AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hei, Mann her 31. jeg har to opplevelser etter lang tid på datingapper som Tinder og Happn, som pleier å gå igjen: 1) Jenter tar veldig sjeldent initiativ til å starte samtalen, vi matcher..hører ingenting. 2) Jeg blir ofte unmatched hvis jeg starter samtalen. Det synes ikke å være noe i veien med bildene mine, jeg får god traction med mange matcher og mange likes (1000+). Og jeg tror da jeg heller ikke er helt tilbakestående på meldinger. Jeg skriver ikke kjipe "hei"-meldinger men prøver å åpne for litt dialog og ha noe litt mer gjennomtenkt utifra bilder e.l. Har jeg bare uflaks? Eller er det noen som liker å være på disse appene kun for å få validering, og liker å slette folk fordi de gir en slags bekreftelse. Jeg syns d er veldig synd også å måtte hele tiden være den som starter samtalen. Over tid har jeg mindre og mindre overskudd til å gidde å skrive til noen lenger i frykt for å få enda et avslag. Kanskje dette går begge veier? Hva er egentlig deres opplevelse med de to tingene jeg nevner? Er menn akkurat sånn her også? hvis dette gjelder for dere også så er det vel kanskje greit:-) Eller lettere å bare se forbi...Utrolig frustrert😅 Jeg føler vel også at pandemien legger litt brems på det å gidde å ta det et steg videre fra samtale til å møtes når ting er stengt (barer etc.) Anonymkode: cab72...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Helt vanlig at de ikke svarer eller bare fjerner matchen. Forskjellen er at jeg bare har 2% av populariteten din, så det går naturligvis svært lang tid mellom hver gang jeg matcher med en seriøs kvinne. Det skjer, men jeg står i reell fare for å bli pensjonist før jeg gir opp å lete 😂 Anonymkode: b6010...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 norw skrev (18 minutter siden): Men ingenting om ghosting her? da beklager jeg misvisende tittel, kanskje jeg har lest for mye Dagbladet clickbait titler Anonymkode: cab72...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Ja, mange damer (sikkert menn og) er ikkje på Tinder for å chatte. Å matche med ei dame betyr ikkje meir enn at ho har komt borti telefonen, når ho hadde din profil oppe. i den retningen som gjer at ho trykte like på deg. Faktisk skriv mange damer at om ho har 'super like' deg så har ho trykt feil. Starte ein samtale gjer nesten ingen damer. Nokre få svarar på ein samtalestarter og endå færre klarar å halde på ein samtale lenger enn eit svar. Anonymkode: 425d3...678
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Jeg er kun på tinder for å få en selvtillitsboost. Ikke noe annet. Møter ingen å har sex med de 🤷♀️ Finner inne solide forhold på tinder. Som oftest er det raringer som ikke finner seg noen på den vanlige måten. Anonymkode: 59b71...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 Du retter mye fokus på hvordan vi kvinner er, men du ser kanskje ikke at det er du som ikke har så draget som du tror? Typisk menn dette her altså 🙄 Anonymkode: 57baf...db9 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kun på tinder for å få en selvtillitsboost. Ikke noe annet. Møter ingen å har sex med de 🤷♀️ Finner inne solide forhold på tinder. Som oftest er det raringer som ikke finner seg noen på den vanlige måten. Anonymkode: 59b71...9f2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du retter mye fokus på hvordan vi kvinner er, men du ser kanskje ikke at det er du som ikke har så draget som du tror? Typisk menn dette her altså 🙄 Anonymkode: 57baf...db9 Det kan godt være jeg ikke har draget og er trangsynt, litt derfor jeg stiller disse spm. Anonymkode: cab72...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan godt være jeg ikke har draget og er trangsynt, litt derfor jeg stiller disse spm. Anonymkode: cab72...7fe Du svarte jo på dit eget spørsmål nå. Du får heller jobbe med deg selv, så kanskje det går bedre for deg i fremtiden Anonymkode: 57baf...db9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #10 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du svarte jo på dit eget spørsmål nå. Du får heller jobbe med deg selv, så kanskje det går bedre for deg i fremtiden Anonymkode: 57baf...db9 Okey takk til deg. Men jeg stilte faktisk noen spm i innlegget hvor jeg er ute etter å høre om dette går begge veier. Du bidrar ikke til noenting i denne diskusjonen du virker bare bitter. Anonymkode: cab72...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #11 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okey takk til deg. Men jeg stilte faktisk noen spm i innlegget hvor jeg er ute etter å høre om dette går begge veier. Du bidrar ikke til noenting i denne diskusjonen du virker bare bitter. Anonymkode: cab72...7fe Okey! Ta det som du vil.. Jeg prøver bare og hjelpe. dessuten kan jeg allerede se hvorfor de ikke velger og svare deg... Lykke til Anonymkode: 57baf...db9 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #12 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okey! Ta det som du vil.. Jeg prøver bare og hjelpe. dessuten kan jeg allerede se hvorfor de ikke velger og svare deg... Lykke til Anonymkode: 57baf...db9 Du prøver jo ikke å hjelpe i det hele tatt, du er bare negativ og filtrerer ut alt det andre jeg skriver for å få slenge inn her at det er "typisk menn". Anonymkode: cab72...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 Jeg kan godt ha en samtale med noen på tinder fordi jeg er ensom, men mest for å booste selvtilliten min. Kanskje litt dumt for de som faktisk vil finne seg noen. men som jeg skrev i sted, ofte kun for å booste selvtilliten. Jeg ghoster mange fordi jeg har dekt behovet mitt og fått bekreftelse på at jeg har draget. Er ikke ute etter å finne mannen i livet mitt på Tinder. Er ikke disse fyrene sin feil, men er bare sånn jeg er. Anonymkode: 59b71...9f2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, Mann her 31. jeg har to opplevelser etter lang tid på datingapper som Tinder og Happn, som pleier å gå igjen: 1) Jenter tar veldig sjeldent initiativ til å starte samtalen, vi matcher..hører ingenting. 2) Jeg blir ofte unmatched hvis jeg starter samtalen. Det synes ikke å være noe i veien med bildene mine, jeg får god traction med mange matcher og mange likes (1000+). Og jeg tror da jeg heller ikke er helt tilbakestående på meldinger. Jeg skriver ikke kjipe "hei"-meldinger men prøver å åpne for litt dialog og ha noe litt mer gjennomtenkt utifra bilder e.l. Har jeg bare uflaks? Eller er det noen som liker å være på disse appene kun for å få validering, og liker å slette folk fordi de gir en slags bekreftelse. Jeg syns d er veldig synd også å måtte hele tiden være den som starter samtalen. Over tid har jeg mindre og mindre overskudd til å gidde å skrive til noen lenger i frykt for å få enda et avslag. Kanskje dette går begge veier? Hva er egentlig deres opplevelse med de to tingene jeg nevner? Er menn akkurat sånn her også? hvis dette gjelder for dere også så er det vel kanskje greit:-) Eller lettere å bare se forbi...Utrolig frustrert😅 Jeg føler vel også at pandemien legger litt brems på det å gidde å ta det et steg videre fra samtale til å møtes når ting er stengt (barer etc.) Anonymkode: cab72...7fe Hadde du skrevet noe annet enn hei.. så hadde jeg 99,8% av gangene unmatchet deg. Kleine sjekketriks er bare kleint. Det å prøve å være unik, er kleint. Det å komme med teite komplimenter er bare flaut og unødvendig. Det som er innafor er typ "Hei, så du liker serier, hva ser du på for tiden du da?". Eller "hei, ser du liker