Gå til innhold

Tinder og datingapper - Ghosting

Fremhevede innlegg

Skrevet
Antiviruset skrev (10 minutter siden):

Har overhodet ikke noe med ghosting å gjøre. Ja ofte er det slik at menn må starte en samtale, men jeg har opplevd mange ganger at damene også gjør det, ofte kort og dårlig :) Men så er det bare å ta det derfra.  Dette er ikke avslag! Dette er bare at de ikke er interessert, omtrent som du går bort til en på byen og han ikke tar det videre med deg for han ikke er interessert. Kaller ikke slikt for avslag en gang. Tåler man ikke dette på dating live eller på nettet er det bare å kutte ut datingen. For dette skjer hele tiden.

Har datet i hele korona tiden, du må ikke på bar for å date! Det er bare å treffes for en liten rusletur! Så enkelt kan det faktisk gjøres. Så er det bare i justere hvem du kontakter også, jeg har en viss oppfatning om min attraktivitet. Klart går jeg på de mest attraktive damene når jeg selv ikke er på "deres nivå" så må jeg tåle mange nei, eller null interesse.

Tinder er heller ikke det rette stedet for de aller fleste. En seriøs datingside, god profil, og betale for det slik at man har alle muligheter viser også at du er seriøs. Uten dette er det mye vanskeligere.

Ja enig med deg, det er vel en del av pakka:-) 

Anonymkode: cab72...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er kun på tinder for å få en selvtillitsboost. Ikke noe annet. Møter ingen å har sex med de 🤷‍♀️
Finner inne solide forhold på tinder. Som oftest er det raringer som ikke finner seg noen på den vanlige måten. 

Anonymkode: 59b71...9f2

Fant mine to siste langvarige forhold på Tinder, med flotte, normale, oppegående jenter. Så det er definitivt mulig å finne solide forhold der.

Anonymkode: 0128b...915

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fant mine to siste langvarige forhold på Tinder, med flotte, normale, oppegående jenter. Så det er definitivt mulig å finne solide forhold der.

Anonymkode: 0128b...915

Tinder kom i 2012 i til Norge :) Og det tok tid før den ble populær :) Så veldig langvarige forhold kan jeg ikke fatte at du har hatt. Bare for å pirke litt.

Skrevet

Først av alt: Det er bra at du skriver mer enn hei! Jeg er totalt fullstendig uenig med den som skrev lenger opp at hun velger vekk de som sier noe annet enn hei (lykke til med det!). Det er så uinteressant og uinspirerende med de som ikke gidder skrive noe som helst annet. Derimot er jeg enig i at du ikke bør kommentere utseendet, i alle fall ikke med en gang.

Hvorfor du sliter med å få respons er vanskelig å svare på. Som kvinne opplever man å matche ofte fordi menn sveiper på "alt" og man får mange meldinger. Det er ikke lett å navigere seg gjennom all responsen og det kan derfor ofte være småting eller bare magefølelse som avgjør hvem man faktisk svarer eller går videre med. Opplever også at menn svarer kort og upersonlig og at mange aldri spør om ting tilbake slik at samtalen består i spørsmål fra min side og korte svar fra den andres. Det gidder jeg ikke. Man blir litt kynisk av å være på datingapper fordi man som kvinner dumper borti så mange dumme menn, menn som bare vil ha sex, menn som er opptatt og ser etter en å være utro med og slike ting. Det er kjempevanskelig å forholde seg til alt dette og de skikkelige mennene blir litt gjemt oppi der. Det betyr dessverre at de må ta litt støyten for at så mange andre menn er teite. 

Til sist: Selv med korona anbefaler jeg å avtale møte relativt raskt. Kjemi på Tinder er ikke det samme som kjemi IRL så få dette unnagjort før det har gått ukevis. Om cafe ikke frister, gå en tur? Det trenger ikke være noe fancy, dyrt eller langvarig, tvert i mot, bare få det gjort slik at man kan se hverandre og kjenne på om det var stemning for noe mer. 

Anonymkode: 5579c...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...