AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #61 Del Skrevet 12. januar 2022 Warrior skrev (På 10.1.2022 den 17.50): Liker tatoveringer og har rocka stil. Elsker dødninghoder på klær, smykker, tatoveringer, pynt osv. Vet ikke om det blir sett på som harry eller ikke. Jo så har jeg hørt at muskler er harry. Elsker muskler og å være sterk. Synes ikke selv det er noe harry med det. Har man tatt tatoveringene for å føle seg kul eller har en tatovering det går et av på dusinet er det harry synes jeg. Har tatoveringene en spesiell mening for deg eller du synes de er fine er det ikke harry i mine øyne. Synes det er enkelte som passer tatoveringer bedre enn andre, ikke kroppslig altså, men personlighetsmessig. Store muskler på menn er ganske ofte superharry. Jeg synes det er tiltrekkende med menn med litt muskler men som ikke er bevisst på musklene om du skjønner. En venn har ganske store overarmer. Men går aldri i bar overkropp for å vise dem. Han har ikke behov for det. En nabo trener mye og går alltid i trange t-shirt for å vise seg og det ser bare dumt ut. Da tenker jeg bare man kompenser for dårlig selvtillit. Anonymkode: 3f0ff...21f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #62 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 18.37): Grandis i håret er allfall skikkelig harry!!!! 🤪🤣 Anonymkode: 1d475...cab Nei det er på moten nå. Et bit Grandiosa bak ved øret, med litt Thousand island flekkvis nederst på hårtuppene, og du blir rett inn på catwalken! Anonymkode: 3f0ff...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 14. januar 2022 #63 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg liker Reinlendermusikk. Det er på sett og vis dansebandmusikk fra gamle dager. Ole Ivars fra Ivar Åsen sin tid, på en måte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #64 Del Skrevet 18. januar 2022 Elsker!!! gatekjøkkenmat! Feit kebab med masse dressing og deilig feit burger🤤🤤 var på kebabrestaurant i Oslo og forventa pommes frites, et tonn dressing, shady kjøtt og litt salat. Fikk noe tørre fancy fin kebab. Ble skuffa. Har én pitteliten kaktus, så er ikke såååå harry der Har litt ymse pynt fra Nille og kremmerhuset. Har to lamper fra kremmerhuset, to vaser fra Nille(den ene med strå fra Nille!) og mye julepynt derfra. Tydeligvis kjempeharry. Har tatovering har barn med moderne navn(ikke noe ala Zhabelzxa Christabelle), men typ Alea. Har høy utdannelse og er ikke noe ung, fattig alenemor. Anonymkode: 604ec...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #65 Del Skrevet 19. januar 2022 Er stor fan av sangen Thunderstruck av AC/DC. Anonymkode: a27b3...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #66 Del Skrevet 19. januar 2022 Er litt for glad i leopardmønster. Anonymkode: 19443...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 19. januar 2022 #67 Del Skrevet 19. januar 2022 Liker å dra til "Syden" og høre på puserock fra 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 19. januar 2022 #68 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg kan tisse stående🤣 Har sikkert mange andre harrye trekk, men tror ikke det kan bli mer harry at en dame står og tisser som en mann. Det skal sies at det er ikke noe jeg pleier å gjøre hjemme, men har gjort det i skogen og på festivaler o.l😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 19. januar 2022 #69 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 16.57): Er overbevist om at alle har noe. Hva liker du godt som blir ansett som harry? Kan være alt fra musikksmak, feriepreferanser, mat/drikke, klesstil, kroppskunst, interiør, hobbyer mm... Anonymkode: 1f77f...dd9 Jeg er på KG. Det er det heldigvis ingen som vet. Dessuten liker jeg å prompe høyt. Det siste vet alle, så KG er definitivt verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #70 Del Skrevet 19. januar 2022 Jeg ønsker meg permanent og savner å røyke 💔 Anonymkode: 023ee...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #71 Del Skrevet 19. januar 2022 Drikker Cola uten sukker hver dag, såå vanskelig å slutte. Er min store svakhet 😅😄 Anonymkode: 5fa0a...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #72 Del Skrevet 20. januar 2022 Tatoveringer, motorsykkel, liker metal. Anonymkode: e2b18...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. januar 2022 #73 Del Skrevet 20. januar 2022 At jeg snakker med alt som kryper og går 😆 Er veldig utadvendt 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #74 Del Skrevet 20. januar 2022 - har tatoveringer og syns det er fint masse tatoveringer - snuser - elsker russemusikk - liker å ta en god fest - henger på kg - banner Er nok blodharry uten å tenke over det, er forresten 34 år😂 Anonymkode: 11560...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #75 Del Skrevet 20. januar 2022 Maestro skrev (5 minutter siden): At jeg snakker med alt som kryper og går 😆 Er veldig utadvendt 🙏 Forstår de fleste av innleggene i denne tråden, men her sliter jeg virkelig med å begripe hva som er harry med å være utadvendt. Anonymkode: ce203...a85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #76 Del Skrevet 20. januar 2022 Pepsi Max, energidrikk og leopardprint er mine store synder. De to førstnevnte drikkes kun i skjul hjemme, mens barna må finne seg i klær med leopartrykk i offentligheten. Smårollinger i leopartrykk ER gøy, og ingen kan overbevise meg om noe annet 😂 Anonymkode: 10eb6...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. januar 2022 #77 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Forstår de fleste av innleggene i denne tråden, men her sliter jeg virkelig med å begripe hva som er harry med å være utadvendt. Anonymkode: ce203...a85 Ola Nordmann reagerer 😬 Er mange som ser rart på meg når jeg prater til de 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #78 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg har masse tatoveringer og til og med navnet til barna mine. Det er harry det. Eiger campingvogn på fastplass og går ofte i crocks og fleecejakke når jeg er der. Anonymkode: 18f7b...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 20. januar 2022 #79 Del Skrevet 20. januar 2022 Sannsynligvis at jeg liker å handle i Sverige og kjører Volkswagen caravelle. Med diesel. Drikker mye pepsi max. Liker country, men synes ikke det er så harry? Kommer litt an på typen country - danseband-country er jeg enig i at er harry, men synes ikke Willie Nelson er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #80 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg liker kvinner med store muskler og store tatoveringer. Store biceps og full sleeve. Det er kanskje fordi jeg tenker at de er det motsatte av meg. Litt spennende og eksotisk. Jeg er bare en traurig enslig dvask mann i 30-årene. Anonymkode: 7e8aa...da5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå