AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hei! Holder på å avslutte med en gutt som egentlig ikke er noe særlig hyggelig. Han har forsåvidt aldri vært det i den tiden vi har snakket. Greien er at han har sagt både ja og nei,men alltid vært mer avvisende enn <på>. Dette har han vist gjennom å ikke ønske å gi noe av seg selv,der det er naturlig å gjøre dette. Oppleves for meg som at han ikke vil mer,fordi han synes jeg er for kjederlig. Innrømmer at den svir,fordi det ikke alltid er snakk om ensomhet zom er selvvalgt,desverre. Har flere ganger sagt til han at jeg er sosial,for det er jeg jo,bare at det ikke har vært for meg å finne nye venner heller(siste er selvfølgelig ikke sagt) Han behandler meg respektløst gjennom å ikke svare,være ufin. Han sier han ikke vil legge noe inn i <oss>,uten å ha prøvd å spørre meg,så sier han at han vet hvem jeg er,og at det derfor ikke fungerer Han avslo å møtes,noe som er greit nok hvis han i det hele tatt hadde vært hyggelig kok til å være ærlig om hvor dust han oppfører seg. For det er jo ufint,som han gjør, å ikke ønske å gi av seg selv. Selv om det skal respektere,så føler jrg at han gyver løs på selvrespekten og stoltheten,når han prøver å stille retorisk spørsmål,med om jeg virkelig egtl ville møtes,noe han sa han ikke var keen på Noen som har forslag til hva jeg kan svare? Trenger et svar som kan gi litt tyngde,men samtidig være til oss og gjerne i samme gate som han bruker,tilbake! Anonymkode: 7c94b...b23
Zooey Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Har du møtt ham IRL? Det er vel bare å kutte kontakten med ham? Det hadde hvertfall jeg gjort. Alt du nevner tilsier at han ikke er spesielt interessert og uansett er det ikke hyggelig å være med en som behandler deg så dårlig som dette. Hadde kommunisert tydelig at du ikke ønsker å ha kontakt mere og bare sluttet å svare. 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 "Jeg ønsker ikke å fortsette noen relasjon til deg - uansett hva du legger i det vi har og har hatt til nå. Jeg vil gå videre i livet mitt uten deg. Takk for nå og ha det bra." Holder vel å si noe som dette f.eks? Anonymkode: 454db...c69 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Jeg prøver p knytte meg gjennom samtaler,slev om han sier han først var keen på rent platonoisk Mulgi derfor,men synes det er direkte ufint p velge p si atbdu ikke vil møtes For å så prøve å for det til å høres logisk ut gjennom å stille retoriske spørsmål tilbake. Klart at det ikke er logisk å ville møte en som er sånn,men han har svingete kraftig mellom å ønske sex,for å si ikke gi noe tilbake,for å så vøre veldig klar,og np er han avvisende på en fremdeles ganske ufin måte TS Anonymkode: 7c94b...b23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Når man begynner å tolke blanda signaler som et nei/ikke interessert blir datinglivet veldig mye enklere. Anonymkode: c8a6e...e33 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Zooey skrev (Akkurat nå): Har du møtt ham IRL? Det er vel bare å kutte kontakten med ham? Det hadde hvertfall jeg gjort. Alt du nevner tilsier at han ikke er spesielt interessert og uansett er det ikke hyggelig å være med en som behandler deg så dårlig som dette. Hadde kommunisert tydelig at du ikke ønsker å ha kontakt mere og bare sluttet å svare. Tenker å ikke svare han! Med mindre det kommer noen gode innspill her! Han behandler ganske dårlig,sier selv ham er hyggelig,men er ikke hyggelig å oppføre seg sånn,og styre på egne prinsipper! TS Anonymkode: 7c94b...b23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Dump, block and delete. Anonymkode: be7b3...03d 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier han ikke vil legge noe inn i <oss>,uten å ha prøvd å spørre meg,så sier han at han vet hvem jeg er,og at det derfor ikke fungerer Han avslo å møtes, Han sier han ikke vil møte deg, og at det ikke vil fungere. Han er jo ærlig om hva han vil. Hvorfor i allverden fortsetter du å bruke tid og energi på dette? Anonymkode: b6e3e...dc0 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Han kunne tenke seg deg til nødsex men er ellers ikke interessert. Ha selvrespekt og ikke skriv/si noe mer til han. Anonymkode: 8b56a...060 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dump, block and delete. Anonymkode: be7b3...03d Det er jo ikke vits å blokke en som ikke er interessert I kontakt.. Anonymkode: 8b56a...060 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man begynner å tolke blanda signaler som et nei/ikke interessert blir datinglivet veldig mye enklere. Anonymkode: c8a6e...e33 Han var først på,og anernikke om det egentlig er fordi han plukker opp signaler på at jeg er keen,og han ikke helt der,eller om det faktisk er fordi han synes jeg stiller for mange spørsmål,noe som er helt latterlig Spørsmålene er helt innafor,er bare han som ikke ønsker,og som ikke tar ansvar Og nå gir han ultimatum diss, gjennom å stille retorisk spørsnpl som jegbikkenkan si ja på,selv om han vet at det å møtes,faktisk kunne løst endel Han kommer bare til å si at kjemien ikke er der osv,nen det ligger jo på han Føler bare han får det som han vil og ville sette han på plass hvis du var noen der som kunne svare bedre enn meg Anonymkode: 7c94b...b23
Trolltunge Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Skjønner ikke problemet. Du bare kutter ham ut. Det er hva man gjør når dating viser at det ikke er grunnlag for noe. 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier han ikke vil møte deg, og at det ikke vil fungere. Han er jo ærlig om hva han vil. Hvorfor i allverden fortsetter du å bruke tid og energi på dette? Anonymkode: b6e3e...dc0 Det er ikke poenget! Poenget er om noen kan finne en god måte å sette han på plass på. Han er ufin, er frekk og fraskriver seg ansvar og får det til å høres ut som det dummeste i verden er å stille spørsmpl og knytte seg til andre Og et spørmpl om å møtes, hvor ham spør retorisk om jeg kunne tenke å møtes,etter ar han indirekte har <tråkket> på meg, gir oppfordring til å svare tilbake! Lurte på innspill fra andre som kansje hsr hatt erfaringer på hvordan TS Anonymkode: 7c94b...b23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke vits å blokke en som ikke er interessert I kontakt.. Anonymkode: 8b56a...060 Jo. Så han ikke sender meldinger kl 03.30 og vil ha fyllesex Anonymkode: be7b3...03d 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når man begynner å tolke blanda signaler som et nei/ikke interessert blir datinglivet veldig mye enklere. Anonymkode: c8a6e...e33 Sant hva du sier,måten han sier han ikke har vært interessert på,er at ham ikke vil gi noe inn i snakket Reagerte på dette,som egtl er diss i seg selv,og da responderte han med å si at det ble for mange spørsnpl,som ble desp og ganske turn off for han Når det egtl er ganske vanlig,også sier han at selv om jeg skriver han er kjekk, såbhar han fått turn off Han synes jeg er masete, desp og vil defor ikke møtes,avslutter med retorisk spørsnpl,vil du møtes? Klart jeg ikke vil!! Selv om det svir at han fikk så mye ts Anonymkode: 7c94b...b23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Han sitter bare der som en drittunge og forventer at avslutningen skal være liksom<logisk> når det logiske hade vært qt han hadde vært på med å dele,men lrgger det på meg om spørsmpl som ble turn off Hele han er turn off, tenker å ikke svare,men sårer at han avviste meg og ikke omvendt TS Anonymkode: 7c94b...b23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 Hva slags relasjon er dette, sånn egentlig? Anonymkode: 32cad...829 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når man begynner å tolke blanda signaler som et nei/ikke interessert blir datinglivet veldig mye enklere. Anonymkode: c8a6e...e33 Dette, dette, dette.... Anonymkode: 43618...48b 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags relasjon er dette, sånn egentlig? Anonymkode: 32cad...829 En ganske løs en egtl, hvor jeg var keen han avsluttet. Hadde hverandre på snap,og at han kun tenkte sex. jeg tenkte at jeg ville høre mer om Jan bare men da jeg begynte å stille spørsmål ble han kald og avvisene. Sa det var ufint av meg å stille han i en posisjon han ikke ville være i. Stilte mange spørsmpl og han låste seg i dette en ganske lang stund. Før han np stiller retoriske zpørsmpl drtbikke går ann å sette seg opp imot,uten å høres dum ut Ts Anonymkode: 7c94b...b23
loppekasse Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på han. Spiller det virkelig noen rolle om han avviste deg, og at det ikke var omvendt? Samme det vel! Du er enkel underholdning for han mens han kjeder seg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå