Gå til innhold

Barn som leker og nabo som klager

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dust 

Anonymkode: 12bde...43e

Kan du være selv 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dust 

Du er jo helt åpenbart et troll, du har blitt gjennomskuet. Bedre lykke neste gang!

Anonymkode: b6b45...834

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo helt åpenbart et troll, du har blitt gjennomskuet. Bedre lykke neste gang!

Jeg er ikke åpenbart det nei 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg tok feil anonym kode. Bukker og neier i dyp beklagelse (håper på tilgivelse) 🙃

Troll-jenta er litt trøtt nå vel. Legge seg nedpå litt kanskje ?😴

• Liker 2
Skrevet
PITTY skrev (Akkurat nå):

Legg deg selv jeg er ikke et T R O L L 🤪

Skrevet
1 minutt siden, PITTY said:

Har vel snart lagt alle trollungene så da burde hun køye hun også

163258841-origpic-074ccb.jpg?max-width=720&max-height=720&quality=70

• Liker 2
Skrevet

Uff. Jeg bodde i en periode under en familie med flere barn. Det var dunking, løping, hyling og bråk fra tidlig tidlig til sent på ettermiddagen. Holdt på å klikke for meg til slutt og jeg måtte flytte.

Anonymkode: ffec0...76d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vel snart lagt alle trollungene så da burde hun køye hun også

163258841-origpic-074ccb.jpg?max-width=720&max-height=720&quality=70

😆😆

• Liker 1
Skrevet

Barnelek innendørs er ofte en dårlig kombinasjon med leilighet/blokk.  Husker da sønnen min var baby så bodde det familie med to unger over oss og det føltes som de trampet rundt med betongklosser og i tillegg slo på alle varmelementene hver morgen fra klokken 05.  Var jo nødt til å si fra hvor ille det var, men de brydde seg ikke.  Var overlykkelig når vi kunne flytte derfra. Leiligheten var ellers fin, og nærmiljøet var helt fantastisk, men med sånne naboer var det ekstra slitsomt å være mor til en liten baby.   Jeg har aldri noen gang vært så mye ute av leiligheten som da.  Etter det har jeg aldri mer bodd i leilighet, og jeg er like lite glad i andres barn.

Anonymkode: e4e5b...11d

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du være selv 

Har du begynt å svare deg selv og nå?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du begynt å svare deg selv og nå?

Full kontroll..😴😆

• Liker 1
Skrevet

Når man bor i blokk må man tåle lyder men man må også tåle å ta hensyn. Det går begge veier.

Anonymkode: 995f1...c05

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Leker bare sisten og tikken

Det er jo den samme leken. 

Anonymkode: 75d17...765

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Naboen kommer ukentlig og klager over at det er mye lyd fra hans tak i leiligheten. Vi bor over han i blokk. Må vi ikke få lov og leve livet vært på dagtid uavhengig av naboen under oss så lenge vi følger øvrige regler??

Har dere prøvd å legge tepper/matter på gulvene.

skjønner dere men skjønner naboen og.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Naboen kommer ukentlig og klager over at det er mye lyd fra hans tak i leiligheten. Vi bor over han i blokk. Må vi ikke få lov og leve livet vært på dagtid uavhengig av naboen under oss så lenge vi følger øvrige regler??

Dere kan legge tepper på gulvet, det hjelper. Sånne knotter under stolene hjelper også. Ellers kan det hjelpe med støybeskyttende belegg på gulvet ditt/hans tak. 

Man må tåle litt om man bor i blokk, men man må også ta hensyn. Om barna hopper og spretter veldig, tramper og løper, roper og skriker, kaster ball og ting i gulvet hele tiden, så blir man jo de i underetasjen sliten. 

Anonymkode: 93574...2e1

• Liker 2
Skrevet
ForsideMateriale skrev (7 timer siden):

Jeg fikk klage fra naboen fordi jeg spilte samme sang kjempehøyt på repeat. Han ba meg dempe meg. Jeg ringte politiet og fortalte at jeg hørte skrik fra leiligheten til naboen. Politiet var hos naboen en halvtime da de skulle sjekke leiligheten. Når politiet kjørte satte jeg på musikken for full guffe. Nå har naboen flytta og jeg savner han.

Det er jo alltids noen onde mennesker som må jævles. 

Anonymkode: 68066...123

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo alltids noen onde mennesker som må jævles. 

Anonymkode: 68066...123

Akkurat den var morsom 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At barn leker må naboene faktisk tåle så lenge det ikke er før 7 om morgen eller 23 eller senere,men det regner jeg ikke med når det er snakk om barn.

husker vi hadde 2 barn over oss før vi selv fikk barn, de maste og var bråkete,men herregud de er barn,de må få bevege seg uten at naboene bryr seg

Anonymkode: 3de4c...767

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere kan legge tepper på gulvet, det hjelper. Sånne knotter under stolene hjelper også. Ellers kan det hjelpe med støybeskyttende belegg på gulvet ditt/hans tak. 

Man må tåle litt om man bor i blokk, men man må også ta hensyn. Om barna hopper og spretter veldig, tramper og løper, roper og skriker, kaster ball og ting i gulvet hele tiden, så blir man jo de i underetasjen sliten. 

Anonymkode: 93574...2e1

Det er tepper på gulvene og veggene er polstret med lydisolert materialer ….  Man må jo tåle noe når man bor i kommunistkasser vel? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det står ingen regler om dette?

Det står heller ingen regler om at du ikke skal klippe av håret til naboen når du passerer henne i oppgangen.

Blir seriøst helt oppgitt av at de aller enkleste blant oss er dem som får flest barn.

Anonymkode: e7459...817

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...