AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #21 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg kan prøve og kontakte dine avdøde med hjelp av min spirituelle veileder. Men det koster 600kr pr time. Du kan kontakte meg her på kg. Anonymkode: 88430...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #22 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan prøve og kontakte dine avdøde med hjelp av min spirituelle veileder. Men det koster 600kr pr time. Du kan kontakte meg her på kg. Anonymkode: 88430...3f9 600 kr. Herregud. Anonymkode: 9fd1b...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 11. januar 2022 #23 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som kan anbefale noen som er flinke innen det? Og sier i fra på forhånd at jeg ikke er interessert i innlegg som sier at dette bare er tull og tøys, da det ikke er ikke det jeg spør om Anonymkode: 662cb...c78 Du kan treffe mange som er flinke til det? De er ihvertfall flinke til å få deg til å tro på det. Men når alt kommer til stykket er det bare tull og tøys. Men finner du ro og trygghet i det så kjør på. Folk tror jo på Jesus og gud også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #24 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 600 kr. Herregud. Anonymkode: 9fd1b...699 Mine medfødte evner er uvurderlige, jeg har mange tusen år med lærdom igjennom mitt spirit animal og mine åndelige veiledere. 600 kr er en liten pris og betale. Anonymkode: 88430...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 11. januar 2022 #25 Del Skrevet 11. januar 2022 Folk må gjerne tro at dette er tull og tøys. Men å ikke være åpen for at det finnes mye mer mellom himmel og jord enn hva vi er klar over mener jeg er noe snevert. Som om vi små mennesker som vandrer rundt her er universets sentrum? Nei. Og dere som ikke tror på dette, hvorfor i all verden kommenterer dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #26 Del Skrevet 11. januar 2022 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Du kan treffe mange som er flinke til det? De er ihvertfall flinke til å få deg til å tro på det. Men når alt kommer til stykket er det bare tull og tøys. Men finner du ro og trygghet i det så kjør på. Folk tror jo på Jesus og gud også. Kan jo ikke vite sikkert at det stemmer. Men ja finner en ro og trygghet i det, når det er spørsmål som vi aldri vil få svar på på andre måter. Leser forresten en interessant bok for tiden om en norsk lege som har fulgt mange mennesker til sin siste slutt, og selv vært død og vendt tilbake til livet. Det han skriver rundt nær døden opplevelser er ganske spennende. Tenker at vi ikke skal lukke øynene fullstendig for det ukjente. Og spør derfor om noen har noen anbefalinger. Ts Anonymkode: 662cb...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #27 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): selv vært død og vendt tilbake til livet Det har jeg også vært, og jeg kan forsikre dere om at alt er helt svart. Alt snakk om "liv etter døden" er bare laget for å gi trøst og lindring. Anonymkode: 5be7b...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #28 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg også vært, og jeg kan forsikre dere om at alt er helt svart. Alt snakk om "liv etter døden" er bare laget for å gi trøst og lindring. Anonymkode: 5be7b...591 Ja men det er også mange det ikke har vært svart for. Altfor mange til at det kan regnes som tull. Anonymkode: 662cb...c78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #29 Del Skrevet 11. januar 2022 Åndeverdenen du kan komme i kontakt med her på jorden er kun demonisk. Ikke tull med det der. Jeg mener det. De er ikke avdøde mennesker, det er den tredjedelen falne engler som dro med Lucifer fra Eden. De lager alt kaoset mellom mennesker og vonde følelser i oss. Begynner du å kommunisere med dem mister du deg selv. Det er livsfarlig. Jeg advarer deg sterkt. Anonymkode: 024b0...65d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #30 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tusen takk. Dette kan faktisk kanskje stemme ut i fra hva jeg opplevde. Personen var veldig syk og sliten på slutten og ønsket å få slippe snart. Men midt i dødsprosessen så prøvde personen å gripe tak i meg og virket urolig. Roet seg på en måte da jeg sa at vi ses igjen. Alt dette sitter så sterkt i minnet og er vondt å bære på😔 Anonymkode: 662cb...c78 Ikke jeg som skrev før her, men ønsker å svare deg likevel. Kanskje det gir deg litt ro. Jeg jobber på sykehus og har vært tilstede under mange dødsfall og har opplevd det du skriver flere ganger. For meg høres dette ut som terminal uro, noe jeg har sett hos mange. I dette tilfelle er personen kommet så langt inn i prosessen og trolig merker ikke hun eller han noe til dette selv. Hørsel og berøringsansen er trolig det siste som forsvinner før vi dør, så at vi prater og holder hånden/stryker på den døende har jeg alltid hatt god erfaring. Jeg har sett at dette hjelper ofte mer enn morfin og beroligende medisiner. Jeg har opplevd at pasienten har «ventet» med å dø til hele familien har kommet etter pårørende ba pasienten om det. Flere ganger har jeg sett at de dør kort tid etter at de «får lov» av pårørende, om du skjønner. Kanskje dette var noe hun ventet på? Og at du sa : «Vi ses igjen» gav henne den roen hun trengte for å kunne gi slipp…. På vårt sykehus er det vanlig å bli kalt inn til etterlatt-samtale. Er det lenge siden, hvis du er nær pårørende kunne dette kanskje vært godt for deg? Kondolerer så masse! Anonymkode: d04ce...761 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #31 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke jeg som skrev før her, men ønsker å svare deg likevel. Kanskje det gir deg litt ro. Jeg jobber på sykehus og har vært tilstede under mange dødsfall og har opplevd det du skriver flere ganger. For meg høres dette ut som terminal uro, noe jeg har sett hos mange. I dette tilfelle er personen kommet så langt inn i prosessen og trolig merker ikke hun eller han noe til dette selv. Hørsel og berøringsansen er trolig det siste som forsvinner før vi dør, så at vi prater og holder hånden/stryker på den døende har jeg alltid hatt god erfaring. Jeg har sett at dette hjelper ofte mer enn morfin og beroligende medisiner. Jeg har opplevd at pasienten har «ventet» med å dø til hele familien har kommet etter pårørende ba pasienten om det. Flere ganger har jeg sett at de dør kort tid etter at de «får lov» av pårørende, om du skjønner. Kanskje dette var noe hun ventet på? Og at du sa : «Vi ses igjen» gav henne den roen hun trengte for å kunne gi slipp…. På vårt sykehus er det vanlig å bli kalt inn til etterlatt-samtale. Er det lenge siden, hvis du er nær pårørende kunne dette kanskje vært godt for deg? Kondolerer så masse! Anonymkode: d04ce...761 Tusen takk for godt svar. Og det ga veldig ro å høre at du har sett dette flere ganger før. Ble ikke kalt inn til noen etterlatt-samtale, men kontaktet sykehuset etterpå og fikk pratet litt med den ene sykepleieren som også var tilstede. Er også sikker selv på at hun ventet med å dø til jeg kom. Denne prosessen startet ikke lenge etter at jeg kom. Det var så uventet at det skulle skje da, da hun var kontaktbar helt til dette startet. Virket samtidig som hun var bevisst i denne prosessen, da hun dyttet bort hånden til sykepleieren som holdt i den andre hånden og tok begge hendene i mine. Ikke lenge etter dette prøvde hun å gripe tak i meg som i panikk. Godt å vite at jeg kunne gi ro rett etterpå. Problemet med usikkerheten rundt dødsfallet er nok at jeg fikk for lite informasjon i ettertid. Man hører jo ofte om de som bare sovner rolig inn. Merker nå at det er godt å få skrevet om det som skjedde, og ikke bare ha det i hodet eller si det. Anonymkode: 662cb...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. januar 2022 #32 Del Skrevet 12. januar 2022 hvorfor skal man dø når man ikke får være i fred engang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 12. januar 2022 #33 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke jeg som skrev før her, men ønsker å svare deg likevel. Kanskje det gir deg litt ro. Jeg jobber på sykehus og har vært tilstede under mange dødsfall og har opplevd det du skriver flere ganger. For meg høres dette ut som terminal uro, noe jeg har sett hos mange. I dette tilfelle er personen kommet så langt inn i prosessen og trolig merker ikke hun eller han noe til dette selv. Hørsel og berøringsansen er trolig det siste som forsvinner før vi dør, så at vi prater og holder hånden/stryker på den døende har jeg alltid hatt god erfaring. Jeg har sett at dette hjelper ofte mer enn morfin og beroligende medisiner. Jeg har opplevd at pasienten har «ventet» med å dø til hele familien har kommet etter pårørende ba pasienten om det. Flere ganger har jeg sett at de dør kort tid etter at de «får lov» av pårørende, om du skjønner. Kanskje dette var noe hun ventet på? Og at du sa : «Vi ses igjen» gav henne den roen hun trengte for å kunne gi slipp…. På vårt sykehus er det vanlig å bli kalt inn til etterlatt-samtale. Er det lenge siden, hvis du er nær pårørende kunne dette kanskje vært godt for deg? Kondolerer så masse! Anonymkode: d04ce...761 Kunne du forklare dette litt mer? 💚 Tror du de innser at de skal dø og blir veldig redde for hva som faktisk skjer altså følelsen av å dø? Kan jo hende de merker noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #34 Del Skrevet 12. januar 2022 At det er noe mellom himmel og jord er jeg 100% sikker på. Har selv sett uforklarlige ting. Vert på plasser, der dører har åpnet og lukket seg. Min mor som var av reisende slekt fortalte mye, ting hun hadde opplevd. Hun så ting som hadde skjedd. Opplevde noe merkelig når hun døde. Så skjønner TS at du har mange ubesvarte spørsmål. Hvorfor leppene gikk før hun døde, den rare luften osv Anonymkode: ed3ee...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #35 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk. Dette kan faktisk kanskje stemme ut i fra hva jeg opplevde. Personen var veldig syk og sliten på slutten og ønsket å få slippe snart. Men midt i dødsprosessen så prøvde personen å gripe tak i meg og virket urolig. Roet seg på en måte da jeg sa at vi ses igjen. Alt dette sitter så sterkt i minnet og er vondt å bære på😔 Anonymkode: 662cb...c78 Kansje hun vil komme tilbake i form av nytt liv da. ❣ Anonymkode: d5335...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #36 Del Skrevet 12. januar 2022 Natta1980 skrev (6 timer siden): Kunne du forklare dette litt mer? 💚 Tror du de innser at de skal dø og blir veldig redde for hva som faktisk skjer altså følelsen av å dø? Kan jo hende de merker noe. Det er akkurat det jeg lurer på også. Ts Anonymkode: 662cb...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. januar 2022 #37 Del Skrevet 12. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, latterliggjøringer, nedsettende ytringer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #38 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 23.23): Hvordan mitt nære familiemedlem følte det rett før hun døde. Jeg var tilstede da det skjedde, og jeg så og opplevde ting rundt dødsprosessen som jeg lurer på. - Ts Anonymkode: 662cb...c78 Er ikke meg du spurte, men svarer hva jeg umiddelbart fikk opp da jeg leste dette. Jeg fikk opp at det var svært annerledes for familiemedlemmet, enn det opplevdes for deg. Det var for vedkommende en harmonisk følelse, selv om du muligens opplevde det annerledes. Fikk også opp en beskjed som sa: Jeg var trygg. Så fikk jeg en varm kjærlighetsfølelse. Anonymkode: f0033...fad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 16. januar 2022 #39 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 23.21): Jeg kan prøve og kontakte dine avdøde med hjelp av min spirituelle veileder. Men det koster 600kr pr time. Du kan kontakte meg her på kg. Anonymkode: 88430...3f9 Hvorfor skal han det? Du kan vel kontakte ham når du er i stand til å kontakte avdøde? Send ham banknummeret telepatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. januar 2022 #40 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 23.54): Jeg tenker at de avdøde kan man kun få kontakt med hvis de oppsøker oss selv. Jeg så ofte min bestemor da hun forsvant. Hun smilte til meg, og det gikk ikke ann å snakke med henne. Hun viste seg hver gang jeg skulle noe viktig jeg ikke ville eller når jeg var veldig trist. Det var ikke lenge hun stod der før hun bare forsvant. Jeg snakket til henne, men hun svarte ikke meg, bare smilte. Anonymkode: 9fd1b...699 Samme har jeg opplevd med min mormor . Gjennom drømmer . Man trenger ikke andre for å få svar . Bare fokuser på/ tenk på vedkommende . Så viser de seg gjerne i en drøm med forklarende momenter / følelser / farger . 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå