AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Del Skrevet 11. januar 2022 For 2 måneder siden ble jeg dumpet av ei dame som jeg sitter i styret (frivillig) i en fritidsaktivitet med. Det var et forhold der vi hadde våre utfordringer med religion etc. Hun flørtet med alle mulige andre menn bak min rygg, og endte tilslutt med å dumpe meg og prøver vel nå på å få en bedre kjæreste. Saken er den at jeg og henne fortsatt sitter i samme styret i den fritidsaktiviteten der vi møtte hverandre, og jeg er fortsatt ganske såret, men har fortsatt ikke kjærlighetssorg lengre. Jeg vurderer veldig å slutte i denne aktiviteten og finne en annen klubb for denne aktiviteten, bare for å komme vekk fra henne. Det jeg er redd for er at jeg får et dårlig rykte i byen og miljøet, fordi jeg dropper plikten min i styret og dermed må stillingen utlyses på nytt via et ekstraordinært styremøte. Det er som nevnt en frivillig stilling, og generelt er det vanskelig å finne folk til å ta disse vervene. Jeg er på den ene siden redd for å få et dårlig rykte i miljøet mitt og i byen og overfor fremtidige potensielle kjærester og venner etc, på den andre siden vil jeg ikke ha mere med eksen min å gjøre, fordi hun behandlet meg så dårlig. Anonymkode: 458b1...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Del Skrevet 11. januar 2022 Gjør som politikere, trekk deg av personlige årsaker. På et eller annet tidspunkt slutter folk, du fikk jo vervet av en annen en eller gang. Anonymkode: 25b06...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå