Gå til innhold

Tarot- dette kan da ikke være tilfeldig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingenting kan forklare en HEL person men det gir innblikk i hva slags personlighetstrekk den har. Det står om keiseren: han er som en far til fler enn til de av eget blod, maskulin innflytelse som vekker oppsikt som kan vekke frykt hos mange. For å opprettholde orden må han profilere seg sånn at motstand mot hans vilje et fånyttes. Er en rettferdig og høyt elsket leder. Han både tar og gir. Må ofte ta valg basert på det praktiske og ikke åndelige syn. Han er autoritær, har mye konkurranseinstinkt, kan være agressiv, har en sterk posisjon og karakter, ambisiøs, målrettet, kjemper for en god sak, regjerende, sterk vilje..... og mange flere ting står det også. 

Anonymkode: daa8f...ce3

Nettopp; og du mener at han må være alt dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Nettopp; og du mener at han må være alt dette? 

Herregud. Hva mener du egentlig? At jeg skal gjette meg frem til ett trekk også trekke et kort til også gjette et trekk til fra den bunken? Blir for dumt. Hvorfor kan han ikke være alt det ? Selvfølgelig kan han være mer også, det vet jeg. 

Skjønner ikke helt hva du svarer på heller. Jeg lagde egentlig tråden for å høre hva folk tror ang tilfeldighetene ved at jeg alltid får det kortet OG hvordan man kan spå tiden. Jeg bryr meg ikke om alt annet dere snakker om, skjønner ikke hva du mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jovisst kan det være tilfeldig. Jeg tror ikke livet blir ikke styrt av en kortstokk til norn hundrelapper fra Adlibris

Anonymkode: dea83...91f

En temmelig stor % andel av verdens befolkning tror på gud eller noe lignende. Har derfor ikke noe særlig vanskeligheter med å forstå at noen da tror på Tarot og slike ting. 

Rart, men sånn er verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud. Hva mener du egentlig? At jeg skal gjette meg frem til ett trekk også trekke et kort til også gjette et trekk til fra den bunken? Blir for dumt. Hvorfor kan han ikke være alt det ? Selvfølgelig kan han være mer også, det vet jeg. 

Skjønner ikke helt hva du svarer på heller. Jeg lagde egentlig tråden for å høre hva folk tror ang tilfeldighetene ved at jeg alltid får det kortet OG hvordan man kan spå tiden. Jeg bryr meg ikke om alt annet dere snakker om, skjønner ikke hva du mener. 

Jeg mener at du behøcer flere kort for å beskrive en person, men du kan ikke ta med alle beskrivelsene på hvert.  Spådom er ikke opplesing av kortforklaringer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du behøcer flere kort for å beskrive en person, men du kan ikke ta med alle beskrivelsene på hvert.  Spådom er ikke opplesing av kortforklaringer!!!!

Nei men da går det ikke. Jeg vet jo ikke hvem denne personen er, så jeg kan ikke vite hvilket trekk fra hvert kort som stemmer. Uansett hva, så beskriver keiseren ganske sterkt en person som kan være en som jobber i myndighetene på en eller annen måte. Hvorfor gidder du å diskutere det egentlig ? Var jo ikke det jeg lurte på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei men da går det ikke. Jeg vet jo ikke hvem denne personen er, så jeg kan ikke vite hvilket trekk fra hvert kort som stemmer. Uansett hva, så beskriver keiseren ganske sterkt en person som kan være en som jobber i myndighetene på en eller annen måte. Hvorfor gidder du å diskutere det egentlig ? Var jo ikke det jeg lurte på en gang. 

Det kan tyde på at han kanskje er ganske sterk - eller - kanskje jobber i myndighetene - eller osv.  Prøvde bare å hjelpe. Du trenger flere kort for å finne ut hva!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan tyde på at han kanskje er ganske sterk - eller - kanskje jobber i myndighetene - eller osv.  Prøvde bare å hjelpe. Du trenger flere kort for å finne ut hva!!!

Ja haha er jo det jeg sier jo.... 🙉🙈🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ huff orker ikke diskutere dette mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The High Priestess

Det er ikke tilfeldig at det samme kortet nærmest flyr ut av bunken! Så at det er et tegn, det er 100% sikkert. 

Men det er viktig å ikke henge seg opp i alle detaljene til hvert kort. Selv om det står 20 stikkord om keiseren, betyr det ikke at alle MÅ stemme. Noen ganger kan alt stemme, andre ganger er det kun et fåtall av stikkordene som er representativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...