppmerksom på det og det tente henne voldsomt, hun kom som en foss og straks vi var hjemme ville hun ha mer sex, det ble mye sex i det fri den sommeren etter hennes ønske, og ja de dukket opp igjen til hennes store tilfredsstillelse, jeg ble tent av at hun ble så tent.

Hvor kan vi se dere?

Anonymkode: 9c566...927

Skrevet

Jeg liker å bli sett. Men, sist det skjedde var jeg i 20åra. Hadde ikke likt å blitt tatt som voksen, midt i parken, eller andre steder med "uskyldige". 

Hadde det vært noen som hadde oppsøkt lydene for å titte, inne i skogen hadde det sikkert tent meg, om jeg kjenner meg selv rett. 

Men, ja.. Det er ikke så lett å finne slike menn! 

Tilogmed FF, hadde ikke blitt med på noe "vågalt" vet ikke om jeg hadde fått han med på trekant med en pen venninne engang.

(Han er, kjekk fyr med stor kuk! Skjønner meg ikke på folk..)

Veldig spent på hva framtiden bringer bare jeg finner en partner som er lik meg 😅 

Jeg kunne blitt med på mye med rett partner kjenner jeg 😅😅 

Anonymkode: 1770e...1de

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg og kona har sex utendørs om sommeren. Hun tenner veldig på at vi kanskje blir oppdaget. Jeg er litt mer nervøs.

Anonymkode: 2a797...a29

• Hjerte 1
Skrevet

Det kommer an på situasjonen 🤣🤣🤣.

Hadde nok ikke gjort det bevisst i så fall....

Tenner mest på tosomheten sånn sett...

Kommer nok an på hvor kåt jeg er tror jeg 🫣😆

😉😆

Skrevet
DinGudinne skrev (På 14.11.2023 den 16.33):

Kunne godt ha smug kikka på menn jeg, he he.  🙂

Og jeg kunne gjerne gitt en gave, for å fått smugtittet en kvinne.. Litt synd at det ikke finnes gaveglade kvinner😇

• Hjerte 1
Skrevet

For oss ekshibisjonister er det et kick å bli «spionert» på, spesielt hvis de som kikker ikke skjønner at vi vet de er der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For oss ekshibisjonister er det et kick å bli «spionert» på, spesielt hvis de som kikker ikke skjønner at vi vet de er der.

Da er det jo et like stort kick for begge😉

På bdsm-testen scorer jeg 99% på voyeur og 98% på exhib.. men jeg liker aller best å se på, og ikke akkurat det å eksponere meg. Er det fordi jeg er mann tror du? jeg er iallefall ingen gateblotter😅 for exhib har jo en annen betydning, og er ikke direkte åpenlyst..

Men jeg liker å ha sex på kanten til å bli fersket da, og tidligere elsket jeg å tirre nabodama. Det tente meg at jeg viste hun så på meg bak gardinene, jeg så jo at gardinene beveget seg merkelig i sidesynet. Etter denne hendelsen smilte hun alltid som ei sol til meg, så hun scoret vel også høyt på voyeur🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 18.02):

Jeg liker å bli sett. Men, sist det skjedde var jeg i 20åra. Hadde ikke likt å blitt tatt som voksen, midt i parken, eller andre steder med "uskyldige". 

Hadde det vært noen som hadde oppsøkt lydene for å titte, inne i skogen hadde det sikkert tent meg, om jeg kjenner meg selv rett. 

Tilogmed FF, hadde ikke blitt med på noe "vågalt" vet ikke om jeg hadde fått han med på trekant med en pen venninne engang.

Veldig spent på hva framtiden bringer bare jeg finner en partner som er lik meg 😅 

Hvor gamel er du ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 18.02):

Spenning avler tenning 

Og masse deilig spennende sex

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...