gaming, hva spiller du nå?". Det er innafor, men å kommentere utsende liker ikke jeg. "så søt du er da" eller "Hva slags pen dame har vi her da". Kleint, flaut og unødvendig og må si jeg blir litt forbannet for det er så unødvendig. Det enkle er ofte det beste mener jeg. Jeg har jo swipet rett vei fordi jeg er interessert, du trenger ikke å selge deg selv på noen som helst måte. Jeg skriver sjeldent hei først, fordi jeg føler menn har alt for mange som er mye bedre enn meg å velge mellom. Så de få som skriver til meg, anser jeg som litt nysgjerrige i alle fall. Mens de andre tenker jeg er for bra for meg, de har andre å prate med så de velger bort meg etc. Så derfor skriver jeg sjeldent hei først. Er svært mange som kan komme med jevnlige meldinger en dag. Neste dag så er det bomstille. Jeg skriver hei om morgningen og får 0 svar. Skjer svært, svært ofte. Såpass at jeg nå har gitt opp og gir nå han all kontroll. Jeg tror det går begge veier. Spesielt hvis du møter på to som er like passive og ødelagt etter nettdating. For ghosting er dessverre vanlig. Nå er jeg en 2'er på skalaen, så vet ikke om de som er bedre enn meg har annen erfaring. Snakker kun uti fra mitt eget ståsted. Anonymkode: c024e...69e 2
Nysgjerrig_bris Skrevet 13. januar 2022 #15 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan godt ha en samtale med noen på tinder fordi jeg er ensom, men mest for å booste selvtilliten min. Kanskje litt dumt for de som faktisk vil finne seg noen. men som jeg skrev i sted, ofte kun for å booste selvtilliten. Jeg ghoster mange fordi jeg har dekt behovet mitt og fått bekreftelse på at jeg har draget. Er ikke ute etter å finne mannen i livet mitt på Tinder. Er ikke disse fyrene sin feil, men er bare sånn jeg er. Anonymkode: 59b71...9f2 bra svar (ærlig)!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #16 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du skrevet noe annet enn hei.. så hadde jeg 99,8% av gangene unmatchet deg. Kleine sjekketriks er bare kleint. Det å prøve å være unik, er kleint. Det å komme med teite komplimenter er bare flaut og unødvendig. Det som er innafor er typ "Hei, så du liker serier, hva ser du på for tiden du da?". Eller "hei, ser du liker gaming, hva spiller du nå?". Det er innafor, men å kommentere utsende liker ikke jeg. "så søt du er da" eller "Hva slags pen dame har vi her da". Kleint, flaut og unødvendig og må si jeg blir litt forbannet for det er så unødvendig. Det enkle er ofte det beste mener jeg. Jeg har jo swipet rett vei fordi jeg er interessert, du trenger ikke å selge deg selv på noen som helst måte. Jeg skriver sjeldent hei først, fordi jeg føler menn har alt for mange som er mye bedre enn meg å velge mellom. Så de få som skriver til meg, anser jeg som litt nysgjerrige i alle fall. Mens de andre tenker jeg er for bra for meg, de har andre å prate med så de velger bort meg etc. Så derfor skriver jeg sjeldent hei først. Er svært mange som kan komme med jevnlige meldinger en dag. Neste dag så er det bomstille. Jeg skriver hei om morgningen og får 0 svar. Skjer svært, svært ofte. Såpass at jeg nå har gitt opp og gir nå han all kontroll. Jeg tror det går begge veier. Spesielt hvis du møter på to som er like passive og ødelagt etter nettdating. For ghosting er dessverre vanlig. Nå er jeg en 2'er på skalaen, så vet ikke om de som er bedre enn meg har annen erfaring. Snakker kun uti fra mitt eget ståsted. Anonymkode: c024e...69e Gøy å høre det du sier med kommentarer på utseende. Det føler jeg kan være litt enkel felle å gå i hvis man blir veldig excited for en match! Jeg har gjort det selv, og er enig i at det er litt kleint Anonymkode: cab72...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #17 Skrevet 13. januar 2022 Hva er galt med "hei"? Det er jo vanlig å starte en samtale med det! Anonymkode: abb6b...70f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #18 Skrevet 13. januar 2022 Om du får 1000+ likes vil jeg tro du er veldig pen? I så fall tror alle du er ute etter kun sex, siden «alle» som er 8+ får seg lett kjæreste og er på tinder kun for ligg… Selv er jeg midt på treet, og liker aldri de som er penere enn meg siden jeg er ute etter kjæreste, ikke kun sex. Om en mann som er penere enn meg liker meg er jeg Utrolig forsiktig fordi jeg regner med å bli såra… (blir lett hekta) Anonymkode: 066bb...19d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #19 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du får 1000+ likes vil jeg tro du er veldig pen? I så fall tror alle du er ute etter kun sex, siden «alle» som er 8+ får seg lett kjæreste og er på tinder kun for ligg… Selv er jeg midt på treet, og liker aldri de som er penere enn meg siden jeg er ute etter kjæreste, ikke kun sex. Om en mann som er penere enn meg liker meg er jeg Utrolig forsiktig fordi jeg regner med å bli såra… (blir lett hekta) Anonymkode: 066bb...19d Veldig interessant å høre! Takk for svar Anonymkode: cab72...7fe
Antiviruset Skrevet 13. januar 2022 #20 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, Mann her 31. jeg har to opplevelser etter lang tid på datingapper som Tinder og Happn, som pleier å gå igjen: 1) Jenter tar veldig sjeldent initiativ til å starte samtalen, vi matcher..hører ingenting. 2) Jeg blir ofte unmatched hvis jeg starter samtalen. Det synes ikke å være noe i veien med bildene mine, jeg får god traction med mange matcher og mange likes (1000+). Og jeg tror da jeg heller ikke er helt tilbakestående på meldinger. Jeg skriver ikke kjipe "hei"-meldinger men prøver å åpne for litt dialog og ha noe litt mer gjennomtenkt utifra bilder e.l. Har jeg bare uflaks? Eller er det noen som liker å være på disse appene kun for å få validering, og liker å slette folk fordi de gir en slags bekreftelse. Jeg syns d er veldig synd også å måtte hele tiden være den som starter samtalen. Over tid har jeg mindre og mindre overskudd til å gidde å skrive til noen lenger i frykt for å få enda et avslag. Kanskje dette går begge veier? Hva er egentlig deres opplevelse med de to tingene jeg nevner? Er menn akkurat sånn her også? hvis dette gjelder for dere også så er det vel kanskje greit:-) Eller lettere å bare se forbi...Utrolig frustrert😅 Jeg føler vel også at pandemien legger litt brems på det å gidde å ta det et steg videre fra samtale til å møtes når ting er stengt (barer etc.) Anonymkode: cab72...7fe Har overhodet ikke noe med ghosting å gjøre. Ja ofte er det slik at menn må starte en samtale, men jeg har opplevd mange ganger at damene også gjør det, ofte kort og dårlig Men så er det bare å ta det derfra. Dette er ikke avslag! Dette er bare at de ikke er interessert, omtrent som du går bort til en på byen og han ikke tar det videre med deg for han ikke er interessert. Kaller ikke slikt for avslag en gang. Tåler man ikke dette på dating live eller på nettet er det bare å kutte ut datingen. For dette skjer hele tiden. Har datet i hele korona tiden, du må ikke på bar for å date! Det er bare å treffes for en liten rusletur! Så enkelt kan det faktisk gjøres. Så er det bare i justere hvem du kontakter også, jeg har en viss oppfatning om min attraktivitet. Klart går jeg på de mest attraktive damene når jeg selv ikke er på "deres nivå" så må jeg tåle mange nei, eller null interesse. Tinder er heller ikke det rette stedet for de aller fleste. En seriøs datingside, god profil, og betale for det slik at man har alle muligheter viser også at du er seriøs. Uten dette er det mye vanskeligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå