Gå til innhold

Han vil ikke ha meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en helt topp fyr. Midten av trettiåra. Tilsynelatende ryddig privatliv og bra økonomi, velstelt, pen leilighet, god smak, morsom, kjekk og alt virker helt fantastisk. Men greia er at han ikke vil ha meg. Det vil si, han er opptatt av meg, sender meldinger og ringer, tar initiativ og sier at han vil være sammen med meg hele tiden. Men når det kommer til sex er det nei. Vi kysser, har klint en del, jeg har tatt på ham og han på meg, men vi har ikke ligget over hos hverandre enda og vi har ikke ligget sammen. Men når vi kliner er han alltid hard og han holder ikke igjen annet enn det med å gå hele veien. Jeg har datet ham siden begynnelsen av januar og har møtt ham fem-seks ganger, bortsett fra i julen da vi var hos familiene våre. Det er jo mye. Han har sagt at vi skal bli skikkelig kjent først og være kjærester før vi gjør mer, men sånt forvirrer meg, for dette er egentlig litt rart i forhold til andre jeg har møtt. Han er ikke kristen eller noe sånt, han gjør seg bare kostbar og jeg er redd dette er et dårlig tegn. Hvis han ikke har lyst nå, hva da senere. Rødt flagg eller tenker jeg feil?

Anonymkode: f20c5...a50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg dater en helt topp fyr. Midten av trettiåra. Tilsynelatende ryddig privatliv og bra økonomi, velstelt, pen leilighet, god smak, morsom, kjekk og alt virker helt fantastisk. Men greia er at han ikke vil ha meg. Det vil si, han er opptatt av meg, sender meldinger og ringer, tar initiativ og sier at han vil være sammen med meg hele tiden. Men når det kommer til sex er det nei. Vi kysser, har klint en del, jeg har tatt på ham og han på meg, men vi har ikke ligget over hos hverandre enda og vi har ikke ligget sammen. Men når vi kliner er han alltid hard og han holder ikke igjen annet enn det med å gå hele veien. Jeg har datet ham siden begynnelsen av januar og har møtt ham fem-seks ganger, bortsett fra i julen da vi var hos familiene våre. Det er jo mye. Han har sagt at vi skal bli skikkelig kjent først og være kjærester før vi gjør mer, men sånt forvirrer meg, for dette er egentlig litt rart i forhold til andre jeg har møtt. Han er ikke kristen eller noe sånt, han gjør seg bare kostbar og jeg er redd dette er et dårlig tegn. Hvis han ikke har lyst nå, hva da senere. Rødt flagg eller tenker jeg feil?

Anonymkode: f20c5...a50

Så dere har datet i to uker? 

Anonymkode: 7ecb2...48e

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet ham siden begynnelsen av januar og har møtt ham fem-seks ganger, bortsett fra i julen da vi var hos familiene våre.

Julen er før begynnelsen av januar

Anonymkode: fea17...bbe

• Liker 6
Skrevet

Så du har møtt en seriøs og stødig mann, og lager et unødig problem ut av det? Januar er 12 dager gammel, så dere har ikke akkurat møttes lenge. 
De fleste damer er oppgitt over at menn vil ha sex for kjapt, mens du stiller spørsmål ved en mann som vil vente mer enn to uker. Ja, ja...

Anonymkode: f3f7c...160

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du har møtt en seriøs og stødig mann, og lager et unødig problem ut av det? Januar er 12 dager gammel, så dere har ikke akkurat møttes lenge. 
De fleste damer er oppgitt over at menn vil ha sex for kjapt, mens du stiller spørsmål ved en mann som vil vente mer enn to uker. Ja, ja...

Kvinner klager uansett hva menn gjør.

Anonymkode: 99052...a7e

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg venter på at ts retter opp noe datogreier her. 

Anonymkode: 912a0...242

• Liker 7
Skrevet

Mener du at dere har datet siden januar i fjor?

Anonymkode: 21d31...800

• Liker 1
Skrevet

Mener du at dere har datet siden januar i fjor?

Anonymkode: 21d31...800

Du greide ikke vente?😂

• Liker 3
Skrevet

Du er heldig. Han vil jo ha deg, han har jo lyst. Men han virker stødig, fri for den vanlige brukogkast mentaliteten. Han ser på deg som noe mer enn en tømmestasjon. Du kjenner ikke noen du har møtt 5-6 ganger. Dere har såvidt begynt å bli kjent med hverandre.

Anonymkode: f70a3...5a8

• Liker 4
Skrevet

Mye trolling for tiden.

Anonymkode: ddfb5...68d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen kvinner, ikke alle. 

Skrevet

Litt forvirret over datoene du nevner. Håper du ikke mente januar 2021. 😅

Jeg hadde syntes det var kjempefint med en mann som venter med sex. Det betyr at han er seriøs. Har kommet over flere artikler i det siste hvor de oppfordrer menn til å vente med sex. For menn er det lettere å danne en god relasjon, bli kjent med en kvinne og få følelser dersom de klarer å vente med sex-delen. Også blir sexen MYE bedre. Siden han er i midten av 30-årene så har han sikkert lyst på et ordentlig forhold og ikke noe fjas. Er du mye yngre enn han?

Anonymkode: 09ff2...b4a

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Litt forvirret over datoene du nevner. Håper du ikke mente januar 2021. 😅

Jeg hadde syntes det var kjempefint med en mann som venter med sex. Det betyr at han er seriøs. Har kommet over flere artikler i det siste hvor de oppfordrer menn til å vente med sex. For menn er det lettere å danne en god relasjon, bli kjent med en kvinne og få følelser dersom de klarer å vente med sex-delen. Også blir sexen MYE bedre. Siden han er i midten av 30-årene så har han sikkert lyst på et ordentlig forhold og ikke noe fjas. Er du mye yngre enn han?

Anonymkode: 09ff2...b4a

Da kan det hende jeg også hadde blitt litt utålmodig 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det gjør søren i meg menn også. De blir aldri fornøyd uansett hva man gjør for dem.

• Liker 1
Skrevet

For noen problemstillinger kvinner kan ha.. man må tydeligvis gå for sex i bestemt tidsvindu (ikke med en gang, men heller ikke mer enn 5 dates) eller så er det rødt flagg og bye bye.

Anonymkode: 0d7d8...df8

Skrevet

Skjedde meg en gang. Vi ventet fire måneder, masse fine samtaler og møter. Endte med tiårig forhold og ekteskap. Så bare len deg tilbake og nyt turen.

Anonymkode: 45d88...cd7

Skrevet

Greit å ha datoene i rekkefølge om man først skal trolle

Skrevet
sicario skrev (2 minutter siden):

Greit å ha datoene i rekkefølge om man først skal trolle

Det er for tamt til å være troll. Tipper det handler om én skrivefeil. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er du overrasket? Det er jo en kvinne som skriver. At kvinner lager problemer utav ingenting for å ha noe å kaste bort tiden sin med å tenke på 24/7 er vel ingenting nytt under solen.

Anonymkode: 45491...e6b

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du har ikke vurdert muligheten for at noen kvinner vil vente med sex og noen kvinner vil ha sex med én gang? Vi er forskjellige. 

Anonymkode: fe004...bd9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...