Gå til innhold

Han er ikke hyggelig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får se hva, som skjer neste gang han vil møtes og du svarer at du ikke kan. Høres egentlig ut som noe du bør avslutte. Men noen liker å jakte litt før de åpner seg

Anonymkode: 91e9b...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet
loppekasse skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på han. Spiller det virkelig noen rolle om han avviste deg, og at det ikke var omvendt? Samme det vel! Du er enkel underholdning for han mens han kjeder seg 

Han er frekk!

Han fortjener verbal ørefik,og tenkte noenlunde hadde mer erfaring eller noen smarte formuleringer,bemdinge rher inne 

Det er sykt sårende at han later som at det er meg som stiller spørsnpl som er feil,npr det ikke koster noe å fortelle. Det at han videre disser gjennom å stille wt ganske enkelt spørsmål om å løses til veggs,slik at du ikke kan si ja. 

Om det at  hannutytter posisjonen sin når Emre er mest keen,til å si at han ikke er keen på å møtes,også <er du> som i etter st han har kalt meg desperat,turn off og masete..

Kun fordi han ikke sier ham aldri ville knytte noe bånd,så sitter jrg og føler meg faktisk tom og tråkket på,når vi har meldt i flere måneder

Tenker å ikke svare!

Ts

Anonymkode: 7c94b...b23

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en som er slik som du beskriver han. Det er ikke din oppgave å "oppdra" han. Move on. Han kommer ikke til å bry seg om det du eventuelt hadde sagt uansett.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får se hva, som skjer neste gang han vil møtes og du svarer at du ikke kan. Høres egentlig ut som noe du bør avslutte. Men noen liker å jakte litt før de åpner seg

Anonymkode: 91e9b...444

Han har avvist meg føee ganger,nprnjeg har spurt om interesser egenskaper,dagen og hva han gjør

Han har kalt meg desperatsagt qt han ikke er ute trer noe likevel og nå vil han ikke møte meg heller

Har sagt at han sårer,ogbhan bare trekker på skuldrene av det,bør han vet jeg har investert tid energi og virkelig jobbet for å få til å gå. 

Står og faller på at han ikke vil gi info om seg selv på sånne ting og etter dette begynte han å snakke om mas,desp og turn off fra meg

Når Hanne ikke vil møtes,og får meg til å føle meg dum,er det klart qt det sårer

Somsagt,tenkernønikke svsre, han bryr seg ikke uansett.

Slettet han fra snap,og villebhan skulle kjempe for meg for ca 1 mnd siden,boenhan ikke gjorde da heller.

Driter i han

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han har avvist meg føee ganger,nprnjeg har spurt om interesser egenskaper,dagen og hva han gjør

Han har kalt meg desperatsagt qt han ikke er ute trer noe likevel og nå vil han ikke møte meg heller

Har sagt at han sårer,ogbhan bare trekker på skuldrene av det,bør han vet jeg har investert tid energi og virkelig jobbet for å få til å gå. 

Står og faller på at han ikke vil gi info om seg selv på sånne ting og etter dette begynte han å snakke om mas,desp og turn off fra meg

Når Hanne ikke vil møtes,og får meg til å føle meg dum,er det klart qt det sårer

Slettet han fra snap,og villebhan skulle kjempe for meg for ca 1 mnd siden,boenhan ikke gjorde da heller.

Driter i han

TS

Se over innleggene dine litt før du poster, da. Kanskje han blir irritert over alle skrivefeilene dine.

Anonymkode: 7de0a...02f

• Liker 6
Skrevet

Blokker han! Det er den beste reaksjonen på dette tullet og krever 0 energi fra deg. 

Anonymkode: 11443...6e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hei!

Holder på å avslutte med en gutt som egentlig ikke er noe særlig hyggelig.

Han har forsåvidt aldri vært det i den tiden vi har snakket. Greien er at han har sagt både ja og nei,men alltid vært mer avvisende enn <på>.

Dette har han vist gjennom å ikke ønske å gi noe av seg selv,der det er naturlig å gjøre dette. Oppleves for meg som at han ikke vil mer,fordi han synes jeg er for kjederlig.

Innrømmer at den svir,fordi det ikke alltid er snakk om ensomhet zom er selvvalgt,desverre. Har flere ganger sagt til han at jeg er sosial,for det er jeg jo,bare at det ikke har vært for meg å finne nye venner heller(siste er selvfølgelig ikke sagt)

Han behandler meg respektløst gjennom å ikke svare,være ufin. Han sier han ikke vil legge noe inn i <oss>,uten å ha prøvd å spørre meg,så sier han at han vet hvem jeg er,og at det derfor ikke fungerer 

Han avslo å møtes,noe som er greit nok hvis han i det hele tatt hadde vært hyggelig kok til å være ærlig om hvor dust han oppfører seg. For det er jo ufint,som han gjør, å ikke ønske å gi av seg selv.

Selv om det skal respektere,så føler jrg at han gyver løs på selvrespekten og stoltheten,når han prøver å stille retorisk spørsmål,med om jeg virkelig egtl ville møtes,noe han sa han ikke var keen på

Noen som har forslag til hva jeg kan svare?

Trenger et svar som kan gi litt tyngde,men samtidig være til oss og gjerne i samme gate som han bruker,tilbake!

Svaret ditt bør være som følger: slett og blokk på alle platformer  og legg deg med et smil om munnen i kveld 💪💪💪 beste følelsen!!!!!!

Anonymkode: 3454d...027

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Driter i han

Alle dine tråder viser jo det helt motsatte. Du er helt besatt på å "sette ham verbalt på plass" som du sier. Han driter i deg, og du driter deg ut. Sånn går no dagan.  Jeg kan ikke si mer uten at det går over til brukerdebatt, og erfaringsmessig blir tråden din slettet snart.

Anonymkode: b81ba...751

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Driter i han

TS

Du driter tydeligvis ikke i ham. Isåfall ville du bare kuttet ham ut, og ikke tenkt mer på ham.

Hvilket ville være det beste.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner godt at du trenger noen i livet ditt, og er hekta på et håp om kjærlighet,  men neste gang må du prøve å treffe noen ute i det virkelige liv. Du har en særdeles vanskelig kommunikasjonsstil, og det fungerer tydeligvis ikke til å ha nettforhold. 

Mange ganger har jeg lurt på om dette er ekstremt godt trollet fra din side, siden du greier å få oss på kroken, år etter år. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Alle dine tråder viser jo det helt motsatte. Du er helt besatt på å "sette ham verbalt på plass" som du sier. Han driter i deg, og du driter deg ut. Sånn går no dagan.  Jeg kan ikke si mer uten at det går over til brukerdebatt, og erfaringsmessig blir tråden din slettet snart.

Hvem er dette?! 

Anonymkode: 32cad...829

Skrevet

Altså han har sagt rett ut at han ikke vil møtes, hva er det å avslutte egentlig?

Anonymkode: f9c34...5a4

Skrevet

All attention is good attention for denne typen. 

Han gir faen. Blokk. 

Anonymkode: be7b3...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke poenget!

Poenget er om noen kan finne en god måte å sette han på plass på.

Glem det bare glem det!  Da blir du bare en drama dronning og får bare hån tilbake av en slik tulling. Hva for deg til å tro at han lar seg "sette på plass" . Han har jo avvist noe mer med deg. Så gå bort fra dette med hevet hode og det gjøres på en eneste korrekt måte! Blokkere og gå videre! Ved dette viser du at du ikke er en som han noen gang kan komme tilbake til, og prøver han så får han bare en kald gufs fra nord fra deg :) Absolutt ingen respons.

Skrevet
Trolltunge skrev (18 timer siden):

Du driter tydeligvis ikke i ham. Isåfall ville du bare kuttet ham ut, og ikke tenkt mer på ham.

Hvilket ville være det beste.

Joda men ser nå tegningen når jeg leser hele tråden. Samme bruker som går igjen og skal "stramme" opp de  som har dumpet henne. Det er en usedvanlig dårlig ide som aldri fungerer. Det som fungerer når man blir dumpet ? Sørge litt, furte litt fylle livet med litt annet innhold til denne perioden er over, så komme seg på hesten igjen. Det betinger bare en eneste ting. Blokkere og totalt stillhet mot en som har dumpet. For å få vedkommende ut av systemet og komme seg videre.

Det tok meg en kjæreste som dumpet meg for å finne ut dette. "ingen kontakt" heter fenomenet, og det er av en grunn! Komme seg videre med livet sitt. Noen håper på at en partner skal komme tilbake og angre etter "ingen kontakt", men det hadde bare vært en bivirkning under spesielle forhold som gjorde at man blir dumpet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...