AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #21 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg dater en helt topp fyr. Midten av trettiåra. Tilsynelatende ryddig privatliv og bra økonomi, velstelt, pen leilighet, god smak, morsom, kjekk og alt virker helt fantastisk. Men greia er at han ikke vil ha meg. Det vil si, han er opptatt av meg, sender meldinger og ringer, tar initiativ og sier at han vil være sammen med meg hele tiden. Men når det kommer til sex er det nei. Vi kysser, har klint en del, jeg har tatt på ham og han på meg, men vi har ikke ligget over hos hverandre enda og vi har ikke ligget sammen. Men når vi kliner er han alltid hard og han holder ikke igjen annet enn det med å gå hele veien. Jeg har datet ham siden begynnelsen av januar og har møtt ham fem-seks ganger, bortsett fra i julen da vi var hos familiene våre. Det er jo mye. Han har sagt at vi skal bli skikkelig kjent først og være kjærester før vi gjør mer, men sånt forvirrer meg, for dette er egentlig litt rart i forhold til andre jeg har møtt. Han er ikke kristen eller noe sånt, han gjør seg bare kostbar og jeg er redd dette er et dårlig tegn. Hvis han ikke har lyst nå, hva da senere. Rødt flagg eller tenker jeg feil? Anonymkode: f20c5...a50 Du motsier seg selv. Han er jo hard og har lyst, men velger å vente. Tenk om det var omvendt og en fyr klagde på at dama aldri lot ham slippe til, og de hadde data noen uker. Ps. Mener du at dere har datet siden desember? Anonymkode: aed80...e8c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #22 Skrevet 13. januar 2022 Unnskyld dato-rotet. Jeg skrev begynnelsen av januar, men jeg mente desember. Vi traff hverandre den første helgen i desember. Har ellers lest synspunktene og føler meg litt teit og "billig" nå. Anonymkode: f20c5...a50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå