Gjest Bobleplasten Skrevet 12. januar 2022 #1 Del Skrevet 12. januar 2022 Kjør debatt! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 12. januar 2022 #2 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg nominerer: Bæresjal Bære baby: 1-2 timer om dagen Henge på kjøp og salg sider av bæresjal, følge med på nye releaser, komme med forsvarstaler om hvorfor det å bruke 17 000 kroner på et stykke stoff er helt normalt og aldri noe problem, diskutere garnkvaliteter og stoff, filme farging i badekaret, ta instagramvennlige bilder av bunken med sjal: resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Del Skrevet 12. januar 2022 - At man er en samler - Driver med kjøp og salg og tjener litt på det... Anonymkode: 47a15...82c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 Sying! Mange forskjellige maskiner, stoffer, tilbehør som glidelåser, bånd og knapper og ekstrautstyr til maskinene. Men hovedsaklig masse, masse stoff. Det mønsteret er jo så fint, og den viskosen her er så myk, jeg har fem idéer til hva jeg kan bruke den vakre fløyelen til, om jeg kjøper ti forskjellige mønstre av merinoull kan jeg lage skikkelig kult mix and match ullundertøy... Og ikke minst må man jo ha symønster også! Det er SÅÅ mye fint! ...men tid til å sy... nei... Anonymkode: 2d187...c74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Del Skrevet 13. januar 2022 Sminke. Lego. Anonymkode: 150b2...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 Liker å gjøre bruktkupp 😆 kan man si. Sjøl om jeg egentlig bare surfer på Finn og Tise etter alskens ræl. Anonymkode: 53f07...414 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 Man sier at interessen er mote eller interiør, selvfølgelig 😁 Anonymkode: dd945...9e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Del Skrevet 14. januar 2022 Hest! Har aldri vært så mye ute på shopping som da jeg hadde hester. På mandag hadde hest 1 sparket i stykker bøtta si og måtte ha en ny, og på tirsdag hadde hest 2 lekt ute og revet i filler dekkenet sitt. På onsdag var det tomt for vitaminer, på torsdag hadde hest 2 ødelagt det nye dekkenet sitt og på fredag ble jeg kastet av og måtte kjøpe ny ridehjelm. På lørdag var hovslageren tom for sko i størrelsen til hest 2 og jeg måtte ut for å kjøpe en mens han holdt på med hest 1. På søndag var det hviledag, for da fikk jeg tak i enda en bøtte GRATIS på Finn. Anonymkode: 5acb5...e45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Del Skrevet 15. januar 2022 Hobbyen min er parfyme.😆 det innebærer mye lesing på forum, men også mye kjøp og litt salg. Anonymkode: 53f07...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 26. januar 2022 #10 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 14.08): Hobbyen min er parfyme.😆 det innebærer mye lesing på forum, men også mye kjøp og litt salg. Anonymkode: 53f07...414 Hvilke forum er eksperter på parfyme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Del Skrevet 26. januar 2022 Haha 😅 Ja, alt med barn passer jo for de med shopping som sin favoritt hobby. Og det gjør utslag i uansett hva, bæring, tøybleier, "vogndilla". Men det ender absolutt ikke ved babytiden, for du kan bruke uendelig tid for å finne beste utedress, beste vintersko og alt det der. Bare for å finne ut av barnet rev "best i test vinterdress" i filler på knærne første vinter, og nye fine dyre vintersko er allerede for små nå i slutten av februar. 👌🤷 Uendelig shopping-muligheter, rett og slett. Annen tips er jo å kjøpe et hus. Utrolig i grunn hvor mye ekstra utstyr man plutselig trenger. 😂 Anonymkode: f2572...cfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 11.33): Hest! Har aldri vært så mye ute på shopping som da jeg hadde hester Hestehandel, ja. Anonymkode: 49498...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 26. januar 2022 #13 Del Skrevet 26. januar 2022 Atferdsstudier på kjøpesenter? Jeg hater 'shopping'. Kjapt inn, kjapt ut, når det er noe jeg MÅ ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Del Skrevet 26. januar 2022 Cisne skrev (12 timer siden): Hvilke forum er eksperter på parfyme? Fragrantica! Anonymkode: 53f07...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Del Skrevet 26. januar 2022 Sying, strikking (om en sjekker sånne forum eller sider på fb finner du nok personer som har rene garn og tekstilbutikken hjemme), hester, mote/interiør. Er vel egentlig bare finne en hobby, selv trening kan bli svindyrt. Mannen driver med karate, det er årsavgifter, ny drakt koster fort mellom 3-5000, diverse utstyr, bøker osv 😅 Så tror nesten du kan få de fleste hobbyer til å bli mye shopping om du vil 😂 Anonymkode: b0972...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 26. januar 2022 #16 Del Skrevet 26. januar 2022 Er altfor glad i shopping, men istedenfor å kalle det noe så slapt som hobby så pynter jeg på med tittelen ‘innkjøpssjef’ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg kaller det urban turgåing. Kjekt å ta unna handle-ærend samtidig. Anonymkode: dc8fe...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. januar 2022 #18 Del Skrevet 27. januar 2022 (endret) Litteratur/lesing. Vektnedgang, for da MÅ jeg jo fornye garderoben, eller gi meg selv en premie ved hvert nye vektmål. 🤪 Redesign. Brukt og antikk. Lang erfaring med unnskyldninger her, altså. Endret 27. januar 2022 av Ullvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. januar 2022 #19 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg kamuflerer det som hund/hundesport og drivhus/hage. Gir muligheter for utrolig mye og variert shopping! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #20 Del Skrevet 28. februar 2022 Tøybind/mensen. 😂 har shoppa fine tøybind til tusen! Anonymkode: 53f07...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå