AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Del Skrevet 12. januar 2022 Føler jeg ser at alle tester positivt så tidlig som 9dpo, og jeg blir derfor skuffet når jeg tester negativt 9dpo og tenker derfor at jeg ikke er gravid denne mnd heller. er det noen som hadde negativ test så tidlig og ikke testet positivt før nærmere ikm? Anonymkode: 952b3...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Del Skrevet 12. januar 2022 Negativt 9dpo, positivt 11 dpo i alle tre svangerskap. Anonymkode: 3a068...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 12. januar 2022 #3 Del Skrevet 12. januar 2022 Kommer helt an på når implantasjonen skjedde. Jeg fikk tidlig positiv, 9 dpo, ved begge graviditeter. De var veeeldig svake da. Men implantasjonen kan skje så sent som 12 dpo og siden man som regel ikke får noe strek før to dager etter så kan det skje ganske sent. Helt individuelt det der. 😊💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Del Skrevet 12. januar 2022 s0la skrev (28 minutter siden): Kommer helt an på når implantasjonen skjedde. Jeg fikk tidlig positiv, 9 dpo, ved begge graviditeter. De var veeeldig svake da. Men implantasjonen kan skje så sent som 12 dpo og siden man som regel ikke får noe strek før to dager etter så kan det skje ganske sent. Helt individuelt det der. 😊💕 Oi, vanlig med så sen festing? Har regnet ut at min lutealfase som regel er ca.10-12 dager. Ser dårlig ut om egget virkelig festes så sent? Anonymkode: 81d72...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 12. januar 2022 #5 Del Skrevet 12. januar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, vanlig med så sen festing? Har regnet ut at min lutealfase som regel er ca.10-12 dager. Ser dårlig ut om egget virkelig festes så sent? Anonymkode: 81d72...5e1 Nå er det lenge siden jeg leste om det, men jeg mener det KUNNE festes så sent som det. Men det er kanskje ikke normalen. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Del Skrevet 12. januar 2022 Hvis du har lutealfase på 10-12 dager så kan det hende du har lavt nivå av progesteron eller lignende. Da kan progesterontilskudd være det som skal til:) Anonymkode: 99de7...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Del Skrevet 13. januar 2022 9 dpo i dag, og testet negativt i morgen tidlig. Men hadde en dag med enormt mye utflod 4 dpo, og hatt mensmurringer siden 6 dpo. Ømme bryst siden i går, og i dag har jeg plutselig blitt veldig kvalm og svimmel. Hva tenker dere? Positiv test om noen dager, eller kraftig pms/innbilning? 😬 Anonymkode: 991c3...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Del Skrevet 27. januar 2022 Hvordan gikk det? Anonymkode: b5159...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 Dersom egget fester seg 12 dpo eller senere, så gir det dårligere odds for at svangerskapet skal være vellykket. De gangene jeg har testet positivt sent (etter 12 dpo), så har det gått galt. Er gravid i uke 33 nå, og denne gangen testet jeg svakt svakt positivt 10 dpo. Men da snakker vi verdens svakeste strek. Den ble sterkere dagen etter, og det har gått bra så langt. Anonymkode: 759ad...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Del Skrevet 28. januar 2022 Vel, hcg dobler seg hver 2 dag, så det tar litt tid og få positiv test selv da egget fester seg 9 dpo (som forøvrig er gjennomsnittlig) Jeg hadde feks under 1 i hcg da jeg målte hos lege (helsjekk uten å tenke graviditet), så da kan man regne på det. Anonymkode: 542a9...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 28. januar 2022 #11 Del Skrevet 28. januar 2022 Denne prøveperioden ble jeg gravid 4 ganger før den satt. De 3 første fikk jeg første svaaake positive testen 10 dpo, den siste allerede 8 dpo. Utifra hva det virker som så får de fleste positiv fra 10-11 dpo. Alt før er ikke så vanlig, selv om man er veldig utålmodig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom egget fester seg 12 dpo eller senere, så gir det dårligere odds for at svangerskapet skal være vellykket. De gangene jeg har testet positivt sent (etter 12 dpo), så har det gått galt. Er gravid i uke 33 nå, og denne gangen testet jeg svakt svakt positivt 10 dpo. Men da snakker vi verdens svakeste strek. Den ble sterkere dagen etter, og det har gått bra så langt. Anonymkode: 759ad...f6b Hvor har du lest dette? Jeg testet positivt 13dpo forrige gang. Fikk svake tester i 3 døgn. Tok ikke flere. En uke etter blødde jeg og negativ test. Mistenker at kjemisk allerede hadde skjedd da jeg tester positivt og kun bittesmå mengder hcg hang igjen? Nå testet jeg positivt 10dpo. Er 5 uker. Testene ble bare sterkere og sterkere. Anonymkode: 098e2...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå