Gjest Meg Skrevet 26. oktober 2005 #61 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg er så lei av at det alltid skjærer seg i kjærlighetslivet. Har hatt en god del selvransakelse, og funnet noen svar. Tenkte at jeg endelig hadde fått litt "sjelefred" på det området. Men - så skjærte det seg igjen. Jeg må da ha ekstremt dårlig forholds-karma? :klø: ← Tror ikke du har dårlig forholds-karma. Du bare velger menn som ikke forstår å sette pris på deg. Dumme, teite og håpløse menn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. oktober 2005 #62 Del Skrevet 26. oktober 2005 Been there, done that... Kjenner igjen alle følelsene du beskriver og alle tankene etter at det er blitt slutt. Nå er jeg bare glad til for at jeg ikke endte opp med min eks selv om jeg var overbevist om at han var den eneste rette for meg dengang. Det viste seg å ikke stemme. Hold ut! Tiden leger alle sår (ja, det er faktisk sant). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. oktober 2005 #63 Del Skrevet 26. oktober 2005 Been there, done that... Kjenner igjen alle følelsene du beskriver og alle tankene etter at det er blitt slutt. Nå er jeg bare glad til for at jeg ikke endte opp med min eks selv om jeg var overbevist om at han var den eneste rette for meg dengang. Det viste seg å ikke stemme. Hold ut! Tiden leger alle sår (ja, det er faktisk sant). ← Takk for det. Jeg er også glad for at det ble slutt. Synes ikke han at jeg er fantastisk, kan han bare drite og dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. oktober 2005 #64 Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk for det. Jeg er også glad for at det ble slutt. Synes ikke han at jeg er fantastisk, kan han bare drite og dra. ← Sånn skal det låte!!!! Skjønner de ikke hva de går glipp av så er de ikke noe å samle på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 26. oktober 2005 #65 Del Skrevet 26. oktober 2005 Huff da.. Men se det på den positive siden: nå har du mer tid til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. oktober 2005 #66 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. oktober 2005 #67 Del Skrevet 26. oktober 2005 Men nå har jeg registrert meg på sukker. Har ingen forhåpninger/forventninger, det var mest for gøy. Men jeg føler absolutt for å date litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå